کناف سقف ؛ کاربردها و مزایای آن نسبت به روش‌های سنتی کوئیک سازه | panelgachikanaf

از پرکاربردترین انواع سقف های کاذب به شمار می رود که با توجه به ویژگی هایی که دارد توانسته در بسیاری از سازه ها مورد استفاده قرار بگیرد. دیوار کاذب پوششی را می توان به عنوان کاربرد دیگر این روش به حساب www.panelgachikanaf.com آورد. بدین صورت که اگر یک ساختمان قدیمی را داشته باشید و بخواهید آن را نوسازی کنید، می توانید از کناف کاری استفاده کنید که در نوع با سازه و بدون سازه وجود دارد. دو گزینه ذکرشده تنها بخش محدودی از کناف کاری به شمار می روند و شما با بررسی بیشتر می توانید با موارد گسترده تری روبه رو شوید. کناف کاری سقف را می توان به راحتی برداشت و در صورت نیاز آن را تعمیر کرد.

استفاده از سقف های کاذب و انواع دکور در کناف اتاق خواب می تواند به مدرن شدن این مکان تبدیل شود و فضای دلنشین را به کمک بیاورد. بهترین سقفی که در این قسمت خانه می توانید استفاده کنید، کناف است. استفاده از کناف به همراه چراغ های ال ای دی توکار، فضای اتاق را بسیار زیبا و در عین حال آرامش بخش خواهد کرد. بعضی از متخصصان هزینه بیشتری را برای نصب کناف دیوار پیشنهاد می‌دهند. این افزایش قیمت به دلیل گران‌تربودن سازه‌های دیوار و زمان‌بربودن اجرا اعلام شده است. مسئله دیگر این است که کناف در برابر ضربات نیز مقاومت زیادی ندارند و به آسانی آسیب می بینند.

اشتباهات معمول در طراحی و اجرای سقف کاذب کناف

در عین حال اینکه به صورت عمومی میتوان با کمی یادگیری آن را اجرا کرد. برای این کار باید قبل از اجرا طرح سقف کناف، از نصاب سقف کناف بخواهید این کار را برای شما انجام دهد. استفاده از سقف کناف محدودیتی ندارد و در هر مکانی قابل اجرا است. فقط باید توجه کنید که اگر سقف فضاء شما کوتاه است از طرح های شلوغ استفاده نکنید چرا که باعث میشود سقف شما کوتاه تر به نظر برسد.

  • از کناف مقاوم در برابر رطوبت می‌توان برای اجرای سقف قسمت‌های مرطوب ساختمان مثل حمام و دستشویی و آشپزخانه استفاده کرد.
  • به طور کلی سقف کناف همان نسخه به روز شده سقف گچی می‌باشد ولی از مزایای بیشتری برخوردار است.
  • قیمت دیوار کناف تک لایه 300 هزار تومان و دیوار کناف دو لایه 350 هزار تومان در هر متر مربع بدون پشم سنگ است.
  • می توان به عنوان عایقی مناسب برای تجهیزات برق و کابل ها آنرا به کار برد.
  • با توجه به محیطی که سقف در آنجا اجرا خواهد شد باید پانل متناسب را انتخاب کرد.
از مزیت های اجرای کناف کاری سقف ساده این است که دیرتر قدیمی شده و در قسمت های مختلف ساختمان قابل اجرا است. در اجرای این مدل کناف کاری سقف می توان هم از اشکال ساده و هم از اشکال منحنی و پیچیده استفاده کرد. اتاق خواب از جمله مکان هایی است که داشتن حس آرامش در آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

کناف سقف ؛ کاربردها و مزایای آن نسبت به روش‌های سنتی کوئیک سازه | panelgachikanaf

واژه کناف در واقع نام یک برند آلمانی می باشد که برای اولین بار در سال ۱۹۳۲ معرفی شده و امروزه در ۳۷ کشور در سطح جهان معروف و فعال است. کناف سقف بر اساس نوع دسته بندی به دو نوع ساده و متحرک تقسیم می شود که بر اساس سلیقه افراد و نوع دکوراسیون داخلی بهترین نوع آن را متقاضیان انتخاب می کنند. گاهی اوقات سقف کاذب کنافبرای تاکید بر یک نقطه از منزل مانند میز نهار خوری اجرا می شود که این کار ایده بسیار جالب و چشمگیر است. رنگ سقف کاذبو دیوار کاذب کناف یا همان گچبرگ کناف نشان دهنده کاربرد آن در جاهی مختلف است که گچبرگ رنگ سبز کنافرا بیشتر در جاهای مرطوب استفاده می کنند.

دستمزد کناف بدون مصالح