معرفي و جستجوی پزشکان-تست مهندس پزشکی

هنگامی که غدد هورمون مناسب را تولید نمی کند، بیماری ها توسعه می یابند که می تواند بسیاری از جنبه های زندگی یک فرد را تحت تاثیر قرار دهد. متخصصین قلب و عروق الکتروفیزیولوژی – و یا متخصصان قلب و ریتم، دستگاه های ضربان ساز، و دستگاه های تقویت کننده قلب را در زیر پوست بیمار برای بررسی سنجش، قدم زدن و تحریک شوک قرار می دهند. آنها همچنین روش های تخلیه را برای درمان اختلالات ریتم قلب و همچنین اداره داروهای مورد نیاز انجام می دهند.

ایمونولوژیست به عنوان متخصصان آلرژی شناخته می شود که در رابطه با مشکلات مربوط به سیستم ایمنی آموزش دیده اند، اگر پزشکان دیگر تشخیص دهند که وضعیت بیمار آنها مربوط به سیستم ایمنی بدن است بیماران خود را به ایمونولوژیست ها ارجاع می دهند. تغییرات متابولیسمی که باعث ایجاد شرایط مختلف می شود ، بیماری های گوارشی،بیماری های عفونی و غیره توسط دکتر داخلی قابل درمان هستند. در صورتی که کلسترول بالا درمان نشود مجله خبری پزشکی احتمال حمله قلبی و سکته افزایش پیدا می کند.با توصیه های متخصص داخلی کلسترول بالا براحتی درمان می شود. منشا درد را شناسایی و در صورت خفیف بودن درد خود برای درمان آن اقدام کرده و در صورت حاد بودن مسئله بیمار را به پزشک مربوطه ارجاع می دهد. فقدان انرژی یک نشانه رایج است که می تواند نتیجه عواملی مختلفی همچون کم خونی یا آنمی، اختلالات خواب، افسردگی، کم کاری تیروئید، بیماری های قلبی، تیروئید و … باشد.

متخصص داخلی برای تشخیص علت اصلی معمولاً از یک تست جسمی مخصوص، آزمایش خون و سابقه پزشکی کمک می گیرد و بعد از ریشه یابی علت اصلی برای رفع یا درمان آن اقدام می کند. به عبارتی دیگر متخصصین داخلی برای مدیریت بیماریهایی که فرآیندهای بیماری تمایز نیافته یا چند سیستمی دارند، آموزش دیده اند. متخصصان داخلی، لزوماً تخصص کمتری را نسبت به متخصصان تک اندام ارائه نمی دهند، بلکه آنها برای ایفای نقش ویژه مراقبت از بیماران با مشکلات پیچیده و همزمان آموزش دیده اند.

خانم دکتر شبنم یعقوبی

پزشکان به کمک دکترتو می‌توانند امکان نوبت دهی اینترنتی و مشاوره تلفنی خود را فعال کنند. به این ترتیب بیمار برای نوبت گیری از دکتر نیاز به روش‌های سنتی مثل تلفن زدن یا مراجعه حضوری ندارد. برای گرفتن نوبت ویزیت حضوری یا تلفنی از بهترین پزشکان ایران کافی است بهسایت نوبت دهی اینترنتیدکترتو یا اپلیکیشن دکترتو مراجعه کنید و ازلیست پزشکان متخصص و فوق تخصصدکترتو در زمان مورد نظر خود نوبت ویزیت بگیرید. دکتر محمد باقر لاریجانی متخصص بیماری های داخلی و غدد درون ریز و فارغ التحصیل دکتری عمومی از دانشگاه تهران می باشد ایشان مدرک بورد تخصصی بیماری های داخلی را سه سال بعد از فارغ التحصیلی دریافت کرد و همچنین برای دریافت بورد تخصصی غدد درون ریز و متابولیسم نیز اقدام کرد و موفق به دریافت این مدرک شد.

دکتر زینب قلعه تکی زاده

دکتر داوود آقایی متخصص داخلی متولد سال ۱۳۵۱، موفق به قبولی کنکور پزشکی از دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۷۴ شد. سپس بعد از گذراندن دوره هفت ساله پزشکی عمومی، به مدت ۲ سال در مناطق محروم خدمت کرد. وی در سال ۱۳۹۰ در رشته تخصصی داخلی وارد دانشگاه اراک شد و دوران تخصصی خود را در بیمارستان دهاقان طی کرد و هم زمان در بیمارستان شهرستان مبارکه فعالیت داشت.

تشریح تشخیص و مرحله سرطان (توصیف اینکه سرطان در کدام قسمت بدن است و تا کجا گسترش دارد. علم پیری شناسی به بررسی تغییرات در بافت و اندام های موجود زنده در طی زمان می پردازد و راهکارهایی را برای جلوگیری از فرسودگی بافت زنده در اختیار همه قرار می دهد. کلسترول بالا در صورت افزایش بیش از حد چربی ها در خون ایجاد می شود.کلسترول بالا مانند فشارخون علائم مشخصی ندارد و تنها راه تشخیص هم انجام دادن آزمایش خون است. ارائه اطلاعات برای مراقبت های لازم برای پیشگیری از بیماری های رایج چشم، گوش، پوست، سیستم عصبی و اندام های تولید مثل.

  • بیمار باید در مراجعه به متخصص داخلی جدید و یا قبلی، وضعیت روحی و جسمی خود را در روزهای گذشته درمان بیان کند.
  • دکتر سارا طاهریان در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی تهرانقرار دارند که چنانچه نیاز به مراجعه به دکتر داخلی خوبداشته و یا نیاز به مشاوره در مورد روش های مختلف جهت درمان بیماری های داخلی دارید ، می توانید با شماره تلفن ایشان جهت گرفتن نوبت ویزیت تماس بگیرید.همچنین اگر تا بحال توسط دکتر سارا طاهریان معاینه شده اید خواهشمندیم نظر خود را در مورد ایشان با ما به اشتراک بگذارید.
  • در این پست قصد داریم تا با یک متخصص داخلی آنشا شویم.ببینیم که به چه کسی متخصص داخلی می گویند و یک پزشک بیماری های داخلی چه وظایف،حدود کاری،تحصیلات و ویژگی هایی دارد.
  • با جست‌وجو در لیست دکترهای متخصص داخلی و انتخاب فیلتر های شهر و تخصص میتوانید دکترهای داخلی را در شهر خود پیدا کنید.
  • در ضمن دکتر بنی هاشمی فعالیت های آکادمیکی مختلفی انجام داده اند که شامل عضویت شان در هیات علمی دانشگاه آزاد شیراز، فعالیت داشتن به عنوان استادیار دانشگاه و همچنین عضویت در انجمن متخصصین داخلی ایران می باشد؛ ایشان 18 سال سابقه بسیار خوب در این زمینه دارند و با لقب بهترین دکتر داخلی در شیراز شناخته می شوند.
  • با استفاده از داروهایی که سطح هورمون‌ها را به اندازه‌ی نرمال می‌رسانند هم درمان می‌شود.