هوم ویزیت متخصص داخلی چه بیماری‌هایی را ویزیت می‌کند؟-تست مهندس پزشکی

بنابراین زمانی که شما دقبقاً نمی دانید بیماری یا دردتان مربوط به کدام قسمت است، باید ابتدا به پزشک داخلی مراجعه کنید. او بعد از معاینه و بررسی نتایج آزمایشات شما را به متخصص خوب مربوطه معرفی می کند. در تشخیص، درمان های غیر جراحی و پیشگیری از همه بیماری های مربوط به بزرگسالی تخصص دارد.

◀ دکتر فاطمه ستوده نیا متخصص داخلی تهران

دکتر آیت اله ساسان نیا متخصص داخلی می باشند که در سال 1373 دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به اتمام رساندند و سپس در سال 1383 مدرک تخصصی بیماری های داخلی را اخذ نمودند. دکتر ساسان نیا عضو انجمن متخصصین داخلی ایران و هم چنین دارای سابقه تدریس به مدت پنج سال در دانشگاه علوم پزشکی شیراز واحد پردیس می باشند. دکتر سید عباس شاهمرادی پس از دریافت مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی یزد، برای اخذ مدرک تخصصی بیماری های داخلی وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شد. وی هم اکنون دارای بیش از ۲۷ سال سابقه و تجربه ارزشمند در زمینه درمان بیماری های داخلی دارد.

مطب دکتر زهره نوبخت واقع در مشهد، بلوار احمدآباد، عارف 3، ساختمان پزشکان یاس، طبقه اول است. با استفاده از خدمت نوبت دهی بیمارستان می‌توانید بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی، نوبت خود را رزرو کنید. خدمات جامع پذیرش۲۴ در حوزه سلامت در تلاش است تا تجربه درمان خوبی را برای تمام مجله خبری پزشکی بیماران رقم بزند. با استفاده از بخش جستجو و فیلترهای موجود در این صفحه پزشک مورد نظر خود را جستجو و با کلیک بر روی دکمه دریافت نوبت، اولین نوبت خالی را انتخاب کنید. همچنین در صورتی که پزشکان برنامه کاری خود را تکمیل کرده باشند، می‌توانید در زمان دلخواه خود نوبت دریافت کنید.

با مراجعه به صفحه پزشکان متخصص داخلی، می‌توانید لیست تمام پزشکان داخلی ایران را مشاهده کنید. مجله جراحتو، رسانه تخصصی در زمینه زیبایی و پزشکی و یکی از پربازدیدترین وبسایت ها در زمینه معرفی بهترین پزشکان، جراحان و کلینیک های زیبایی تهران و سایر شهرهای ایران می باشد. ما در رسانه جراحتو سعی می کنیم با تولید محتوای باکیفیت و کاربردی برای شما عزیزان، بهترین و مجرب ترین پزشکان هر حوزه را معرفی نماییم.

  • دوره تخصص داخلی بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی آغاز می شود و به کسی که این دوره را طی می کند، متخصص داخلی گفته می شود.
  • اخذ درجه فلوشیپ فوق تخصصی جراحی های آندوسکوپیک و لاپاروسکوپی کلیه و مجاری ادرار از دانشگاه علوم پزشکی ایران …
  • از دیگر وظایف متخصصین داخلی می توان به ارائه برنامه های درمانی و ایمن سازی فرد در برابر بیماری های واگیردار، مراقبت های ویژه از بیمار و بررسی نمودار پیشرفت بیماری و … اشاره نمود.
  • دکتر نیلوفر نیک پور متخصص داخلی و فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی همدان می باشد.
  • دارای دکترای تخصصی در رشته بیماری های داخلی از دانشگاه علوم پزشکی همدان می باشد.

تخصص داخلی یک رشته بالینی است که به پیشگیری، ارزیابی، تشخیص و درمان و پیگیری بیماری های داخلی بزرگسالان می‌پردازد و شاید از این نظر جامع ترین تخصص پزشکی را بتوان داخلی دانست. مراجعه به هر کدام از آنها می‌تواند در تشخیص و درمان بیماری کمک‌کننده باشد. شما برای تشخیص و درمان ابتدایی بیماری‌های مختلف می‌توانید به دکتر عمومی مراجعه کنید.

فوق تخصص خون و سرطان و متخصص داخلی