لیست بهترین دکتر متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان در تهران-تست مهندس پزشکی

( پس از درمان به وسیله استروئید شمارش گلبول سفید افزایش کاذب دارد ) . دوره ای از آنتی بیوتیک وسیع الطیف بدون توجه به یافته های باکتری شناسی مصرف کنید ، شواهدی داریم که این امر حاملگی را طولانی می کند . همچنین بر اساس حساسیت سواب واژینال ، عفونت قابل توجه بالینی را درمان می کند . از معاینه واژینال اجتناب شود ، مگر آنکه دلیل مناسبی بر این اعتقاد وجود داشته باشد که مادر در حال زایمان است . سـواب واژن را جهـت رنــگ آمـیزی فـوری گـرم ارسـال کـنیـد و خـون را جـهـت شـمـارش گـلبـول سـفیـد و c-reactive protein ارسال کنید ( افزایش در عفونت ) . اگر در مدخل واژن مایع آمنیون رویت نشود باید معاینه با کمک اسپکولوم همراه نور کافی انجام شود .

  • شاید در اثر اضافه وزنی که در این سه ماهه ، به دست آورده اید ، شگفت زده شوید .
  • پس از همه اینها ، شما معمولاً می توانید در انتظار یک حاملگی طبیعی باشید .
  • ایده آل آن است که باید به والدین فرصت دهیم تا متخصص اطفال و ICU نوزادان را ویزیت کنند تا متوجه شوند چه چیزی در انتظار است .
  • اسنپ دکتر به صورت تخصصی و با حفظ حریم خصوصی، اقدام به ارایه مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی و مشاوره ویدئویی در زمینه‌ی متخصص جراح و متخصص زنان و زایمان کرده است.
  • شما با مراجعه به صفحه هر دکتر زنان و مشاهده نظرات بیماران می‌توانید بهترین دکتر زنان تهران را پیدا کنید.

یائسگی معمولا در سنین بالای 50 سال رخ می‌دهد، اما ممکن است بر اساس شرایط روحی مختلف، شوک‌های روانی و… زودتر رخ دهد. یائسگی مشکلاتی را برای زنان به همراه دارد که گاهی اوقات نیاز به مشاوره و همراهی پزشک زنان خواهد داشت. متاسفانه یکی از بیماری های شایع در خانم ها بی اختیاری در ادرار است که به علت زایمان های زیاد و مکرر بروز می کند. دکتر زنان و نازایی با توجه به شدت بی اختیاری می تواند دارو یا ورزش های خاصی را تجویز کند یا به جراحی بپردازد. سرد مزاجی بانوان، رابطه‌ی جنسی دردناک، بیماری های جنسی مقاربتی هم توسط دکتر متخصص زنان خوب باید انجام شود. همچنین یک پزشک زنان و زایمان خوب باید بسیار باهوش و نکته سنج باشد و از مسائل کوچک به سادگی عبور نکند.

حاملگی پوچ یا مولار به وسیله سونوگرافی و کمک آزمایش خون تشخیص داده شده و با ویزیت اولیه توسط پزشک زنان، ریسک آن مشخص خواهد شد. پس از اتمام دوره تخصصی و اخذ مدرک بورد تخصصی رشته زنان و زایمان، ابتدا در بیمارستان امام خمینی و پس از آن حدود 5 سال را به عنوان هیات درمانی در بیمارستان های طالقانی، طرفه و همچنین بیمارستان کسری ،مشغول به خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان بوده اند. مجله خبری پزشکی با مراجعه به صفحه پروفایل هر کدام از دکترهای زنان و زایمان و نازایی می‌توانید نظرات بیماران مراجعه‌کننده به آن دکتر را مشاهده کنید و از میزان رضایت بیماران از پزشک مطلع شوید. گاهی اوقات خانه بیشترین آرامش را برای یک زن باردار به همراه دارد، بنابراین اگر خانمی در سلامت کامل باشد و بارداری بدون مشکلی را گذرانده باشد، زایمان در منزل به نظر متخصص زنان هیچ ایرادی ندارد.

با توجه به آمارهای به دست آمده در مورد نازایی ، حدود 4.5 % خانم ها در سنین سالگی، 31.8درصد در سنین سالگی و 70 % در سنین 40 سالگی و بالاتر دارای مشکل نازایی می باشند. تا قبل از مرسوم شدن IVF کمتر از 50 %بیماران نازا می توانستند از درمان نازایی سود ببرند ، در حالی که با متداول شدن IVF، حدود 30 % به این بیماران اضافه شده است . شما ممکن است در سه ماهه دوم بارداری، ناراحتی های اندکی داشته باشید، اما موارد خاصی می توانند آزار دهنده باشند . معمولاً فعالیت نوزاد شما هم برای شما هم برای همسرتان تا پایان سه ماهه دوم قابل تشخیص خواهد بود . راه دیگر برای خانم هایی که به این اطلاعات ، سریع نیاز دارند ، نمونه برداری از پرزهای کوریونی است ، که می تواند در هفته دهم انجام شود.

دکتر زنان زایمان در تهران را چطوری انتخاب کنیم؟

یکی از سوالاتی که ممکن است تا به اینجا با آن رو به رو شده باشید این است که زمان مناسب برای مراجعه به متخصص زنان چه موقع است؟ اگر به طور کلی بخواهیم بگوییم، بانوان باید سالانه به مراکز بهداشت و یا مطب یا بیمارستانی که متخصصین زنان در آن فعالیت می کنند مراجعه کرده و معاینه شوند. علاوه بر این معاینه، پزشک متخصص به آنها شیوه های نوینی که ممکن است تا آن زمان در مورد سبک زندگی و مراقبت های بهداشتی بیان شده است را در اختیار مراجعه کننده قرار می دهد و بعد از معاینه در صورتی که مورد مشکوکی وجود داشته باشد اقدام به آزمایش های بیشتری می کنند. خارش واژن، تغییر در ترشحات واژنی و تغییر رنگ آن، دردهای مقاربتی و خونریزی از علائم رایج عفونت واژن است. زنان با مراجعه به متخصص و جراح زنان و زایمان، علت رخ دادن این عفونت را مطلع می‌شوند. پزشک با کرم یا شیاف ضد قارچ، قرص مترونیدازول و یا ژل کلیندامایسین عفونت قارچی یا باکتریایی را رفع می‌کنند. زنان با دیدن علائمی مثل لکه بینی، دردهای شدید هنگام رابطه جنسی و حساسیت به لمس در ناحیه شکم می‌بایست به پزشک زنان و زایمان خود مراجعه کنند.

دکتر ارسلان تاج بخش

عمده این مشکلات مربوط به ناحیه تناسلی بانوان می باشد و بسیار حساس است. از این رو متخصص زنان باید در زمینه کاری خود حرفه ای باشد؛ زیرا کوچکترین اشتباه در تشخیص می تواند سلامت بانوی مراجعه کننده را به خطر بیندازد. در ادامه بیشتر با متخصص زنان و وظایف و کارهایی که بر عهده دارد آشنا می شویم. درمان هر کدام از بیماری‏ ها با صلاح دید پزشک صورت می‌گیرد که می‏ تواند دارویی (مانند اختلالات قاعدگی PCO و …) و یا نیازمند عمل جراحی (مانند انواعی از کیست‏ های تخمدانی یا میوم‏ های رحمی…) باشد.

متخصص زنان و زایمان خوب چه مشخصاتی دارد؟

با بررسی نمونه آزمایش اسپرم از نظر کمی و کیفی می توان به اختلال عمل پروستات یا کیسه منی پی برده و بر اساس علت آن تصمیم به درمان گرفت . تفسیر آزمایش شمارش اسپرم یک امر تخصصی بوده و اگر با دقت کافی همراه نباشد می تواند مشکلات غیر قابل جبران به وجود آورد . عـدم باروری یک زوج پـس از یک سال بدون استفاده از وسایل جلوگیری حاملگی باید مورد بررسی قرار گیرد .

فعالیت این متخصصین با توجه به نوع فلوشیپ آن‌ها در زمینه‌‌های انکولوژی زنان، اختلالات کف لگن در زنان، نازایی و ناباروری، پریناتولوژی، لاپاراسکوپی و … متفاوت می‌شود. دکتر متخصص زنان و زایمان پس از طی تحصیلات پزشکی عمومی به مدت ۴ سال وارد برنامه دستیاری رشته زنان زایمان (تخصص زنان زایمان) می‌شود. رشته پزشکی زنان و زایمان بر بیماری‌های دستگاه تولید مثل زنان، بیماری‌های پستان مرتبط با این رشته و مراقبت مادر و جنین در حین بارداری و زایمان تمرکز دارد.