دکتر زنان آنلاین پزشک متخصص زنان و زایمان آنلاین مدافون-تست مهندس پزشکی

ماما به بهداشت فردی و بیماری‌های جزئی زنان می‌پردازد درحالیکه دکتر زنان مسئول رسیدگی به مسائل تخصصی‌تر و پیچیده است. ماما در جهت بهبود سلامت روحی و عاطفی زنان قدم برمی‌دارد اما دکتر زنان به صورت خاص مسائل پزشکی را پیش می‌برد. متخصص و جراح زنان و زایمان هم از راه‌های مختلف به درمان این بیماری‌ها اقدام می‌کند.

یک فرد 19 ساله با سابقه یک بار حاملگی ، در هفته 25 در حاملگی دوم خویش مراجعه کرده است .او در حال تماشای تلویزیون بوده است که نشت آب از شلوار خویش را متوجه شد . او در زمان معمول خویش به بستر رفت و دوباره هنگام خواب با نشت بیشتر مایع از خواب بیدار شد . در بررسی های عوامل مربوط به لوله های رحمی مواردی چون ناهنجاری های مادرزادی لوله های رحمی ( مثل فقدان لوله رحمی و تشکیل ناقص لوله ) ، چسبندگی های لوله متعاقب عفونت های قبلی این ناحیه و سایر عوامل مسبب نازایی مورد توجه قرار می گیرند . برای این منظور تست های تشخیصی مختلفی وجود دارد که بهترین آنها قرار دادن ترشحات مخاطی گردن رحم خانم را در معرض دو نمونه اسپرم شوهر و نمونه اسپرم شخص دیگر قرار می دهند ، اگر اسپرم شوهر قادر به نفوذ به داخل ترشحات را نداشته ولی اسپرم شخص دیگری نفوذ کند ، نتیجه می گیریم که اشکال در فاکتور مردانه شوهر است . در این آزمایش از بیمار خواسته می شود که حدود ساعت قبل از زمانی که گردن رحم ترشحات مناسب برای تخمک گذاری پیدا می کند یعنی بین روزهای دهم تا دوازدهم دوره قاعدگی مقاربت انجام داده و برای آزمایش مراجعه کند .

مديران , پزشكان , پرستاران و سايركاركنان بيمارستان كه مجموعا خانواده آتيه ناميده مي‌شوند , اصل ارتقاء رضامندي بيماران و مراجعين را محور كار خويش قرار داده و تا به امروز در مسير اجراي اين اصول تلاش مستمر داشته اند . علاوه بر این با رژیم غذایی نامناسب و خوردن قرص‌های مختلف احتمال بروز بعضی بیماری‌ها بیشتر می‌شود. عدم تحرک و فعالیت کافی و مواد شیمیایی در مواد بهداشتی علل دیگری بر ظهور بیماری‌های مختلف است. تمامی حقوق این سایت برای درمانکده (شرکت سلامت هوشمند طاهران) محفوظ است. اگر هرگونه زخم، ضایعه یا توده‌ای در نواحی تناسلی نظیر واژن و مقعد دارید. اگر قرار است برای اولین بار رابطه جنسی داشته باشید، حتماً در مورد اصول روابط جنسی ایمن با پزشکتان صحبت کنید.

معمولاً فعالیت نوزاد شما هم برای شما هم برای همسرتان تا پایان سه ماهه دوم قابل تشخیص خواهد بود . برای یک سونوگرافی با پروب واژینال نیز باید به پشت روی میز معاینه بخوابید ، اما پاهای شما بالا قرار می گیرد ، درست مثل معاینه واژینال . این روش همچنین می تواند مشخص کند آیا طول سرویکس می تواند منجر به ایجاد اختلالاتی در حاملگی شود . شاید در اثر اضافه وزنی که در این سه ماهه ، به دست آورده اید ، شگفت زده شوید .

تفاوت پزشک زنان، زایمان و نازایی با مامایی در چیست؟

به این ترتیب روزهای که برای تعیین وقت ویزیت در مطب باز هستند، نمایش داده شده و می‌توانید با انتخاب روز مورد نظر خود، ساعت‌های باز برای تعیین وقت را نیز انتخاب کنید. پس از انتخاب ساعت و روز، به صفحه دیگری منتقل می‌شوید که لازم است برای استفاده از خدمات، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. یک رمز اختصاصی برای گوشی تلفن همراه شما پیامک خواهد شد که پس از وارد کردن آن در محل لازم، به صفحه بعدی ثبت اطلاعات شخصی وارد خواهید شد. در اینجا باید نام و نام‌خانوادگی بیمار ثبت شده و در صورتی که کد تخفیف درمانکده داشته باشید، از آن برای کسر از مبلغ ویزیت استفاده کنید. یکی از بیماری‌های بسیار رایج میان زنان و حتی دوشیزگان، کیست تخمدان است که باید به موقع توسط پزشک زنان تشخیص داده شده و نسبت به درمان آن (در صورت نیاز) اقدام شود.

حتما بعد از ازدواج، به طور منظم به دکتر زنان و زایمان مراجعه کنید؛ تمام سیکل‌های قاعدگی خود را تحت نظر داشته باشید. گاهی مادران، تا سن 3 ماهگی جنین‌شان حتی توجه ندارند که پریودشان عقب افتاده است و در این 3 ماهه حساس، به دلیل سبک زندگی غلط، استرس یا حالات فیزیکی نامناسب، آسیب‌های جبران ناپذیری به جنین در حال رشدشان می‌‎‎‌‌زنند. بسیاری از خانم ها از دوش واژینال قبل از حاملگی ، در طول آن و بعد از بارداری ، باز داشته می شوند . دوش واژینال ممکن است توانایی بدن شما را در مقابله با عفونت هایی نظیر واژینوزباکتریال ، کاهش می دهد . تعدادی از دکترهای زنان ترجیح می‌دهند فقط در یکی از این رشته‌ها کار کنند و وارد رشته‌ی دیگر نشوند.

دکتر بیتا طهماسبی

با مراجعه به صفحه پروفایل هر کدام از دکترهای زنان و زایمان و نازایی می‌توانید نظرات بیماران مراجعه‌کننده به آن دکتر را مشاهده کنید و از میزان رضایت بیماران از پزشک مطلع شوید. یکی از اصلی و مهم‌ترین مواردی که می‌بایست در انتخاب پزشک متخصص در هر رشته درمانی مجله خبری پزشکی مورد توجه و بررسی ویژه قرار گیرد تحصیلات وی می‌باشد. این‌که پزشک در چه دانشگاهی، با چه مدت زمان و کیفیتی کسب علم نموده باشد، نشان از سطح سواد و توانایی‌اش دارد. مسئله مهمی که درباره تخصص پزشک متخصص می‌بایست مورد پرسش قرار گیرد دارا بودن بورد تخصصی است.

  • پزشکان به کمک دکترتو می‌توانند امکان نوبت دهی اینترنتی و مشاوره تلفنی خود را فعال کنند.
  • دکتردکتر لیست کاملی از متخصصین زنان، زایمان و نازایی سراسر کشور را به شما معرفی می‌کند.
  • دوش واژینال ممکن است توانایی بدن شما را در مقابله با عفونت هایی نظیر واژینوزباکتریال ، کاهش می دهد .
  • عفونت را پایش کنید که از طریق چک درجه حرارت چهار بار در روز و اندازه گیری CRP دوبار در هفته صورت می گیرد .