پزشکی زنان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-تست مهندس پزشکی

نیاز به مشاوره داشته باشید می توانید از طریق سایت دکتریاب با پزشکان متخصص زنان و زایمان مشاوره تلفنی پزشکی داشته باشید و در یک فضای امن سوالات خود را با پزشک مطرح و مشاوره لازم را دریافت کنید. متخصصان زنان و زایمان بر بارداری و مسائل مربوط به سلامت جنین تمرکز می کنند؛ دکتر زنان و و زایمان همچنین برای سلامت عمومی سیستم تناسلی زنان و دختران جوان، راهنمایی‌های خوبی را انجام می‌دهند. اگر مشکل باروری دارید؛ برای بررسی مساله بلاید به بهترین دکتر زنان و زایمان تهران یا شهر خودتان مراجعه کنید؛ این‌که ملاک انتخاب‌تان برای پیدا کردن دکتر متخصص یا فوق تخصص زنان و زایمان چه باشد را در ادامه به طور مفصل توضیح داده‌ایم.

  • لکه های قهوه ای روی صـورت شـما به علـت افزایـش هورمون های حاملگی است و معمولاً پس از زایمان بر طرف می شوند .
  • همچنان که رحم شما بزرگتر می شود ، دو لیگامانی که به ماهیچه رحم شما متصل هستند ، نیاز به کشش یافتن دارند ، گویی باند های لاستیکی هستند .
  • اسنپ دکتر به صورت تخصصی و با حفظ حریم خصوصی، اقدام به ارایه مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی و مشاوره ویدئویی در زمینه‌ی متخصص جراح و متخصص زنان و زایمان کرده است.
  • سرطان دهانه رحم نوعی بیماری است که با ورود و رشد ویروس پاپیپلوما انسانی به وجود می‌آید.
  • هنگامی که زنان یائسه می شوند ،چرخه ی قاعدگی آنان متوقف شده و توانایی باروری خود را از دست می دهند.

چگونه نوبت دکتر بگیریم؟ جهت دسترسی به آدرس و تلفن متخصصین زنان و زایمان تهران می توانید از سایت معرفی و نوبت دهی پزشکان دکتریاب استفاده کنید. علاوه بر آدرس و تلفن پزشکان می توانید به صورت اینترنتی از متخصص زنان نوبت بگیرید و یا مشاوره تلفنی با دکتر زنان داشته باشید. اگر در جستجوی دکتر زنان در روزهای جمعه و تعطیل در تهران هستید می‌توانید از مشاوره تلفنی دکتر زنان استفاده کنید که علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌توانید مدارک خود را برای پزشک ارسال نموده و به‌صورت تلفنی از پزشک مشاوره دریافت کنید.

بیماری های مقاربتی ممکن است باعث بسته شدن لوله ها و عدم خروج اسپرم شوند . تا قبل از مرسوم شدن IVF کمتر از 50 %بیماران نازا می توانستند از درمان نازایی سود ببرند ، در حالی که با متداول شدن IVF، حدود 30 % به این بیماران اضافه شده است . شما ممکن است در سه ماهه دوم بارداری، ناراحتی های اندکی داشته باشید، اما موارد خاصی می توانند آزار دهنده باشند .

حجم نمونه آزمایش باید حدود 5-2 سی سی باشد ، بعد از 4 ساعت حدود 60% اسپرم ها قدرت تحرک داشته باشند و همچنین باید 60% اسپرم ها از نظر شکل طبیعی باشند . برای بررسی علل نازایی اولین اقدامی که صورت می گیرد ، آزمایش شمارش اسپرم می باشد . با توجه به آمارهای به دست آمده در مورد نازایی ، حدود 4.5 % خانم ها در سنین سالگی، 31.8درصد در سنین سالگی و 70 % در سنین 40 سالگی و بالاتر دارای مشکل نازایی می باشند.

بعد از آن رحم آماده باروری است که اگر باروری انجام نشود، بافت رحم شروع به ریزش می‌کند. در بانوانی که مبتلا به سرطان رحم هستند و یا ریسک ابتلا به سرطان رحم در آن‌ها به میزان بالاتری وجود دارد، پزشک زنان ضرورت انجام عمل هیسترکتومی را تشخیص داده و طی آن رحم به منظور از بین بردن خطر ابتلا به سرطان رحم، برداشته می‌شود. پزشکی که در بیمارستان ها و کلینیک های معتبر و به روز تهران فعالیت می‌کند ، نشان دهنده ضمانت درمان است. دکتر مهشید کریمی که به عنوان رتبه برتر در سال 1375 تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه علوم پرشکی تهران را آغاز نمودند. عمل های مربوط به نازایی بهتر است به فوق تخصص زنان و فلوشیپ نازایی و ای وی اف مراجعه کنید که خدمات (IVF،IUI)، لاپاراسکوپی، هیستروسکوپی، تخمک کشی، انتقال جنین را برای شما انجام می‌دهند.

بهترین دکتر زنان و زایمان غرب تهران

بهترین دکتر زنان و زایمان تهران در زمینه‌ی بارداری و زایمان زنان نیز آموزش دیده‌اند اما به طور کلی در زمینه‌های مختلف از پریود و باروری تا بیماری‌های مقاربتی از جمله تبخال تناسلی و زگیل تناسلی و اختلالات هورمونی همگی به آن‌ها مجله خبری پزشکی مربوط می‌شود. همچنین بارداری، سیر و کنترل آن و انجام زایمان طبیعی یا عمل سزارین و عوارض آن نیز در این بخش قرار دارند. بیماری‌هایی مانند اکلامپسی و پره‌اکلامپسی، حاملگی خارج‌رحمی، سقط خود به‌ خودی، جداشدن جفت، زایمان سخت و …

بخش زنان و زایمان

دکترتو ساده‌ترین راه نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین پزشکان ایران است. پزشکان به کمک دکترتو می‌توانند امکان نوبت دهی اینترنتی و مشاوره تلفنی خود را فعال کنند. به این ترتیب بیمار برای نوبت گیری از دکتر نیاز به روش‌های سنتی مثل تلفن زدن یا مراجعه حضوری ندارد.

بهترین دکتر زنان و زایمان شمال تهران