لیست بهترین دکتر متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان در تهران-تست مهندس پزشکی

مدخل واژن را نگاه کنید و بند ناف ( پرولاپس ناف ) یا نشست مایع ( محلول ضد عفونی کننده را با مایع آمنیون اشتباه نگیرید ) را جستجو کنید . برای بررسی و اندازه تعداد تخمک ها معمولاً از سونوگرافی استفاده می شود . سپس تخمک های رسیده را جدا کرده و اسپرم شوهر را در مجاورت آن قرار می دهند . به طور کلی موقعی که آزمایش پس از مقاربت منفی می شود باید مشخص شود که علت اختلال در ترشحات گردن رحم بوده و یا اختلال در اسپرم می باشد . یک سری روش های دیگر نیز برای شناخت تخمک گذاری وجود دارد که از آنها به روش های احتمالی یا فرضی یاد می شود . این آزمایش باید حداقل 2 بار انجام شده و فاصله دو آزمایش حدوداً دو تا سه هفته باشد قابل توجه این است که آزمایش شمارش اسپرم نباید بعد از تب ، بیهوشی ، عمل واریکوسل و نمونه برداری از بیضه ها انجام شود .

همه‌چیز از آنجایی شروع شد که در بخش فناوری بیمارستان‌ها مشغول همکاری بودیم که به یک سؤال مهم برخورد کردیم؛ با همه پیشرفت‌هایی که در بخش سلامت و پزشکی داشته‌ایم اما چرا در بخش خدمات‌رسانی پزشکی دچار مشکلات متعدد مدیریتی هستیم؟ آنجا بود که ایده دکتردکتر در ذهنمان نقش ‌بست. باید اعتراف کنیم، شکست‌هایی زیادی را تجربه کردیم اما روزهای خوب هم از راه رسید. بدن زنان و سیستم تناسلی آن‌ها ساختار متمایز از مردان را دارد؛ بنابراین شرایط سنی، سبک زندگی و بیماری‌های مختلف می‌توانند این سیستم را تحت تأثیر قرار دهند. این تغییرات می‌تواند شامل تکمیل رحم و غدد تخمدان در هنگام بلوغ باشد.

  • برای پزشک یا مسئول مراقبت سلامتی خودتان اطلاعاتی راجع به وضعیت عمومی سلامتی خود در حال حاضر و نیز در مورد وضعیت سلامتی بارداری های قبلی خود آماده کنید .
  • پزشکی زنان یا بیماری‌های زنان و زایمان، یکی از رشته‌های تخصصی پزشکی می‌باشد.
  • همه‌چیز از آنجایی شروع شد که در بخش فناوری بیمارستان‌ها مشغول همکاری بودیم که به یک سؤال مهم برخورد کردیم؛ با همه پیشرفت‌هایی که در بخش سلامت و پزشکی داشته‌ایم اما چرا در بخش خدمات‌رسانی پزشکی دچار مشکلات متعدد مدیریتی هستیم؟ آنجا بود که ایده دکتردکتر در ذهنمان نقش ‌بست.
  • علاوه بر اختلالات هورمونی و بیماری‌های متعدد مرتبط با آن، سندروم پیش از قاعدگی نیز زنان را به مطب دکتر زنان و زایمان هدایت می‌کند.
  • درصورتی که به راهنمایی یا کمک نیاز داشتید با پشتیبانی دکتردکتر تماس بگیرید؛ کارشناسان ما آماده پاسخگویی هستند.

در مرحله اول باید دکتری که انتخاب می کنید به عنوان بهترین دکتر زنان در تهران در بهترین دانشگاه های تهران و خارج از کشور تحصیلات خود را انجام داده باشد. برای انتخاب بهترین بهتر است در مورد میزان تحصیلات و گذراندن دوره های تخصصیپزشکانمختلف اطلاعات کسب کنید. برخلاف مراجعه حضوری، در مشاوره پزشکی آنلاین ، گاهی باید خود را معاینه کنید تا پزشک بتواند نظر بهتری بدهد.

وظایف جراح زنان

لیست آدرس و تلفن بهترین جراح و متخصص زنان و زایمان خوب در تهران را به همراه نوبت دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین مشاهده کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید. متخصص زنان و زایمان در حوزه نازایی و باروری، سرطان‌های زنان (سرطان تخمدان، سرطان دهانه رحم)، اختلالات کف لگن و بیماری‌های عفونی دستگاه تناسلی بانوان، کیست تخمدان، عفونت با کلامیدیا، تنبلی تخمدان و…

لیست متخصصین متخصص زنان و زایمان

سونوگرافی‌های دقیق، تشکیل پرونده، تجویز داروهای مناسب و پی‌گیری وضعیت بیمار معیارهای مهمی برای انتخاب یک دکتر زنان، زایمان و نازایی است. ایشان دارای سابقه کار و آموزش دربیمارستانهای خارج از کشورو دانشگاه بین المللی TESHRIN UNIVERSITY دارای مدرک و certificate هیستروسکوپی و لاپاراسکوپی می باشند. حوزه ی فعالیت ایشان در زمینه ی جراحی زیبایی زنان ، جلوگیری از بارداری ، نازایی ناباروری و مشکلات جنسی آقایان، انتخاب و تعیین جنسیت فرزند، عمل های جراحی زنان سرطان های زنان بیماری های زنان می باشد. برای گرفتن نوبت از دکتر زنان، زایمان و نازایی در دکترتو ابتدا باید وارد لیست دکترهای زنان، زایمان و نازایی شوید و با استفاده از فیلترهای موجود در لیست، دکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین (تلفنی و متنی) بگیرید.

دکتر زهرا جوشقانی

دکتر زنان و زایمان دانش گسترده‌ای در پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های زنان دارد و بنابراین، متخصصین زنان و زایمان، تمام بیماری‌های مربوط به زنان را درمان می‌کنند، اقدامات پیشگیرانه را انجام می‌دهند و زنان باردار را تا زایمان همراهی می‌کنند تا سلامت مادر و فرزند تضمین شود. شایان ذکر است از اشتباهات رایج افراد، ندانستن تفاوت “ماما” و پزشک “متخصص زنان و زایمان” می‌باشد. دکتردکتر لیست کاملی از متخصصین زنان، زایمان و نازایی سراسر کشور را به شما معرفی می‌کند. کافی است ابتدا شهر خود را انتخاب کنید، لیست پزشکان را ببینید و با توجه به امتیاز و نظرات سایر بیماران درباره دکتر، نوبت خود را رزرو کنید. از لیست تخصص‌های دکتردکتر، «زنان، زایمان و نازایی» را انتخاب کنید. بعد از تعیین شهر، وارد پروفایل پزشکان شده و اطلاعات آن‌ها را مشاهده کنید.

زگیل تناسلی ناشی از برخی انواع ویروس HPV، باید به موقع توسط پزشک زنان در قالب عفونت زنانه، تشخیص داده شده و برای درمان آن اقدام شود. به ویژه آن که برخی از ژنوتایپ‌های ویروس HPV زمینه ابتلا به سرطان سرویکس (دهانه رحم) و رحم را ایجاد می‌کنند. ایشان در سال 1383 از دوره پزشکی عمومی فارغ التحصیل شده و در فاصله سال های 1385 تا 1389 در دوره تخصصی زنان در دانشگاه تهران مشغول به تحصیل بودند. سرد مزاجی بانوان، رابطه‌ی جنسی دردناک، بیماری های جنسی مقاربتی هم توسط دکتر متخصص زنان خوب باید انجام شود.

جوش، خارش و درد در کنار ترشحات غیرعادی نشانه‌های بیماری‌های مقاربتی است. تب‌خال تناسلی، سوزاک و کلامیدیا بیماری‌های مقاربتی رایج هستند که در اثر عوامل باکتریایی و ویروسی مختلف به وجود مجله خبری پزشکی می‌آید. زنان با دیدن علائمی چون درد حین برقراری رابطه جنسی، خون‎ریزی غیرعادی و جوش یا جای زخم و خارش ناحیه واژن با متخصص و جراح زنان و زایمان مشورت کرده و تحت درمان قرار گیرند.