پزشکی داخلی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-تست مهندس پزشکی

با مراجعه به صفحه پزشکان متخصص داخلی، می‌توانید لیست تمام پزشکان داخلی ایران را مشاهده کنید. مجله جراحتو، رسانه تخصصی در زمینه زیبایی و پزشکی و یکی از پربازدیدترین وبسایت ها در زمینه معرفی بهترین پزشکان، جراحان و کلینیک های زیبایی تهران و سایر شهرهای ایران می باشد. ما در رسانه جراحتو سعی می کنیم با تولید محتوای باکیفیت و کاربردی برای شما عزیزان، بهترین و مجرب ترین پزشکان هر حوزه را معرفی نماییم.

  • دکتر سید علی اکبر بنی هاشمی متخصص داخلی هستند؛ ایشان توانستند با موفقیت مدرک دکترای پزشکی عمومی شان را در سال 1374 از دانشگاه علوم پزشکی شیراز اخذ کنند و پس از آن در سال 1379 دوره تخصص بیماری های داخلی شان را در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پایان رساندند و مدرک فلوشیپ غدد و دیابت (دیابتولوژیست) را در سال 1382 از دانشگاه علوم پزشکی شیراز اخذ کردند و فارغ التحصیل شدند.
  • یکی از اساسی ترین تفاوت های میان پزشک عمومی و داخلی در این است که پزشک عمومی تنها دوره تحصیلی پزشکی عمومی را طی نموده است و تنها مدرک پزشکی عمومی را دارا می باشد، در صورتی که بهترین دکتر داخلی در ایران در راستای ادامه تحصیل تلاش می نماید و پس از دوره پزشکی عمومی، به دوره تخصصی و یا بالاتر هم چون کسب مدرک فوق تخصصی می پردازد.
  • پزشکان داخلی مانند پزشکان عمومی، پزشکان مراقبت‌های اولیه محسوب می‌شوند.
  • بنابراین این گونه می توان بیان نمود که یک متخصص داخلی، پزشکی است که مراقبت های اولیه بیمار را بر عهده داشته و از طرفی به عنوان مشاوری برای متخصصین دیگر عمل می کند.
مطب دکتر زهره نوبخت واقع در مشهد، بلوار احمدآباد، عارف 3، ساختمان پزشکان یاس، طبقه اول است. با استفاده از خدمت نوبت دهی بیمارستان می‌توانید بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی، نوبت خود را رزرو کنید. خدمات جامع پذیرش۲۴ در حوزه سلامت در تلاش است تا تجربه درمان خوبی را برای تمام مجله خبری پزشکی بیماران رقم بزند. با استفاده از بخش جستجو و فیلترهای موجود در این صفحه پزشک مورد نظر خود را جستجو و با کلیک بر روی دکمه دریافت نوبت، اولین نوبت خالی را انتخاب کنید. همچنین در صورتی که پزشکان برنامه کاری خود را تکمیل کرده باشند، می‌توانید در زمان دلخواه خود نوبت دریافت کنید.

بنابراین زمانی که شما دقبقاً نمی دانید بیماری یا دردتان مربوط به کدام قسمت است، باید ابتدا به پزشک داخلی مراجعه کنید. او بعد از معاینه و بررسی نتایج آزمایشات شما را به متخصص خوب مربوطه معرفی می کند. در تشخیص، درمان های غیر جراحی و پیشگیری از همه بیماری های مربوط به بزرگسالی تخصص دارد.

دکتر زینب قلعه تکی زاده

دکتر علی اکبر قربانی در سال 1379 بورد تخصصی بیماری های داخلی را از دانشگاه علوم پزشکی گیلان اخذ نمودند. دکتر سید علی اکبر بنی هاشمی متخصص داخلی هستند؛ ایشان توانستند با موفقیت مدرک دکترای پزشکی عمومی شان را در سال 1374 از دانشگاه علوم پزشکی شیراز اخذ کنند و پس از آن در سال 1379 دوره تخصص بیماری های داخلی شان را در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پایان رساندند و مدرک فلوشیپ غدد و دیابت (دیابتولوژیست) را در سال 1382 از دانشگاه علوم پزشکی شیراز اخذ کردند و فارغ التحصیل شدند. اخذ دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه جندی شاپور اهواز، اخذ درجه تخصصی پزشکی هسته ای از دانشگاه علوم پزشکی تهران، طی دوره پزشکی هسته ای در دانشگاه kanazawa ژاپن، طی دوره پزشکی هسته ای در دانشگاه Kyoto ژاپن، طی دوره پزشکی هسته ای در مرکز تحقیقات آموزشی … دکتر علی اصغر رضایی در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی تهرانقرار دارند که چنانچه نیاز به مراجعه به دکتر داخلی خوبداشته و یا نیاز به مشاوره در مورد روش های مختلف جهت درمان بیماری های داخلی دارید ، می توانید با شماره تلفن ایشان جهت گرفتن نوبت ویزیت تماس بگیرید.همچنین اگر تا بحال توسط دکتر علی اصغر رضایی معاینه شده اید خواهشمندیم نظر خود را در مورد ایشان با ما به اشتراک بگذارید. دکتر علی زمردی در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی تهرانقرار دارند که چنانچه نیاز به مراجعه به دکتر داخلی خوب داشته و یا نیاز به مشاوره در مورد روش های مختلف جهت درمان بیماری های داخلی دارید ، می توانید با شماره تلفن ایشان جهت گرفتن نوبت ویزیت تماس بگیرید.همچنین اگر تا بحال توسط دکتر علی زمردی معاینه شده اید خواهشمندیم نظر خود را در مورد ایشان با ما به اشتراک بگذارید.

دکتر آیت اله ساسان نیا متخصص داخلی می باشند که در سال 1373 دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به اتمام رساندند و سپس در سال 1383 مدرک تخصصی بیماری های داخلی را اخذ نمودند. دکتر ساسان نیا عضو انجمن متخصصین داخلی ایران و هم چنین دارای سابقه تدریس به مدت پنج سال در دانشگاه علوم پزشکی شیراز واحد پردیس می باشند. دکتر سید عباس شاهمرادی پس از دریافت مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی یزد، برای اخذ مدرک تخصصی بیماری های داخلی وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شد. وی هم اکنون دارای بیش از ۲۷ سال سابقه و تجربه ارزشمند در زمینه درمان بیماری های داخلی دارد.

دکتر علیرضا ولایی اسکویی

ایشان عضو انجمن نفرولوژی ایران، عضو انجمن جهانی نفرولوژی و هم چنین عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران می باشند. دکتر نیلوفر نیک پوری در سال ۱۳۸۱ موفق به اخذ مدرک تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی همدان شد و دارای متخصص داخلی، بیماری های گوارش، غدد، ریه، روماتیسم و کلیه می باشد. فارغ التحصیل پزشکی عمومی دانشگاه تهران و دستیاری جراحی عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛ کسب رتبه اول در امتحانات کشوری؛ رتبه برتر دوره فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی دانشگاه علوم پزشکی؛ اخذ بورد فوق تخصصی؛ دو سال فعالیت به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی … لازم به ذکر است، می‌توانید میانگین زمان انتظار در مطب جهت ویزیت را در صفحه پزشک مورد نظر خود مشاهده کنید که این مقدار، کمتر از زمان انتظار در حالت عادی و بدون دریافت نوبت اینترنتی است. البته در نظر داشته باشید که انتقال کرونا در مراکز درمانی، سه برابر اماکن عادی است!