آزمون آیین نامه اصلی 1402 تست آنلاین آیین نامه جدید | driveing

آزمون آیین نامه اصلی 1402 تست آنلاین آیین نامه جدید | driveing

یکی از راه های موثر در قبولی شما در آزمون آیین نامه، شرکت در آزمون های آنلاین سایت درایوینگ ایین نامه می باشد. با شرکت در آزمون های آنلاین می توانید تا حد بسیار زیادی آزمون اصلی آیین نامه را شبیه سازی کنید و آمادگی خود را بالا ببرید. بهترین روش برای حل کردن نمونه سوالات آزمون آیین نامه رانندگی، شرکت کردن در شبه آزمون است. تک درایوینگ، 32 نمونه آزمون را در سایت خود قرار داده است که شما با شرکت در این آزمون های آنلاین، هم با نمونه سوالات آشنا می شوید و هم می توانید برای پاسخگویی به 30 سوال آزمون، مدیریت زمان را یاد بگیرید. اگر شما قبلا با نمونه سوال ها در آزمون آیین نامه آنلاین که در سایت درایوینگ وجود دارد، آشنا بوده باشید.

  • بنابراین ما با کیفیت ترین نمونه سوالات را جمع آوری کردیم تا شما در کمترین زمان ممکن به قبولی دست پیدا کنید .
  • سوال که جواب دادید، بررسی کردن مرحله بعد تا ۳۰ سوال ادامه بده و نتیجه را ببین.
  • یکی از راه های موثر در قبولی شما در آزمون آیین نامه، شرکت در آزمون های آنلاین سایت درایوینگ می باشد.
  • 2 – بیشتر افراد با دانلود PDF دیگر آن را مطالعه نمیکنند زیرا از لحاظ ذهنی آرام میشوند .
  • واقعیت این است که برای قبولی در آزمون آیین نام رانندگی نیازی نیست که کل کتاب آیین نامه را مطالعه کنید و بهتر است وقت خود را بر روی حل نمونه سوالات بگذارید.

سوالات آیین نامه سراسری می باشد فرقی نمی کند کدام شهر یا استان باشید. برای اینکه در نقطه کور ماشین های طویل قرار نگیریم فاصلمون رو باهاش زیاد می‌کنیم دیگه، ولی جواب صحیح رو گزینه ج و ب یعنی راحت بتونین جلوی کامیون رو ببینیم و راحت بتونیم با سرعت حرکت کنیم. آزمون ایین نامه درایوینگ بهترین تمرین قبل از آزمون اصلی ایین نامه می باشد, با خیال راحت از این آزمون ها استفاده کنید و خودتان را به چالش بکشید. 3 – شما با تست زدن آنلاین تجربه ای شبیه به آزمون اصلی را تجربه میکنید که بسیار مفید است . در مجموع 30 عدد سوال در اختیار شما قرار میگیرد که شما مجاز به غلط زدن نهایتا 4 عدد از آنها هستید تا در ازمون گواهینامه قبول شوید . شما با داشتن 4 غلط قبول میشوید و اگر تعداد غلط ها بیشتر باشید رد خواهید شد .

چرا تعداد آزمون های سایت راننده شو کم است ؟

هنرجویان عزیز فرقی ندارد چه پایه ای باشید سوالات آیین نامه برای همه پایه ها یکسان می باشد. درود بر شما خدا خیرتون بده من امروز بالاخره قبول شدم و خیلی خوشحالم ممنون از سایت خوبتون واقعا نمی دونم چطور تشکر کنم. ممنون که این آزمونها رایگان گذاشتید چون خیلی ها ندارند هزینه کنند و یا اعتماد نمی کنند نمی توانند سوالات را خرید کنند. حدود 9 سال در زمینه آموزش رانندگی فعالیت تخصصی داشتم و حدود سه سال می باشد که در اینترنت به صورت تخصصی در سایت درایوینگ مشغول به کار شدم. هر چیز که در طول این سالها یاد گرفتم به صورت رایگان تجربیات خودم را با شما به اشتراک می گذارم. با زدن تست های آنلاین همین صفحه دیگر به کتاب آیین نامه احتیاج ندارید.

مزایای شرکت کردن آنلاین در تست آيين نامه پايه 3 سال ۱۴۰۲

♦ 20 آزمون 30 سوالی دریافت خواهید کرد که با خواندن آزمون ها دقیقا یکیشون بهتون می افته . هرگونه بروزرسانی به مدت 4 ماه رایگان ارسال می کنیم اطلاع رسانی هم از طریق پیامک ارسال می شود. صدور گواهینامه در حال مراحل اداریش هست بعد از بررسی توسط پلیس راهور به اداره پست تحویل می دهند. از 3 روش برای تمرین کردن استفاده شده که هر کدام که راحتر بودید استفاده کنید.

فرقی نمی کند در چه پایه ای بخواهید امتحان ایین نامه ۱۴۰۲ بدهید باید همین آزمون ها را تست بزنید. در بالای همین صفحه، ازمون های آنلاین ایین نامه گذاشته شده و با کلیک روی هر کدام می توانید در آزمون شرکت کنید و خود را محک بزنید. حتی از این آزمون آنلاین برای یادگیری هم می توانید استفاده کنید به این صورت که هر کدام از سوالات را بخوانید و روی راهنمای کلیک کنید تا پاسخ مشخص شود. برای شرکت رایگان در آزمون و تست انلاین آیین نامه کافیست هر کدام که مدنظرتون هست را انتخاب کنید و به سوالات پاسخ دهید همچنین می توانید آن ها را مطالعه کنید. تعداد سوالات آزمون آیین نامه رانندگی، 30 مورد است که لازمه کسب نمره قبولی، 26 پاسخ درست است. به عبارتی اگر شما بتوانید 26 سوال آزمون را درست پاسخ دهید، قبول خواهید شد ولی اگر تعداد غلط های آزمونتان بیشتر از 4 غلط باشد، مردود می شوید.