لیست بهترین جراح و متخصص گوش و حلق و بینی در تهران-تست مهندس پزشکی

جراحی اندوسکوپیک سینوس در زمینه درمان سینوزیت مزمن و پولیپ بینی یک انفلاب ایجاد کرده است. بعد از انجام جراحی سینوس با اندوسکوپ در سال 1978 توسط مسر کلینگر که نابغه جراحی گوش و حلق و بینی بود به مرور مجله خبری پزشکی در زمینه اندوسکوپی انقلابی ایجاد شد. امروزه با دستگاه ناویگاسیون انقلابی در زمینه پولیپوز بینی ایجاد شده است. جراحی بینی، جراحی پلاستیک و جراحی پلاستیک زیبایی را هم متخصصان ENT انجام می دهند.

متخصصان گوش و حلق و بینی پزشکانی هستند که در زمینه ی تشخیص، درمان و جراحی بیماری های مربوط به بخش های گوش و حلق و بینی و نواحی سر و گردن تخصص دارند. متخصصان گوش و حلق و بینی برای تشخیص و درمان بیماری های گوش، بینی، سینوس ها، حنجره،دهان، گلو و دیگر نواحی سر و گردن تخصص دارند. در حال حاضر دکتر تو در شهرهای مختلف فعال است و نوبت گیری اینترنتی بسیاری ازبهترین پزشکان تهران،بهترین پزشکان شیراز،بهترین پزشکان بوشهروبهترین پزشکان بندر عباساز این طریق فعال شده است. علاوه برنوبت دهی آنلاین پزشک، اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی دکتر، آدرس مطب دکتر و تلفن مطب دکتر هم در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است.

متخصص گوش و حلق و بینی جراحی پلاستیک

وی آلرژی ها، سینوزیت، اختلالات بویایی، پولیپ ها و انسداد بینی به دلیل انحراف تیغه بینی آن را تشخیص و برطرف می نماید. وی در زمینه اصلاخ بد فرمی های بینی و ظاهر آن نیز از مهارت بالایی برخوردار می باشد. متخصصان گوش، حلق و بینی می توانند ناهنجاری های مادرزادی مانند شکاف کام یا شرایطی را که در نتیجه تصادفات، جراحی قبلی یا سرطان پوست ایجاد می شود، ترمیم کنند. این روش‌ها از نظر مقیاس و پیچیدگی، از جراحی میکروواسکولار تا جراحی که کل ناحیه ی گردن را در بر می‌گیرد، متفاوت است.

  • حال دوباره به این سوال باز می‌گردیم که کدام تخصص برای انجام جراحی زیبایی بینی مناسب‌تر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که هر دو متخصص می‌توانند عمل زیبایی بینی را هم به منظور اصلاح ظاهری بینی و هم به منظور اصلاح عملکرد آن انجام دهند.
  • همچنین برای اصلاح تومورهای یا سلول های سرطانی و حذف پلیپ بینی از روش جراحی بینی استفاده می شود.
  • این روش می‌تواند تحت بی‌حسی موضعی یا بیهوشی انجام شود و در آن، متخصص گوش، حلق و بینی، پوشش مجرای بینی را از غضروف زیرین جدا می‌کند.
  • دکتر منصور نصیری نژاد متخصص گوش، حلق و بینی با بیش از پنج هزار عمل اتوپلاستی موفق از باتجربه‌ترین جراحان در حیطه‌ی جراحی اتوپلاستی گوش هستند.
  • دسترسی همیشگی بیمار به دکتر یکی از الزامات یک سیستم درمانی حرفه ای است.
  • وجود توده هایی از جرم در گوش از عوامل دیگر در تاثیر شنوایی و ایجاد وزوز در گوش محسوب می شود.

صدها پزشک پذیرش۲۴ آماده ویزیت حضوری و پاسخگویی به سوالات پزشکی شما هستند. به آن دسته از پزشکانی که بعد از گذراندن دوره هفت ساله و اخذ دکترای عمومی خود ، در زمینه تشخیص و درمان بیماری های مربوط به گوش و حلق و بینی تخصص خود را گرفته اند، متخصص گوش حلق و بینی می گویند. متخصص گوش و حلق و بینی، آزمایشهای مختلفی مانند بررسی حساسیتها، بیماریهای ویروسی و سرطان را اجرا میکند. متخصص گوش و حلق و بینی دارو تجویز کرده، درمان را اجرا، شنوایی را آزمایش و بیمار را به پزشک مربوطه ارجاع میدهد. متخصص گوش و حلق و بینی جراحی پلاستیک و ساختاری را نیز به کمک میکروسکوپهای قدرتمند انجام میدهد.

لیست متخصص‌ها:

بعد از اخذ مدرک فعالیت خود را در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی بینی و صورت آغاز نمود. برای انتخاب بهترین متخصص گوش ، حلق و بینی پیشنهاد می کنیم ، خواندن ادامه مقاله ما را هرگز از دست ندهید. چرا که هدف ما از ارائه مقاله معرفی ده تا از بهترین دکترهای گوش ، حلق و بینی می باشد تا شانس ما نیز با آنها آشنا شوید.