زنان 1 بیمارستان مردم-تست مهندس پزشکی

ملاک دکترتو برای انتخاب دکتر متخصص زنان و زایمان و نازایی خوب؛ رای و نظر مراجعه‌کنندگان هر پزشک است. با مراجعه به لیستی از بهترین دکتر زنان در دکتر تو و کلیک بر پروفایل هر پزشک، نظرات و امتیاز کاربران را مشاهده کرده و نوبت دکتر زنان مورد نظر خود را ثبت کنید. ممکنه که شما به علت مشغله کاری فرصت نوبت گیری حضوری و تلفنی را نداشته باشید. با کمک سامانه نوبت دهی پزشکان دکتریاب شما می توانید به صورت 24 ساعته از پزشکان متخصص زنان و زایمان نوبت بگیرید و یا مشاوره تلفنی داشته باشید. اگر برای مشاوره و پرسش برخی سوالات مانند چرا پریود نمی‌شویم؟ ، بهترین قرص‌ های ضدبارداری چیست؟، درمان دردهای قاعدگی چیست؟و …

اگر در مدخل واژن مایع آمنیون رویت نشود باید معاینه با کمک اسپکولوم همراه نور کافی انجام شود . محتمل ترین تشخیص پارگی زودرس کیسه آب قبل از شروع دردهای زایمانی است و نگرانی او منطقی است . روش هایی مثل GIFT ( که اسپرم و تخمک به وسیله ابزار مخصوصی در لوله رحمی قرار می گیرد ) ، ZIFT( در این روش تخم به وسیله ابزار مخصوصی در لوله رحمی قرار داده می شود ) ، PESA,TESA,ICSI . یک روز پس از تلقیح اسپرم ، تخم مجله خبری پزشکی برای اثبات باروری مورد آزمایش قرار می گیرد ، روز بعد به منظور یافتن علایم تقسیم ، مورد آزمایش مجدد قرار گرفته و سپس به رحم منتقل می گردد . ابتدا تکنیک IVF – ET برای افرادی که مشکل لوله رحمی داشتند مورد استفاده قرار می گرفت ، در حالی که فعلاً موارد استفاده متعددی پیدا کرده است . در این تکنیک تخمک خانم را طی مراحل جدا کرده و با اسپرم شوهرش در بیرون از بدن لقاح داده و سپس در رحم فرد می کارند .

  • پس از اتمام دوره تخصص و اخذ مدرک بورد تخصصی زنان به مدت ۳ سال در چابهار مشغول به خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان بودند.
  • البته برای معرفی دکتر زنان زایمان خوب، تنها بسنده کردن به سخنان اطرافیان کار درستی نیست و به نوعی کم‌کاری به حساب می‌آید‌.
  • 17- من یک فامیل هم خون با برخی نقایص هنگام تولد دارم یا بیماری وراثتی دارم که در بالا به آنها اشاره نشده است .
  • معمولاً فعالیت نوزاد شما هم برای شما هم برای همسرتان تا پایان سه ماهه دوم قابل تشخیص خواهد بود .
  • از این امر استنباط می‌شود که پس از تشخیص مشکل به وجود آمده، توسط متخصصین امر میبایست به پزشکی با تخصص در گرایش مربوطه همچون جراح زنان و زایمان برای جراحی‌های حوزه زنان، مراجعه نمود.

اینکه دکتر زنان و زایمان، در کدام حوزه مربوط به رشته‌اش همچون مراقبت‌های بارداری، بیماری‌های جنسی، بیماری‌های دوران بلوغ، مشکلات هورمونی، یائسگی، سلامت جنسی، زایمان ….. در حال فعالیت باشد نیز تاثیر به سزایی در تصمیم گیری مراجعه کنندگان دارد. شیوه ی زندگی سالم و مراقبت های دوره ای به تضمین سلامت زنان کمک خواهد کرد. این موضوع اهمیت نقش متخصصین زنان و زایمان و هم چنین ماما ها را بیش از پیش روشن می کند. یکی از روش های مراقبت از سلامتی به طور مداوم استفاده از ارتباط غیر حضوری با پزشکان است که هدف اصلی سامانه ی رسا ست. به طور کلی متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان و نازایی زیادی وجود دارند که هر یک شیوه و استایل مخصوصی برای درمان و تعامل با بیمار دارند.

برای پرسش و پاسخ با پزشک زنان و زایمان به صورت رایگان، می‌توانید از قسمت پرسش و پاسخ دکتریاب استفاده بفرمایید. پزشک در مورد سابقه بیماری،‌ سلامت جنسی (مانند تعداد شرکای جنسی) و سابقه ابتلا به عفونتهای واژن یا عفونتهای مقاربتی سوال می‌کند. علاوه بر این، ممکن است برای تشخیص علت عفونت،‌ معاینه لگن و نمونه برداری از ترشحات واژن نیز انجام شود. پس از اتمام دوره تخصص و اخذ مدرک بورد تخصصی زنان به مدت ۳ سال در چابهار مشغول به خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان بودند. انجام معاینات لگن، انجام تست پاپ اسمیر، انجام معاینات پستان که حتما باید توسط دکتر متخصص زنان انجام شود. برای درمان ناباروری با توجه به علت اصلی آن درمان های مختلفی وجود دارد .

متخصص زنان زایمان و نازایی

بعد از اتمام این موارد ماما کودک را از نظر رفتار، عکس العمل، وزن و … معاینه مینماید. مواردی مانند فشار خون، دیابت، تپش قلب و … مادر مورد بررسی قرار می گیرد. مطالب این سایت برای آگاهی شما تدارک دیده شده است و جایگزین مراجعه به متخصص نیست. این لیست شامل شماره تلفن آنها نیز باشد تا در موقع لزوم به سرعت و به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید . در سفرتان ، لیستی از افرادی که با آنها در هنگام نیاز به کمک ، احساس راحتی می کنید ، تهیه کنید .

متخصص و جراح زنان و زایمان با تجویز آزمایش پاپ‌اسمیر، واکسن‌های HPV و آزمایش HPV می‌تواند از رشد زخم‌های سرطانی نشده جلوگیری کند. این دردها به خاطر تخمک‌گذاری، کیست‌های تخمدان، آندومتریوز، بیماری‌های التهابی لگن و دردهای فانتوم رخ می‌دهد؛ بنابراین باید با دیدن علائم گوناگونی که برای این بیماری‌ها تعیین شده است به متخصص و جراح زنان و زایمان مراجعه کرد. برای تشخیص اولیه سرطان سینه و شناخت علائم و ارجاع به متخصص پستان و بیماری‌های آن، نیاز به ویزیت‌های دوره‌ای (از سن 32 سالگی به بعد)، نزد دکتر زنان وجود خواهد داشت.

◀ دکتر فرح فرزانه دکتر انکولوژی زنان در تهران