لیست بهترین دکتر متخصص و فوق تخصص گوش، حلق و بینی در تهران-تست مهندس پزشکی

و انتخاب شهر مورد نظر خود می توانید؛ دکترهای متخصص و فوق تخصص گوش حلق بینی فعال را مشاهده کرده و با مراجعه به پروفایل دکتر مورد نظر خود، نوبت‌های آزاد را مشاهده کرده و به صورت آنلاین نوبت بگیرید. لیست زیر منتخبی از امراض شایعی است که در حیطه وظایف درمانی متخصصان گوش، حلق و بینی قرار میگیرد. برای انتخاب بهترین متخصص گوش ،حلق و بینی می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جست و جو نمایید. جراح گوش و حلق و بینی فردی است که بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی ، وارد رشته تخصصی گوش و حلق و بینی می شود و تمرکز کلی این تخصص در زمینه دستگاه تنفسی است.

متخصص گوش حلق بینی و جراحی زیبای بینی

برای دریافت نوبت از دکتر گوش، حلق و بینی، بعد از ورود به پروفایل دکتر روی گزینه «دریافت نوبت» کلیک کنید. امکان دریافت نوبت با تلفن گویا نیز برای بسیاری از پزشکان فعال است و می‌توانید بدون محدودیت زمانی نوبت خود را رزرو کنید. جراحی سر و گردن، جراحی پلاستیک سینوس، گوش، مجله خبری پزشکی گلو، بینی و جراحی سر و گردن، رینولوژی (جراحی بینی و سینوس)، لارنگولوژی و آندوسکوپیک سینوس را بگذراند و مدرک بگیرد. برای پیدا کردن متخصصان گوش، حلق و بینی مجرب در شهر ری مجتمع درمانگاهی خیریه ولی عصر دکتر عبدالحمید حسین نیا و دکتر منصور نصیری نژاد را معرفی میکند.

  • بخاطر همین ، بیماران پس از عمل در صورت نیاز در هر ساعت شبانه روز می تواند با تلفن همراه دکتر ابیانه به شماره ۰۹۱۲۶۲۶۲۰ تماس بگیرند.
  • در واقع ویزیت بهترین فوق تخصص گوش در تهران همین مبلغ اعلام شده است که با مراجعه حضوری به مطب هیچگونه تفاوتی ندارد.
  • دکتر محمد رضا سماواتی فرد فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی در سال 85 از دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس می باشد.
  • یک متخصص گوش و حلق و بینی می توانید جراحی های پلاستیک و ترمیمی را در ناحیه گوش و حلق و بینی انجام دهد.
  • امکان دریافت نوبت با تلفن گویا نیز برای بسیاری از پزشکان فعال است و می‌توانید بدون محدودیت زمانی نوبت خود را رزرو کنید.
دکتر سید جواد محمدی متخصص گوش ، حلق و بینی دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد. وی دارای بیش از 20 سال سابقه استخدام رسمی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی می باشد. کودکان – برخی بیماری‌های گوش، حلق و بینی مادرزادی هستند و باید در سنین پایین درمان شوند. درمان‌ها طیف وسیعی دارند و شامل کاشت حلزون و دیگر دستگاه‌های شنوایی قابل کاشت، جراحی سر و گردن و درمان بیماری‌های نادر از جمله آرترزی کوآن (انسداد پشت مسیر بینی توسط استخوان یا بافت) هستند.

روش جراحی باز بینی

دکتر مهدی سلیمانپور ، در سال ۱۳۸۹ مدرک فلوشیپ اتولوژی ( فوق تخصص گوش ) خود را گرفته اند. معمولا افرادی که جراحی بینی ، انجام داده اند پس از گذشت چند روز می توانند به روال زندگی خود برگردند اما باید تا مدتی از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنند. مدت زمان استفاده از چسب ، بستگی به شرایط بیماران و نظر جراح بینی دارد. خیر ، اما بهتر است افراد پس از اتمام دوره بلوغ ، اقدام به انجام جراحی بینی کنند زیرا در آن زمان رشد بینی کامل شده است.

در این شرایط باکتری‌های پشت بینی (نازوفارنکس) از شیپور استاش عبور کرده و باعث عفونت در فضای پشت پرده گوش (گوش میانی) می‌شوند. در این شرایط ممکن است که عفونت به استخوان ماستوئید پشت گوش سرایت کند (ماستوئیدیت) یا فشار ناشی از تجمع مایع ممکن است پرده گوش را پاره کند یا به استخوان‌های گوش میانی آسیب برساند. زیرا شیپور استاش کودکان کوتاه‌تر، باریک‌تر و افقی‌تر از بزرگسالان است. این بیماری به راحتی توسط دکتر انلاین گوش حلق بینی تشخیص داده می‌شود.