قطعات تابلو روان

سیستم داده در ماژول های تابلو روان به این صورت است که از خروجی برد کنترل به ورودی اولین ماژول وارد می شود و از خروجی اولین ماژول به ورودی دومین ماژول وارد شده و این کار تا انتها، ادامه پیدا می کند. منظور از کانفیگ کردن این است که کنترلر را با ماژول مورد نظرمان تنظیم کنیم تا کنترلر بتواند به درستی دستورات (تصویر) را به ماژول ارسال کند. آیا امکان نمایش انیمیشن و پخش تصویر و فیلم در تمام تابلو ها ي روان وجود دارد ؟ پس از روشن شدن تمامی پیکسل ها خطوط موربی بر روی ماژول شروع به حرکت می کند. تلویزیون های Outdor همان طور که از نامش نیز برمی آید در فضا های باز مانند چهار راه ها، پارک ها، بزرگراه ها، فرودگاه ها، مصلی ها و … نرم افزار Signage دیجیتال که به طور مستقیم استفاده می گردد را راه اندازی نماید. در پنجره ای که باز می شود، نسخه فریمور کنترلر و نسخه نرم افزار HD Player شما درج شده است.

در صورتیکه نسخه فریمور کنترلر شما از نرم افزار مورد استفاده پایین تر است، با کلیک روی دکمه Frimware Updating، فریمور کنترلر خود را به روز نمایید. همانطور که از نام این محصول پیداست تصاویر از کنار هم قرار گرفتن نطقهها یا لامپهای LED در کنار یکدیگر بصورت پیوسته ایجاد میشوند. سالنهای نمایش، گالریها و سالنهای هنری برای معرفی و نمایش محتوا نیازمند نمایشگری هستند که بتواند تصاویر را به شکلی چشمنواز و بینقص پخش کند. ماژول RGB2 این محصول از خانواده ماژول های فول کالر می باشد که میتواند کلیه بازه رنگی را نمایش بدهد.

6) از قطعات اولیه با کیفیت و از برند های دارای استاندارد و معروف دنیا ساخته شده باشد 7) خدمات پس از فروشبدون قید و شرط داشته باشد 8) به دلیل گران قیمت بودن تلویزیون شهری فروشنده لازم است روش های متنوعی برای فروش داشته باشد 9) یکی از بهترین روش ها جهت جلوگیری از خراب شدن تلویزیون های شهری سرویس های دوره ای می باشد. در غیر اینصورت ممکن است مرحله روشن شدن پیکسل ها را به درستی انجام نداده باشید که با بازگشت به مرحله قبل و انتخاب صحیح پیکسل ها می توانید این مرحله را با موفقیت به پایان برسانید. هاب ها ممکن است مانند بردهای HD-E.HD-Q.HD-A روی خود کارت تعبیه شده باشد و یا ممکن است مانند C1-M20-LINSN توانایی ساپورت کردن انواع مختلفی از ماژول ها با هاب های گوناگون را دارا باشند. ۴-فاصله بین ال ای دی ها چقدر باید باشد؟ به کار بردن تابلوهای روان به علت استفاده از ال ای دی در آنها نسبت به سایر تابلوهایی که با نور کار می کنند از مصرف برق کمتری برخوردار بوده و حتی با روشن بودن 24 ساعته آنها نیز مصرف برق چندانی وجود نخواهد داشت.

در صورتی که وضعیت ماژول در هر دو حالت مشابه است و با انتخاب حالت های A و B تغییری در نور ماژول رخ نمی دهد گزینه Not Change را انتخاب کنید و Next بزنید. اد خطوطی که روی ماژول روشن است را انتخاب و Next را بزنید. تعداد خطوطی که روی ماژول روشن است را انتخاب و Next را بزنید. محل آن را روی جدول مشخص نمایید. در این پنجره حالت های مختلف (State A, State B, State C, State D) را انتخاب نمایید و بررسی نمایید که در هر حالت، ماژول به رنگ مرتبط به آن حالت در آید. بعنوان مثال بررسی نمایید زمانیکه State A را انتخاب کرده اید، ماژول به رنگ قرمز روشن شده است یا خیر. State B, State C, State D را نیز بررسی کنید و در صورت مغایرت رنگ، به صورت دستی رنگ صحیح که روی ماژول روشن شده است را انتخاب کنید.

C10, C30, D10, D20, لینسن | LINSN D30) برای ماژول های تمام رنگی DIP و SMD را شامل می شود. کارت کنترل های HD، محصول شرکت هویدو چین می باشند و در حال حاضر پرطرفدارترین و پرفروش ترین نوع کنترلر نمایشگرLED در بازار داخلی و نیز بازارهای خارجی شامل خاورمیانه، آسیای شرقی و آمریکای جنوبی می باشند. کنترلرهای شرکت لینسن در حال حاضر معروف ترین و پر قدرت ترین کنترلر آنلاین در سطح بازار جهانی می باشد و شرکت های قدرتمند در زمینه تولید تلویزیون شهری از این کنترلر استفاده می کنند. گروه صنعتی ASI طراح و تولید کننده تخصصی تلویزیون های تمام رنگی محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت به شما خریداران گرامی عرضه می دارد.

کارت کنترلر لینسن