گروه زنان و زایمان بیمارستان بهارلو-تست مهندس پزشکی

اگر صحبت مستقیم با پزشک متخصص زنان و زایمان به هر دلیلی برایتان سخت باشد، بتوانید در یک فضای مجازی امن و خصوصی، با او گفتگو کنید. اگر به دنبال یافتن دکتر زنان در تهران هستید، افزون بر در نظر گرفتن موارد بالا، می‌بایست به دنبال مرجعی مطمئن جهت معرفی و ارائه اطلاعات یا راه‌های دست‌یابی به بهترین‌ پزشک‌های تهران بزرگ باشید. هنگامی که پزشکی در مدت زمان نسبتا طولانی و چشم‌گیر با مهارت بالایی در حوزه درمان فعالیت کرده باشد، توسط افراد متعددی از جامعه شناخته شده خواهد بود و در پروسه‌ی جستجو از طرف تعداد کثیری از اطرافیان به شخص بیمار یا همراهانش معرفی خواهد شد.

معاینات بالینی، تست‏ های آزمایشگاهی و روش‏ های پاراکلینیکی اساس تشخیص بیماری‏ های ژنیکولوژی هستند. بنابراین لازم است که علاوه بر رعایت نکات بهداشتی شخصی، سلامتی این سیستم بررسی شود. سونوگرافی و اکوی قلب جنین و… البته گاهی لازم است به فوق تخصص زنان طب مادر و جنین (پریناتولوژی) مراجعه کنید.

سندرم پیش از قاعدگی

می توانید در این بخش لیست متخصص زنان و زایمان سامانه رسا را مشاهده کنید و مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنید. چنانچه متقاضی انجام زایمان طبیعی در خانه هستید باید شرایط آن را زیر نظر متخصص زنان خود فراهم کنید. برای اینکار بهتر است اتاقی را انتخاب مجله خبری پزشکی کنید که قابلیت ایجاد سکوت، گرما و راحتی را داشته باشد. تخت خواب را به صورت عمود به دیوار طوری قرار دهید که امکان حرکت آزادانه از هر طرف آن وجود داشته باشد. سبک زندگی، رژیم غذایی و قرص‌های مختلف که مصرف می‌شود باعث اختلالات هورمونی می‌شود.

همچنین بر اساس حساسیت سواب واژینال ، عفونت قابل توجه بالینی را درمان می کند . در درمان باید تعادلی بین زایمان زودرس ( و خطرات آن از نظر موربیدیتی و مورتالیتی جنین ) یا زایمان نکردن ( و ایجاد کوریوآمنیونیت ) برقرار کرد. اگر به طور قطع مایع آمنیون دیده شود ، بسیاری از پزشکان هرگز معاینه واژینال را به علت خطر وارد شدن عفونت انجام نمی دهند . همه چیز درباره پارگی زودرس کیسه آب را در سایت دکتر زنان بخوانید اگر سوالی در مورد پارگی زودرس کیسه آب دارید می توانید در همین مطلب سوال بپرسید با ما همراه باشید .

ایشان در سال ۱۳۶۷ موفق به قبولی رشته پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شد. و در سال ۱۳۸۲ دوره تخصصی زنان و زایمان خود را در دانشگاه علوم پزشکی قزوین به پایان رساند. دکتر پریسا علمی جراح و متخصص بیماریهای زنان زایمان و نازایی هستند. دکتر علمی در سال ۱۳۷۶ از رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ‌التحصیل شده است. وی درسال ۱۳۸۰ بورد سراسری تخصصی جراحی زنان و زایمان و نازایی را بارتبه ممتاز اخذ نموده است.دکتر علمی دوره های تکمیلی در رشته های لاپاراسکوپی را در دانشگاه تهران و هندوستان ، و دوره تکمیلی سونوگرافی تخصصی زنان و جنین را در بیمارستانهای تخصصی ایران و امارات با موفقیت سپری کرده اند.

  • بیماری‌هایی مانند اکلامپسی و پره‌اکلامپسی، حاملگی خارج‌رحمی، سقط خود به‌ خودی، جداشدن جفت، زایمان سخت و …
  • او بچه ای ندارد تا در خانه مراقبت کند پس ممکن است بخواهد باقی مانده حاملگی را در بیمارستان بماند .
  • این‌که پزشک در چه دانشگاهی، با چه مدت زمان و کیفیتی کسب علم نموده باشد، نشان از سطح سواد و توانایی‌اش دارد.
  • 14- من یک فامیل هم خون مبتلا به اسپینابیفیدا یا نقص لوله عصبی دارم .
  • بعضی پزشکان پایش سرپایی را پس از دوره ارزیابی حین بستری ترجیح می دهند .

با وجود پیشرفت های بسیار در عرصه پزشکی درمان بیماری عفونت زنان دیگر یک مشکل حاد نخواهد بود و تنها با تشخیص درست و مراجعه به یک دکتر زنان می توان به درمان بیماری پرداخت. اما همه ی ما می دانیم ، انتخاب بهترین دکتر در هر زمینه‌ای و در شهرهای بزرگ مانند تهران کار ساده‌ای نیست و نیاز به دقت فراوانی دارد.به طور کلی هر فردی برای انتخاب یک پزشک زنان خوب ، معیار های شخصی و تجربه های فردی خود را در نظر می گیرد. با مراجعه به صفحه پروفایل هر کدام از دکترهای زنان، زایمان و نازایی می‌توانید نظرات بیماران مراجعه‌کننده به آن دکتر را مشاهده کنید و از میزان رضایت بیماران از پزشک مطلع شوید. در صورتی که سوالات زیر برایتان پیش آمد، حتما از طریق مشاوره آنلاین دکتر زنان دکترتو ، از دکتر متخصص زنان مشاوره بگیرید. مراجعه کنندگان برای بیماری‌های زنان که مربوط به تخمدان، رحم، مثانه، لوله فالوپ، پستان، اختلالات لگن، انواع عفونت و نازایی از دکتر زنان نوبت می‌گیرند.

متخصص زنان و زایمان ( فلوشیپ نازایی )، IVF و…