زیبا کردن بالکن و پاسیو با 8 روش کم هزینه بالکن پاسیو دکوراسیون پویانو | elitarchgroup

مثلا می توان از یک رنگ مشترک استفاده کرد که این کار باعث می شود فضای تراس و پاسیو منزل شما بیشتر به نظر برسد. با تقسیم کردن دکوراسیون تراس یا پاسیو خانه به بهینه سازی فضای آن کمک کنید و آنها را از هم تفکیک کنید. به عنوان مثال می‌ توانید گلدان، میز، مبلمان، صندلی و دیگر موارد را در جای مخصوص خود قرار دهید و از حاشیه ها نیز استفاده بهتری کنید. طراحی پاسیو باید به گونه ای باشد که ضمن تامین نور و ایجاد زیبایی پس از کاشت گیاهان بتواند هوا را به خوبی گردش بدهد. برای این منظور، معماران باید حتما به مسئله تهویه در صورت مسقف کردن پاسیو، توجه ویژه داشته باشند.

چراغ دیوار کوب، ریسه‌ها، شمع‌ها و فانوس‌ها راهکارهای بسیار جذاب برای نورپردازی تراس گاردن محسوب طراحی محوطه باغ می‌شوند. درختچه‌ها در فضای تراس سبز با نورپردازی ریسه‌ای، فضایی زیبا و رمانتیک ایجاد می‌کنند. شما می‌توانید از یک چهارچوب مناسب به عنوان تکیه‌گاه، برای نگهداری ریسه‌های نور در فضای تراس سبز خانه خود استفاده کنید. در این مقاله سعی داریم تمام اطلاعات مورد نیازتان جهت طراحی تراس سبز و پاسیو را در اختیار شما قرار دهیم و به نکات کاربردی و کلیدی در حیطهٔ طراحی و اجرای تراس سبز اشاره کنیم. برای ایجاد یک محیط خانه مناسب با فلسفه طراحی دکوراسیون پاسیو ، باید محیطی ایجاد کرد که به دستیابی به آرامش درونی کمک کند.

  • ولی بهتر است که از چمنی استفاده کنید که دارای ارتفاع کمتری است تا در هنگام تمیز کردن به مشکل برنخورید.
  • پس از مشخص شدن مقدار متریال و متریال مورد نظر با توجه به پروژه، این امکان را فراهم می کند تا مواد در دستان استاد به هنر تبدیل شوند.
  • خبر خوب این است که چمن مصنوعی می تواند در این راه بسیار کمک کننده باشد.
  • در این مطلب روش هایی برای بهینه سازی و طراحی این فضاها را به شما معرفی کردیم و دانستیم که چطور با روش های مختلف فضاهای باز آپارتمان را طراحی کنیم.
  • برای استفاده بهتر از تراس در همه ساعات شبانه‌روز نیاز داریم تا یک نورپردازی مناسب در فضا ایجاد کنیم.

زیبا کردن بالکن و پاسیو با 8 روش کم هزینه بالکن پاسیو دکوراسیون پویانو | elitarchgroup استفاده از تزئینات عمودی در دیوار، چیدمان داخل تراس و … میتواند سقف تراس را بلند تر نمایش دهد. زمانی که عرض تراس خلوت تر باشد، جا بازتر است و بزرگ دیده میشود. ایده های گوشه طراحی دکوراسیون پاسیو – شرکت بازسازی دکوراسیون طراحی دکوراسیون پاسیو ریشه در فلسفه شرقی دارد. طراحی دکوراسیون پاسیو ریشه در فلسفه بودا در قرن ششم قبل از میلاد دارد. اما در قرن سیزدهم در ژاپن به بیان واقعی خود رسید و تأثیر زیادی بر فرهنگ ژاپنی گذاشت.

تراس و بالکن چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

شما می‌توانید از وسایل در دسترس مانند موکت و… برای پوشش کف تراس استفاده کنید. اما اگرقصد دارید فضای خاصی را طراحی کنید می‌توانید از چمن مصنوعی یا کفپوش چوبی برای تزئین بالکن استفاده کنید. پاسیو که به آن حیات خلوت یا حیاط پشتی نیز می گویند، بیشتر در خانه های ویلایی کاربرد دارند و معمولا به خانه متصل هستند. پاسیو می تواند در پشت و یا جلوی خانه به صورت روباز و یا رو بسته باشد اما اکثر پاسیوها یک حیاط کوچک تر در پشت خانه برای کسب آرامش به شمار میروند. فضای خارجی خانه دارای نام های متفاوتی مانند بالکن، پاسیو، تراس و ایوان هستند.

همه چیز درباره دیوار سبز مصنوعی ارزان