پزشکی زنان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-تست مهندس پزشکی

ساده‌ترین راه برای نوبت اینترنتی بهترین دکتر زنان و زایمان و نازایی، سامانه نوبت دهی اینترنتی پزشکان دکترتو می‌باشد. علاوه بر مواردی که مربوط به حوزه تشخیص و درمان بیماری های زنان توسط متخصص زنان می باشد، یک متخصص زنان و زایمان در حوزه مراقبت های وِیژه و خاص مربوط به زنان نیز فعالیت دارد و ممکن است مربوط به بیماری های جسمی صرفا نباشد. از جمله مواردی که در این حوزه وجود دارد می توان به انجام آزمایش های سالانه ماموگرافی، کولونوسکوپی، کنترل فشارخون، پیگیری واکسن های لازم، رژیم های غذایی تجویز شده که عمدتا شامل کلسیم و فولیک اسید می باشد، اشاره کرد. پرداخته و همچنین از بهترین دکتر زنان و زایمان غرب تهران ،شرق،جنوب و شمال تهران نام بردیم که امیدواریم برای شما مفید بوده باشد.برای گرفتن نوبت ویزیت تنها کافیست با شماره تلفن هر پزشک تماس بگیرید.

اگر پزشکتان صلاح بداند ، می تواند شما را به یک مشاور ژنتیک برای آزمون های آزمایشگاهی پیشرفته و مشاوره قبل از بارداری معرفی کند . در درمان باید تعادلی بین زایمان زودرس ( و خطرات آن از نظر موربیدیتی و مورتالیتی جنین ) یا زایمان نکردن ( و ایجاد کوریوآمنیونیت ) برقرار کرد. اگر به طور قطع مایع آمنیون دیده شود ، بسیاری از پزشکان هرگز معاینه واژینال را به علت خطر وارد شدن عفونت انجام نمی دهند . همه چیز درباره پارگی زودرس کیسه آب را در سایت دکتر زنان بخوانید اگر سوالی در مورد پارگی زودرس کیسه آب دارید می توانید در همین مطلب سوال بپرسید با ما همراه باشید .

ولی با وجود این همه متخصص زنان و زایمان چگونه تشخیص دهیم که کدام پزشک دانش، توانایی و مهارت بالاتری دارد خود ماجرایی است. در این مطلب رسانه اینترنتی پزشک آشنا را همراهی کنید تا علاوه بر آشنایی با مناسب ترین ترفندها برای تشخیص بهترین متخصصین زنان و زایمان ، اطلاعات کاملی در مورد خدمات که این گروه از پزشکان ارائه می دهند را نیز کسب نمایید. متاسفانه بنا به شرایط عرفی کشور، نکات لازم درباره پیشگیری از بارداری، به نوجوانان و جوانان، آموزش داده نمی‌شود. توصیه می‌کنیم در یک جلسه مشاوره، خودتان چنین نکاتی را از دکتر زنان و زایمان بپرسید.

دکتر زنان و زایمان

همچنین به مراقبت، درمان طبی و جراحی مناسب در حین بارداری، زایمان طبیعی و عارضه دار یا در موارد مورد نیاز می‌پردازند. در حال حاضر دکتر تو در شهرهای مختلف فعال است و نوبت گیری اینترنتی بسیاری ازبهترین پزشکان تهران،بهترین پزشکان شیراز،بهترین پزشکان بوشهروبهترین پزشکان بندر عباساز این طریق فعال شده است. علاوه برنوبت دهی آنلاین پزشک، اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی دکتر، آدرس مطب دکتر و تلفن مطب دکتر مجله خبری پزشکی هم در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است. برای دریافت مشاوره با دکتر آنلاین زنان و زایمان نیز فرایند مشابهی را پیش رو دارید و کافی است که به جای انتخاب رزرو نوبت مطب، یکی از گزینه‌های مشاوره تصویری یا مشاوره تلفنی را انتخاب کنید. به این شکل زمان و روزهای آزاد برای مشاوره به شما نمایش داده شده و پس از ثبت و تکمیل درخواست مشاوره، در موعد مشخص شده، امکان برقراری ارتباط با پزشک فراهم خواهد شد.

◀ دکتر ناهید صفری دکتر زنان و زایمان شمال تهران

اختلالات پریود در هر دورانی از زندگی زنانگی افراد می‌تواند با مشکلات جسمی (درد پریود و ناراحتی‌های ناشی از عدم آغاز عادت ماهیانه) و روحی مختلفی همراه شود. با داشتن معاینات و ویزیت پزشک زنان به صورت منظم، چرخه پریود تحت کنترل و تنظیم قرار گرفته و از وارد شدن به دوره‌های نامنظم، جلوگیری خواهد شد. زگیل تناسلی ناشی از برخی انواع ویروس HPV، باید به موقع توسط پزشک زنان در قالب عفونت زنانه، تشخیص داده شده و برای درمان آن اقدام شود. به ویژه آن که برخی از ژنوتایپ‌های ویروس HPV زمینه ابتلا به سرطان سرویکس (دهانه رحم) و رحم را ایجاد می‌کنند. در طی این مدتها هزاران عمل سزارین و زایمان طبیعی و اعمال زنان و به خصوص جراحی های زیبایی زنان انجام داده اند و دوره‌ای تکمیلی متعددی گذرانده اند،به واسطه علاقه خاص به زیبایی زنان به صورت تخصصی در امور زیبایی فعالیت دارند.

یک سری روش های دیگر نیز برای شناخت تخمک گذاری وجود دارد که از آنها به روش های احتمالی یا فرضی یاد می شود . روش اول که به طور قطع نشانگر وجود تخمک گذاری بوده این است که با استفاده از دستگاه مخصوص ( لاپاروسکوپ ) تخمک را گرفته و مشاهده کنیم و یا اینکه سیر حاملگی را در یک خانم باردار ببینیم . این آزمایش باید حداقل 2 بار انجام شده و فاصله دو آزمایش حدوداً دو تا سه هفته باشد قابل توجه این است که آزمایش شمارش اسپرم نباید بعد از تب ، بیهوشی ، عمل واریکوسل و نمونه برداری از بیضه ها انجام شود . بیماری های مقاربتی ممکن است باعث بسته شدن لوله ها و عدم خروج اسپرم شوند .

برای مثال سونوگرافی، نمونه گیری از پوشش دهانه رحم با استفاده از کولپوسکوپی، نمونه گیری آندومتر، هیستروسکوپی که با استفاده از آندوسکوپ برای دیدن رحم برای تشخیص و درمان استفاده می شود، عملیات ناباروری، لاپاراسکوپی برای تشخیص بیماری یا جراحی کردن به منظور رفع مشکل، جراحی های کوچک و بزرگ و … از جمله راه های تشخیص و درمان می باشد، که اگر به موقع به پزشک مراجعه شود، می توان حتی با دارو یا حتی تمرین های ورزشی برخی مشکلات را رفع کرد و نیازی به جراحی نباشد. به منظور حل هریک از مشکلات ذکر شده، ویزیت آنلاین دکتر زنان و زایمان نیاز است. تعدادی از دکترهای زنان ترجیح می‌دهند فقط در یکی از این رشته‌ها کار کنند و وارد رشته‌ی دیگر نشوند.

لیست بهترین متخصص جراح و متخصص زنان و زایمان در اسنپ دکتر

خونریزی نامنظم، تخلیه واژنی، درد کمر و لگن، ورم پا، خستگی و کاهش وزن نیز از دیگر علائم آن است. متخصص و جراح زنان و زایمان با تجویز آزمایش پاپ‌اسمیر، واکسن‌های HPV و آزمایش HPV می‌تواند از رشد زخم‌های سرطانی نشده جلوگیری کند. این دردها به خاطر تخمک‌گذاری، کیست‌های تخمدان، آندومتریوز، بیماری‌های التهابی لگن و دردهای فانتوم رخ می‌دهد؛ بنابراین باید با دیدن علائم گوناگونی که برای این بیماری‌ها تعیین شده است به متخصص و جراح زنان و زایمان مراجعه کرد. دکتر زنان،پس از گذراندن دوره تخصصی به دنبال افزایش علم و توان خود در یک مقطع فوق تخصصی هستند تا بتوانند به عنوان پروفسور زنان و زایمان فعالیت کنند.

  • همه بانوان از نیازشان به دکتر زنان باخبر هستند و در دوره های مختلفی مجبورند ، تحت نظر متخصص زنان قرار بگیرند.
  • در صورتی که سوالات زیر برایتان پیش آمد، حتما از طریق مشاوره آنلاین دکتر زنان دکترتو ، از دکتر متخصص زنان مشاوره بگیرید.
  • گذشته از این موارد برخی از بیماری ها وجود دارند که مربوط به ناحیه تناسلی بانوان می شود.
  • لیستی از شرایط ویژه ای که می خواهید در مورد آنها جستجو کنید و اثرات آنها را بر روی حاملگی ببینید ، تهیه کنید .

متخصص زنان و زایمان یکی از پزشک‌هایی است که همه خانم‌ها در طول عمر خود باید به او مراجعه کنند. در این مطلب از درمانکده با رشته پزشکی زنان بیشتر آشنا می‌شوید و می‌خوانید که متخصص زنان چه کار می کند. به خاطر همین ممکن است یک پزشک با دارا بودن ویژگی های خوب برای انتخاب بهترین فرد کافی نباشد. به همین خاطر قبل از پیدا کردن بهترین دکتر زنان در تهران بهتر است معیارهای مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

به صفحه مشاوره آنلاین زنان و زایمان بروید و زمان مشاوره دلخواهتان را (تصویری، صوتی و متنی) آنلاین رزرو کنید. در بانوانی که مبتلا به سرطان رحم هستند و یا ریسک ابتلا به سرطان رحم در آن‌ها به میزان بالاتری وجود دارد، پزشک زنان ضرورت انجام عمل هیسترکتومی را تشخیص داده و طی آن رحم به منظور از بین بردن خطر ابتلا به سرطان رحم، برداشته می‌شود. پزشک در مورد سابقه بیماری،‌ سلامت جنسی (مانند تعداد شرکای جنسی) و سابقه ابتلا به عفونتهای واژن یا عفونتهای مقاربتی سوال می‌کند. علاوه بر این، ممکن است برای تشخیص علت عفونت،‌ معاینه لگن و نمونه برداری از ترشحات واژن نیز انجام شود.