تورو خداااا یه دکتر متخصص داخلی خوب بهم معرفی کنید تبادل نظر نی نی سایت-تست مهندس پزشکی

تخصص داخلی یک رشته بالینی است که به پیشگیری، ارزیابی، تشخیص و درمان و پیگیری بیماری های داخلی بزرگسالان می‌پردازد و شاید از این نظر جامع ترین تخصص پزشکی را بتوان داخلی دانست. مراجعه به هر کدام از آنها می‌تواند در تشخیص و درمان بیماری کمک‌کننده باشد. شما برای تشخیص و درمان ابتدایی بیماری‌های مختلف می‌توانید به دکتر عمومی مراجعه کنید.

  • در حال حاضر دکتر تو در شهرهای مختلف فعال است و نوبت گیری اینترنتی بسیاری ازبهترین پزشکان تهران،بهترین پزشکان شیراز،بهترین پزشکان بوشهروبهترین پزشکان بندر عباساز این طریق فعال شده است.
  • به این معنا که اگر متخصص داخلی در حین معاینات خود متوجه نوع خاصی از بیماری گردد که درمان آن نیاز به تخصص دارد، اطلاعات و آزمایش های اولیه را در اختیار پزشک متخصص قرار داده و او را در امر درمان راهنمایی می کند.
  • متخصص داخلی وظیفه مراقبت طولانی مدت از بیمار را برعهده دارد به این معنا که باید یک برنامه درمانی برای بیمار تدوین کرده و براساس آن، روش های درمانی مختلف را اعمال نماید تا بهبودی کامل به دست آید.
  • تخصص داخلی در دکترتو متشکل از بهترین دکتر های فوق تخصص داخلی در شهرهای مختلف است.

دکتر هومن هوشنگی متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش و کبد فوق تحصیل دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد و رشته تخصصی داخلی خود و فوق تخصصی گوارش و کبد را نیز از این دانشگاه تهران اخذ کرد. دکتر علی اصغر شاه دایی متولد سال ۱۳۴۷ موفق به دریافت مدرک دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی ایران شد. وی همچنین مدرک تخصصی بیماری های داخلی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ کرد.ایشان پایان نامه خود درباره درمان های نوین دیابت ارائه داده و در کلینیک های تخصصی دیابت موفقیت بسیاری در زمینه درمان دیابت از خود نشان داده است.

در این راستا بانک جامعی از اطلاعات پزشکان و مقالات زیبایی و سلامت را برای شما عزیزان آماده نموده ایم. هدف ما در رسانه اینترنتی پزشک آشنا افزایش سطح اطلاعات افراد جامعه و نیز ارائه خدمات آنلاین پزشکی و سلامت است. مطب دکتر زهرا میمندی نژاد واقع در مشهد، بلوار معلم، بین معلم 8 و 10، برج آبشار، طبقه 8، واحد 801 است.

زمانی می توانید به بهترین دکتر داخلی در ایران مراجعه کنید که با بیماری های گفته در زیر مراجعه کنید. برای دریافت نوبت از متخصص داخلی، بعد از ورود به پروفایل دکتر روی گزینه «دریافت نوبت» کلیک کنید. امکان دریافت نوبت با تلفن گویا نیز برای بسیاری از پزشکان فعال است و می‌توانید بدون محدودیت زمانی نوبت خود را رزرو کنید. متخصص داخلی دکتری است که برای همه چیز از چکاپ سالانه گرفته تا آسیب‌های جزئی و بیماری‌های ناگهانی به او مراجعه خواهید کرد. البته برای صدمات یا بیماری‌های شدید و خطرناک، ممکن است شما را به متخصص یا فوق تخصص رشته دیگری ارجاع دهد. یک پزشک داخلی ممکن است با پزشکان متخصص در دیگر زمینه‌ها مشورت کند یا ممکن است بیمار را به متخصص دیگری برای مشاوره یا درمان ارجاع دهد.

دکتر محمد حسن خزاعی

در صورتی که به دنبال بهترین دکتر داخلی در ایران هستید، پیشنهاد می کنیم خواندن ادامه مقاله را از دست ندهید. بعد از تعیین شهر، وارد پروفایل پزشکان شده و اطلاعات آن‌ها را مشاهده کنید. امتیاز هر پزشک و نظرات مراجعه‌کنندگان را بخوانید و بهترین پزشک داخلی را انتخاب کنید. در صورت بروز موارد اورژانسی مانند حمله آسمی، خونریزی گوارشی، نارسایی حاد کلیه و… پرداخته و همچنین از بهترین دکتر داخلی غرب تهران ، شرق ، جنوب و شمال تهران نام بردیم که امیدواریم برای شما مفید بوده باشد. پس از اتمام آزمایشات، مشاوره، معاینات و … پزشک داخلی و پزشک متخصص با ترتیب دادن یک قرار ملاقات یا مکاتبات کتبی بهترین تصمیم را برای درمان بیمار اتخاذ مینمایند.

دکتر علی عمادزاده

اصولا متخصصان داخلی در صورت لزوم و پیشرفت فرآیند بیماری با سایر متخصصان مانند ریه، قلب و عروق، اعصاب و روان، انکولوژی و غیره مشورت می‌کنند. برنامه آموزشی دانش‌آموختگان رشته تخصصی داخلی مشابه دیگر رشته‌های تخصصی است و با ورود به دانشکده پزشکی شروع می‌شود. در ایران پس از کسب رتبه عالی در کنکور سراسری، امکان ورود به دانشکده پزشکی در هریک از نقاط کشور وجود دارد. طی یک دوره آموزشی 7 ساله، موضوعاتی را که مربوط به پزشکی است از جمله علوم بالینی، زیست‌شناسی، شیمی و غیره به دانشجویان پزشکی آموزش داده می‌شود.

متخصص ( بورد تخصصی ) بیماریهای داخلی

دکتر نسرین آجیلیان بیش از هفده سال سابقه در زمینه درمان بیماری های داخلی، گوارش و غدد را دارا می باشند و بیماران بسیاری را معالجه نموده اند، بر همین اساس طرفداران بسیاری را نسبت به خویش جلب کرده اند و همواره در راستای کسب مهارت بیشتر نهایت تلاش خود را به ارمغان می آورند. نکته قابل توجه در رابطه با دکتر فروغ سبزقبایی این است که ایشان علاوه بر این که بهترین دکتر داخلی در تهران به حساب می مجله خبری پزشکی آیند، جزء بهترین دکتر داخلی در ایران نیز به شمار می رود. کمبود انرژی و خستگی بیش از اندازه علائم بسیاری از بیماری ها مانند کم خونی، غده تیروئید، ضعف و افسردگی و اختلالات خواب می باشد. در کنار خستگی ممکن است بیماری های دیگری مانند دیابت و نارسایی احتقانی قلب ظاهر شود. متخصص داخلی معمولا برای مشخص شدن علت خستگی ممکن است معاینه فیزیکی، سابقه پزشکی و آزمایش خون را برای فرد انجام دهد.

با این وجود مجله خبری پزشکی می توانید بدون حضور در مطب یا بیمارستان، در خانه بادکتر آنلاین داخلی ، تلفنی و متنی گفتگو کنید. این دسته از پزشکان می توانند با انجام انواع روش های تشخیصی به ارزیابی وضعیت بیماری افراد بپردازند سپس در صورتی که نیاز باشد افراد به متخصصین دیگر مراجعه کنند آن ها را راهنمایی کنند. دکتر سید عباس شاهمرادی متخصص بیماری های داخلی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد ایشان همچنین دکترای عمومی خود را دانشگاه علوم پزشکی یزد دریافت کرده است‌. عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران، عضو انجمن ستون فقرات ایران، عضو انجمن …

با توجه به تعداد بازدید از صفحه هر پزشک، مشاهده نظرات دیگر کاربران می توانید بهترین متخصص داخلی مشهد را انتخاب کنید. شما در هرزمانی که علائم و نشانه های زیر را مشاهده کردید حتما در اولین فرصت به دکتر متخصص داخلی خوب در تهران مراجعه کنید. بیمار باید در مراجعه به متخصص داخلی جدید و یا قبلی، وضعیت روحی و جسمی خود را در روزهای گذشته درمان بیان کند. لازم است دکتر بداند که این روش درمانی و داروها چه عوارضی را برای بیمار به همراه داشته اند. یکی از مهمترین ویژگی های یک متخصص داخلی این است که با اخلاق خوب و صبورانه به صحبت های بیمار خود گوش کند. دکتر داخلی نباید برای معاینه سریع تر و بیشتر بیماران، فرصت صحبت کردن را از آن ها بگیرد.

علاوه برنوبت دهی آنلاین پزشک، اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی دکتر، آدرس مطب دکتر و تلفن مطب دکتر هم در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است. اخذ دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، اخذ درجه تخصصی آسیب شناسی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، گذراندن دوره Rewiue IHC، گذراندن دوره یک ماهه تومورهای پستان و دستگاه تناسلی زنان با آقای دکتر معین فر (استاد دانشگاه اتریش)، گذراندن دوره Thin prep، گذراندن دوره … دکتر محمدباقر لاریجانی متخصص بیماری های داخلی و غدد درون ریز و متابولیسم می باشند که در سال 1340 در شهر قم متولد شده اند. ایشان از جمله بهترین دکتر داخلی در ایران به حساب می آیند که در سال 1366 مدرک پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران به اتمام رساندند. دکتر لاریجانی بورد تخصصی بیماری های داخلی را در سال 1372 در زمینه غدد درون ریز و متابولیسم کسب نمودند.