فروش ویژه 207 سقف شیشه با شرایط اقساطی آغاز شد حراجی فوق العاده ایران خودرو به مناسبت روز پدر | behtarinyab

در نظر داشته باشید که برای خرید هر خودرو در بورس کالا، به‌طور مثال ثبت نام پژو پارس، ۲۰۷ و…، هر کد ملی تنها مجاز است که برای یک خودرو ثبت سفارش کند و هریک از خریداران باید حداقل ۱۸ سال تمام سن داشته باشند. پژو 207i با موتور TU5 تنفس طبیعی 4 سیلندر و 16 سوپاپ با حجم 1.6 لیتر عرضه می‌شود. این موتور هرچند قدیمی است و در سال‌های اخیر با افت کیفیت و راندمان مواجه شده، اما همچنان توانایی تولید قدرت و گشتاور مناسب برای این هاچ‌بک نسبتاً سبک را دارد. نسخه دنده‌ای پژو 207 مدل i شتاب مطلوبی دارد، اگرچه شتاب‌گیری و تعویض دنده‌ها در مدل‌های فعلی با افت کیفیت مواجه شده است.

  • بنابراین شما با شرکت در طرح سایا خودرو برای فروش اقساطی پژو 207 صندوقدار علاوه بر اینکه یک خودرو شهری مدرن را از آن خود می‌کنید، از یک ماشین سفری با استانداردهای معمول هم برخوردار خواهید بود.
  • با توجه به تعبیه سقف شیشه ای در این خودرو، سوال هایی در ذهن خریداران راجع به ایمنی پژو 207 پانوراما پیش آمد.
  • این خودرو علاوه بر اتومات بودن، دارای امکانات و آپشن‌های بیشتری است و به‌طبع، قیمت بالاتری نیز نسبت به نسخه دنده‌ای 207 دارد.
  • شرایط ویژه سایا خودرو برای فروش اقساطی پژو ۲۰۷
    خرید خودرو از سایا خودرو برای متقاضیان با امتیازات متنوعی از جمله تحویل فوری و آنی همراه خواهد بود.

شما با شرکت در طرح فروش قسطی پژو 207 صاحب ماشینی خواهید شد که پیشرانه آن با حجم 1.6 لیتر، میتواند با حداکثر قدرت 110 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن متر حرکت کند. همان طور که پیشتر نیز اشاره شد فروش پژو 207 اقساطی همواره از رونق خوبی برخوردار است زیرا این ماشین به سبب بهره‌مندی از یک پیشرانه درجه یک، مصرف سوختی معقول و منطقی دارد. خرید پژو 207 اقساطی باعث میشود در زمان و هزینه‌های خود صرفه جویی کنید، زیرا این خودرو در هر صد کیلومتر تنها 6.6 لیتر سوخت مصرف می‌کند، عددی که در بازار اقتصادی نابسامان امروزی یک امتیاز بزرگ برای هر خودرو محسوب می‌شود.

پژو 207 همانند 206 موفق به اخذ چهار ستاره ایمنی شده است و تجهیزات امنیتی ان نیز نسبت به رقبا در شرایط ایده‌آل تری قرار دارد که شرکت در طرح فروش اقساطی پژو 207 را توجیه می‌کند. همچنین فرمان برقی، ترمز عقب دیسکی و رینگ 14 اینچی آلومینیومی هم جزو مواردی است که به صورت آپشنال در پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای ارائه می‌شود. آپشن‌های پیشفرض این خودرو هم شامل سیستم تهویه اتوماتیک، مالتی مدیا با نمایشگر، دیلایت، کلید کنترل روی فرمان، دوربین و سنسور دنده عقب، کیسه‌های هوا جلو و ترمز ضد قفل است. ذکر این نکته ضروری است که این محصول با پژو ۲۰۷ معمولی به غیر از پانوراما هیچ فروش اقساطی پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای تفاوتی ندارد. شما برای فروش نقدی ۲۰۷ سقف شیشه ای دنده ای پانوراما  میتوانید به پنل کارویترین مراجعه کنید و برای فروش اقساطی ۲۰۷ سقف شیشه ای دنده ای پانوراما  به سایت سپند خودرو مراجعه نمایید.

پژو 206 تیپ 3 مدل 1403 فروش اقساطی تحویل درجا

این خودرو به گونه ای طراحی شده است که در نمای داخل و خارج، شاهد چند رنگ خواهید بود. قسمت سقف، آینه های جانبی، زه ها، دستگیره درب صندوق عقب و قاب مه شکن های جلو قرمز رنگ است. قسمت داخلی خودرو مانند غربیلک فرمان، قاب دستگیره ها، بخش هایی از صندلی ها و کمربندهای ماشین و همینطور قاب دریچه های کولر نیز قرمز است. شرایط فروش اقساطی 207 MC به خاطر خوب بودن سری 207i از امتیاز بالایی برخوردار است. برای بررسی دقیق شرایط با ادامه با ما همراه باشید تا در مرحله بعدی شرایط قسطی پژو 207 پانوراما و سایر انواع مدل های آن آشنا شوید.

جدول فروش اقساطی پژو 207 سال 1403

فروش ویژه 207 سقف شیشه با شرایط اقساطی آغاز شد حراجی فوق العاده ایران خودرو به مناسبت روز پدر | behtarinyab

فروش اقساطی خودرو ، خرید اقساطی خودرو، پیش فروش خودرو ها یا لیزینگ خودرو را احتمالاً شما هم شنیده اید. این ها به معنای فروش اقساطی خودرو توسط شرکت فروش خودرو به فرد متقاضی می باشد. در این نوع فروش که به صورت قسطی انجام خواهد شد فرد خریدار به شرکت فروش خودرو مراجعه می‌کند و با انتخاب خودروی مورد نظر مبلغی به عنوان پیش پرداخت را به شرکت ارائه داده و مابقی هزینه ی خرید خودرو را به صورت قسطی می پردازد.

طرح تبدیل پژو ۲۰۷ دستی سقف فلزی به پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ارتقا یافته ( تابستان ۱۴۰۳ )​