مشاوره آنلاین و تلفنی با دکتر متخصص روانشناس متنی، تصویری-تست مهندس پزشکی

روانشناسی به بحث های مختلف رفتار و فرایندهای روانی مانند ادراک، احساس، شخصیت، هوش، هیجان و انگیزه می پردازد. این رشته رشته کاربردی است که تمام جنبه‌های زندگی انسان را در بر می‌گیرد و به علت پیچیده تر شدن زندگی انسان هم نیاز به حضور این رشته بسیار محسوس شده است. آبادیس از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه فن آوری اطلاعات آغاز کرد. دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است. آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید.

چرا دچار افسردگی فصلی می‌شویم؟ | از علت تا درمان

و یا چرا بسیاری از روان‌پزشکان در شاخه‌های بالینی دخالت دارند و سعی در انجام درمان‌های شناختی و غیره می‌کنند. و یا برعکس، چرا بسیاری از دکترهای مجله خبری پزشکی در بیماری‌هایی که نیازمند دارو هستند مداخله‌می‌کنند و سعی‌می‌کنند مداخله‌ی غیردارویی انجام‌دهند. با استفاده از سرویس اسنپ دکتر می توانید 24 ساعته با پزشک متخصص و مشاور روانشناس در ارتباط باشید.

راهنمایی مراجعین در برابر بحران‌هایی مانند جدایی، سوءاستفاده، افکار خودکشی، غم و اندوه، ضربه روحی، خیانت، تجاوز جنسی و… هستید از این پس هزینه مشاوره خود را (تا سقف 5 مشاوره)، با کسر سهم بیمه پرداخت کنید.

دکتر فهیمه رضایی متخصص روانشناس

اغلب مسائل بین زن و شوهر، مسائل خانواده‌ها با فرزندان‌شان، از جمله زمانی‌که آن‌ها در سن نوجوانی قرار دارند، به سادگی با مشاوره با یک روانشناس خبره قابل حل است. دعوا و اختلاف زن و شوهر تا حدی طبیعی است اما اگر میزان و شدت دعواها زیاد باشد به حدی که باعث کاهش رضایت از زندگی (طلاق عاطفی) و یا مشکلات دیگر شود نیازمند کمک گرفتن از روانشناس یا مشاور است. غمگینی، بی علاقگی و نداشتن انرژی برای انجام کارهای روزمره از نشانه های افسردگی می باشند. معمولاً همه ما چنین علایمی را در مقطعی از زندگی خود تجربه کرده ایم ولی اگر شدت یا طول مدت آن زیاد باشد به حدی که روند زندگی روزمره ما را مختل کند نشانه افسردگی متوسط تا شدید خواهد بود.

مشاوره رایگان روانشناسی

در این حالت، بهتر است به یک دکتر روانشناس بالینی یا روانپزشک مراجعه کنید تا وجود اختلال در شما تشخیص داده شده، برنامه درمانی مشخصی برای شما تدوین شود و با استفاده از روان‌درمانی و دارودرمانی مشکل شما حل شود. دکتر بهاره بهادری روانشناس و مشاور به منظور رواندرمانی و زوج درمانی می باشند. ایشان کارشناس ارشد و کارشناس روانشناسی عمومی و از جمله بهترین دکتر روانشناس در ایران به شمار می روند. معمولاً تمامی روانشناسان ضمن ارائه مشاوره به افراد، از ابزار‌های روانشناسی به منظور بررسی و تحلیل شخصیت افراد استفاده می‌کنند. تست روانشناسی آنلاین نیز یکی از ابزار‌های روانشناسی است که به واسطه آن روان درمانگر می‌تواند بر جنبه‌های روحی پنهان مراجع دسترسی پیدا کند. البته انجام انواع تست‌های روانشناسی هر کدام به نوبه خود اطلاعات کلیدی خاصی در اختیار روانشناس قرار می‌دهد.

کلینیک‌های روانشناسی خصوصی نیز از دیگر محیط‌های کاری این متخصصان است که در مقایسه با موارد فوق، خدمات گران‌تری را ارائه می‌دهند. از سوی دیگر، تصور کنید مشکل خاصی در زندگی شما به وجود آمده است که باعث شده احساس اندوه و سردرگمی داشته باشید. این احساس در شما به دلیل وجود مشکلی در زندگی‌تان به وجود آمده است. بنابراین، یک مشاور می‌تواند به شما کمک کند که با مشکل خود روبه‌رو شوید، برای آن راه چاره بیابید یا با آن کنار بیابید. یافتن راه‌حل مشکل یا استراتژی‌های کنار آمدن با آن به شما کمک می‌کند که از شر علائم افسردگی خلاص شوید.

  • ما در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با بهترین دکتر روانشناس در ایران آشنا کنیم و اطلاعات ارزشمندی را در رابطه با روانشناسی در اختیارتان قرار دهیم.
  • برای اینکه بتوانید به درمانجو یا همان مراجع خود کمک کنید اول باید به مشکلات وی پی ببرید بهترین راه شناسایی و اگاهی هم گوش دادن است.
  • مثلاً یک دکتر روانشناسی که در زمان تحصیل خود دوره‌های آموزشی تخصصی کودکان را گذرانده، باید در حوزه تخصصی کودکان و روانشناسی که آموزش تخصصی خانواده را گذرانده است، باید در حوزه خانواده مشغول به کار شود.
  • اسکیزوئیدها، یا بایوپولار یا بیماری دوقطبی و از این قبیل بیماری‌ها.