روانشناس تهران بهترین دکتر روانشناس تهران دکترتو-تست مهندس پزشکی

بهترین دکتر روانشناس در تهران در مرکز مشاوره روانشناسی با هدف درک ، درمان و پیشگیری از مشکلات و اختلالات روانی فعالیت می کنند. و برای تشخیص بسیاری از اختلالات روانی از شیوه های مصاحبه و تست های روانشناسی در مرکز مشاوره و روانشناسی وروان درمانی استفاده می کنند. دکتر امیر کشاورز متخصص روانشناسی می باشند که از جمله بهترین دکتر روانشناس در ایران محسوب می شوند.

دکتر فاطمه آریان سپهر

در مدافون، بیش از 100 روانشناس در 6 تخصص مختلف آماده ارائه مشاوره تلفنی و متنی هستند. مددکارهای اجتماعی بالینی دارای مجوز معمولاً دو سال دروس بیشتری پس از دریافت از مدرک دانشگاهی می‌گذرانند. اگر علاقمند به کار با کودکان ، بزرگسالان ، خانواد‌ه‌ها یا زوجین هستید ، مشاور حرفه‌ای دارای مجوز شدن می‌تواند انتخاب خوبی باشد. در حالی که یک مدرک پیشرفته روانشناسی می‌تواند طیف گسترده‌ای از گزینه‌های شغلی را پیش روی شما باز کند، چندین انتخاب برنامه دیگر وجود دارد که شاید شما نیز بخواهید آنها را در نظر بگیرید. شما ممکن است به عنوان یک روانشناس یا درمانگر توجه خود را به خانواده‌ها ، مدارس، سلامتی عمومی، سوء مصرف مواد، اصلاحات یا به طور کلی جامعه متمرکز کنید.

همچنین ما را به اشخاصی بسته نسبت به اطلاعات مرتبط اجتماعی تبدیل می‌کند که پذیرای دیگران نیست. در مواردی، لازم است که درمان شما زیر نظر چند متخصص در این حوزه انجام شود تا نتیجه بهتر و ایده‌آل‌تری برای شما حاصل شود. افرادی که به این اختلالات دچار هستند همواره از ظاهر خود ناراضی‌اند و تلاش می‌کنند با کم‌خوری و پرخوری‌های افراطی در وزن خود تغییر ایجاد کنند.

بلکه بیشتر به‌دلیل عدم ایجاد فرهنگ کار گروهی و نابسامانی بازار کار است که افراد در حوزه‌های دیگر مجبوربه ورودمی‌شوند. عموما افرادی‌که در مقطع لیسانس مجله خبری پزشکیی فارغ‌التحصیل می‌شوند، اجازه‌ی ویزیت‌کردن بیماران و درمان بیماری‌های روحی و روانی را ندارند. بلکه می‌توانند به‌عنوان دستیار دکتر روانشناس در کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها یا مراکز روانشناسی فعالیت‌کنند. کسانی‌که وارد دوره‌ی فوق‌لیسانس روانشناسی می‌شوند، بعد از اتمام اجازه‌ی مشاوره در زمینه‌های مختلف را دارند. درواقع باتوجه به فوق‌لیسانسی که گرفته‌اند، می‌توانند به‌مراجعین مشاوره‌دهند.

اختلال اروتومانیا؛ توهم عشق و خیانت

در جامعه‌ی ما برچسب زدن به افرادی که به روانشناس مراجعه می‌کنند بسیار رواج دارد و افراد از اینکه روانی، دیوانه و یا افسرده خطاب شوند می‌ترسند و از رفتن به جلسات روانشناسی امتناع می‌کنند. فرهنگ درست مراجعه به روانشناس می‌تواند کمک کند که چنین افکاری در جامعه از بین بروند و افراد با خیالی آسوده و بدون ترس از برچسب خوردن به روانشناس مراجعه کنند. از دیگر دلایلی که باعث می‌شود مردم تمایلی به مراجعه به روانشناس‌ها نداشته باشند هزینه‌های بالای مشاوره است.

به دنبال یک ارزیابی، یک روانشناس خوب می تواند نتیجه گیری کند که رفتار مورد نظر درواقع نشانه یک اختلال افسردگی یا نوع دیگری از اختلال مزاج است. روبرو شدن با افسردگی کار بسیار دشواری است و علل آن ممکن است بلافاصله مشخص نشود. تغییرات مهم زندگی_مانند مرگ یک عزیز، از دست دادن شغل یا ترک کردن خانه توسط فرزند برای تحصیل در دانشگاه_ممکن است به افسردگی کمک کنند. روانشناسان در کمک کردن به افراد در روبرو شدن با اختلالات افسردگی و غلبه کردن بر آنها موفقیتهایی داشته اند.

پس از اتمام تحصیل خود وارد دوره رزیدنتی تشخیص و درمان بیماری‌های روانی می‌شود. اصلی ترین وظیفه بهترین دکتر روانشناس در ایران این است که نسبت به شغل و تخصص خویش مسئولیت پذیر باشد و در زمینه درمان بیماران خود از هیچ کمکی دریغ نکند. انواع مختلفی از فوبیا وجود دارد همانند کلاستروفوبیا، سوشال فوبیا، فوبیای پرواز، ارتفاع و غیره باشد. فوبیا در واقع یک ترس عمیق از یک مکان یا اتفاق است که در بسیاری از موارد منجر به حملات اضطرابی شدید می‌شود و مشکلات بسیاری برای فرد ایجاد می‌کند.

  • در واقع مشاور روانشناس بودن چیزی فراتر از شنیدن رنج و مشکلات مردم است.
  • در بسیاری از موارد ، ممکن است شما مجبور شوید 12 تا 16 ساعت آموزش اضافی را نیز داشته باشید تا در کشور خود دارای مجوز شوید.
  • روانشناسان یا روان‌درمانگران، متخصصان بهداشت روان دارای مجوز هستند که در زمینه کمک به مراجعان برای توسعه مهارت‌های عاطفی، شناختی، کاهش علائم بیماری‌های روانی و رویارویی و مقابله با چالش‌های زندگی تخصص دارند.
  • سلامت روحی و روانی فرد، باید در سنین جوانی مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد.