معرفي و جستجوی پزشکان-تست مهندس پزشکی

دکتر امیر عباس رشیدی فارغ التحصیل دکترای عمومی از دانشگاه شهید بهشتی می باشد ایشان پس از گذراندن دو سال تجربه کاری در زمینه پزشک عمومی در استان کرمانشاه تصمیم به ادامه تحصیل گرفت و در رشته بیماریهای داخلی به خصوص بیماری های خونی وارد دانشگاه تهران شد و دوره تخصصی خود را در بیمارستان شریعتی گذراند. در ضمن دکتر بنی هاشمی فعالیت های آکادمیکی مختلفی انجام داده اند که شامل عضویت شان در هیات علمی دانشگاه آزاد شیراز، فعالیت داشتن به عنوان استادیار دانشگاه و همچنین عضویت در انجمن متخصصین داخلی ایران می باشد؛ ایشان 18 سال سابقه بسیار خوب در این زمینه دارند و با لقب بهترین دکتر داخلی در شیراز شناخته می شوند. فارق التحصیل تخصص بيماري‌هاي غدد درون‌ريز و متابوليسم از مايو کلينيک آمريكا؛ تخصص داخلي و دكتراي پزشكي از دانشگاه علوم پزشكي تهران؛ استاد دانشگاه، معاون آموزشی و هيات مميزه دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ رئیس بخش غدد بیمارستان دکتر شریعتی؛ معاون پژوهشي، قائم مقام معاون آموزشي، دبير هيات ممتحنه و … اخذ درجه فلوشیپ فوق تخصصی جراحی های آندوسکوپیک و لاپاروسکوپی کلیه و مجاری ادرار از دانشگاه علوم پزشکی ایران …

اما به خاطر داشته باشید که تمامی این موارد می تواند با کمک توصیه های تخصصی زیر برطرف گردد. بر اساس نتایج یک مطالعه جدید که در مجله داروشناسی و دارودرمانی منتشر شده است، کسانی که مرغ و ماهی بیشتری مصرف می‌کنند، کمتر از سایرین در معرض ابتلا به سرطان کبد قرار خواهند داشت. در این مطالعه، محققان به بررسی مجموعه‌ای از مطالعات پیشین پرداختند که در حد فاصل سال‌های 1956 و 2013 منتشر شده بود.

دکتر مسیح نقیبی

درصورتی که به راهنمایی یا کمک نیاز داشتید با پشتیبانی دکتردکتر تماس بگیرید؛ کارشناسان ما آماده پاسخگویی هستند. با توجه به اینکه روند دریافت نوبت کاملا آنلاین است، می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز نوبت بگیرید و هر زمان که خواستید به صورت رایگان آن را جابجا یا لغو کنید. ایمونولوژیست هایی که در دانشگاه ها مشغول به کار هستند، تقریبا در هر بخش علمی یا بخش علوم تحقیقاتی فعالیت می کنند تا درک ما را از سیستم ایمنی را افزایش دهند. ایمونولوژیست هایی که در صنعت داروسازی و زیست فناوری مشغول به کار هستند، به توسعه تولیدات دارو و درمان های جدید پزشکی کمک می کنند. متخصصان داخلی همچنین می‌توانند در «آلرژی» و «ایمنی‌شناسی» نیز فوق تخصص بگیرند.

متخصصان داخلی زایمان یا هر نوع عمل جراحی دیگری انجام نمی دهند و هرگز به درمان بیماری کودکان نمی پردازند. اما با این حال، در تشخیص بیماری های پیچیده بزرگسالان به صورت حرفه ای عمل می کنند‌.متخصصان در کنار یادگیری تشخیص و درمان بیماری ها، برای شناسایی و پیشگیری عوامل خطر مانند فشار خون بالا و کلسترول زمانی برای یادگیری در نظر می گیرند. مجله خبری پزشکی بیشتر اوقات یک متخصص داخلی را با یک پزشک عمومی یا خانواده اشتباه گرفته می گیرند. به عنوان مثال، یک متخصص داخلی حدود ۳ سال در حوزه طب بالینی آموزش دیده می شود و به صورت فشرده مباحث پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های بزرگسالان فرا میگیرد. دکتر جواد رضا باهوش موفق به اخذ مدرک تخصصی بیماری های داخلی، غدد و متابولیسم می باشد.

دکتر تورج روستا

پاتولوژیست متخصصی در زمینه پزشکی است که به علل، طبیعت و اثرات بیماری بر روی شخص می پردازد. شاخه های پاتولوژی به روی تغییرات در سلول ها، بافت ها و اندام هایی که در نتیجه یک بیماری هستند، متفاوت است. طب مکمل یا هماتولوژی بخشی از تخصصی پزشکی است که در مراقبت از بیماران مبتلا به دوره نوجوانی رشد می کند. مطب دکتر سعید حفیظی لطف آبادی واقع در مشهد، احمد آباد، نبش عدالت 1، ساختمان پزشکان لقمان، طبقه 2 است.

  • پس از اتمام آزمایشات، مشاوره، معاینات و … پزشک داخلی و پزشک متخصص با ترتیب دادن یک قرار ملاقات یا مکاتبات کتبی بهترین تصمیم را برای درمان بیمار اتخاذ مینمایند.
  • بنابراین زمانی که شما دقبقاً نمی دانید بیماری یا دردتان مربوط به کدام قسمت است، باید ابتدا به پزشک داخلی مراجعه کنید.
  • برخلاف یک متخصص قلب که تنها قلب شما را درمان می‌کند، یک متخصص داخلی به شما در مدیریت تمامی بیماری‌های حاد و مزمنی که ممکن است به آن مبتلا باشید کمک می‌کند.
  • حتی ممکن است یک دکتر داخلی تخصص خود را بیشتر ادامه داده و در یک رشته خاص، دوره های فوق تخصص را نیز سپری کند.

وظیفه تشخیص این بیماری از جمله خدمات متخصص داخلی است، البته پس از بررسی علائم در فرد و انجام معاینات لازم باید آزمایشات لازم را تجویز کند سپس پس از مشاهده جواب آزمایشات درمان و تجویز دارو را برای فرد شروع کند. در حال حاضر زمینه‌ها و تخصص‌های مختلف پزشکی وجود دارد که برای افرادی که به دنبال مراقبت و درمان بیماری خود هستند، می‌تواند گیج‌کننده باشد. یکی از جامع‌ترین رشته‌های تخصصی بالینی پزشکی رشته داخلی است؛ که به دانش‌آموخته آن، پزشک متخصص داخلی می‌گویند. جهت دریافت راهنمای نوبت‌دهی و مشاوره آنلاین با بهترین دکترهای متخصص داخلی مشهد و همچنین به منظور پیدا کردن بهترین متخصص داخلی می توانید از طریق اپلیکیشن و نیز وب سایت دکترتو اقدام کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن نوبت خود را ثبت کنید.

تخصص‌های مرتبط