جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی بیمارستان کسری-تست مهندس پزشکی

زنان یائسه نیز جهت درمان مشکلات یائسگی به بهترین دکتر نازایی مراجعه می‌کنند. بانوان زیادی برای مشکلات ناباروری و نازایی از جمله ضعیف و کم بودن تخمک، تنبلی تخمدان، ناهنجاری های مربوط به رحم و تخمدان، تعیین جنسیت، روش های باردارید در آزمایشگاه ivf و iui که منجر به نازایی می‌شود با دکتر زنان، زایمان و نازایی، مشورت می‌کنند. با توجه به تعداد بازدید از صفحه هر پزشک، مشاهده نظرات دیگر کاربران می توانید بهترین متخصص زنان، زایمان و نازایی تهران را انتخاب کنید.

دکتر مائده احمدی دستجردی

ایشان در سال ۱۳۹۰ از دوره پزشکی عمومی فارغ التحصیل شده و با توجه به علاقه به رشته زنان در سال‌های ۹۳ تا ۹۷در دوره تخصص زنان دانشگاه علوم پزشکی ایران مشغول به تحصیل شدند. برای پرسش و پاسخ با پزشک زنان و زایمان به صورت رایگان، می‌توانید از قسمت پرسش و پاسخ دکتریاب استفاده بفرمایید. جهت کاربری بهتر و بهره مندی کامل از خدمات، اپلیکیشن پزشک مشاوره پذیرش۲۴ را دانلود کنید. خدماتی که ملاحظه می‌کنید به وسیله بهترین پزشکان ایران و در نرم افزار مدیریت مطب پذیرش۲۴ مورد پیگیری قرار می‌گیرد. در هر زمان و مکانی که باشید، به بهترین متخصصین زنان و زایمان دسترسی داشته باشید.

  • عوامل طبی مسبب نازایی را تحت عناوین زیر مورد بررسی قرار می دهیم .
  • یک پزشک موفق درصد بالایی از درمان های موفق را دارا است و به طور کامل علت بروز عارضه را می شناسد و بیمار را نسبت به بروز خطرات احتمالی آگاه می کند.
  • زنان یائسه نیز جهت درمان مشکلات یائسگی به بهترین دکتر نازایی مراجعه می‌کنند.
  • یائسگی معمولا در سنین بالای 50 سال رخ می‌دهد، اما ممکن است بر اساس شرایط روحی مختلف، شوک‌های روانی و… زودتر رخ دهد.
  • تخت خواب را به صورت عمود به دیوار طوری قرار دهید که امکان حرکت آزادانه از هر طرف آن وجود داشته باشد.
مباحث ژنیکولوژی که به مطالعه بیماری‏ های دستگاه تناسلی زنان و مسائل مرتبط می‌پردازد. این در حالی است که کیست‌های تخمدانی با علائمی مانند استفراغ، تهوع، فشار بر مثانه و درد هنگام اجابت مزاج همراه هستند. در کلام آخر باید بیان کنیم که دکتر های نام برده شده در این مقاله صرفا برای معرفی بوده و در صورت انتخاب هر کدام از آنها لازم است اطلاعات بیشتری به دست آورید. در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد می توانید از طریق سایت پزشکا با ما در میان بگذارید. برای نوبت‌دهی می‌توانید روزهای زوج (از ساعت 9 صبح الی 8 شب) با مطب تماس بگیرید. بنابراین چنانچه دچار اضافه وزن هستید، ابتدا سطح هورمون‌های خود را چک کنید و درصورت طبیعی بودن آن‌ها، می‌توانید از رژیم لاغری اصولی استفاده کرده و نتیجه بگیرید.

سندرم پیش از قاعدگی

پزشک متخصصی که در حوزه جراحی زنان و زایمان فعالیت دارد در زمینه زایمان واژینال طبیعی و غیر طبیعی که در مورد طبیعی می تواند همراه با یا بدون اپیزیوتومی باشد و در مورد غیر طبیعی از نوع فورسپس، وکیوم و بریچ، انواع سزارین، سرکلاژ، کورتاژ، حاملگی های پرخطر، حاملگی اکتوپیک و … آموزش هایی را برای جراحی و مراقبت دیده است و به بانوان در این زمینه کمک می کند تا بتوانند دوران بارداری، زایمان و بعد از مجله خبری پزشکی زایمان را به خوبی و بدون نگرانی طی کنند و در صورتی که دارای مشکل بودند به خوبی از پس مشکل بر آمده و آن را رفع نمایند. دکتر زنان و زایمان دانش گسترده‌ای در پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های زنان دارد و بنابراین، متخصصین زنان و زایمان، تمام بیماری‌های مربوط به زنان را درمان می‌کنند، اقدامات پیشگیرانه را انجام می‌دهند و زنان باردار را تا زایمان همراهی می‌کنند تا سلامت مادر و فرزند تضمین شود.

در زیر ، یک چک لیست وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد خود را برای پرسشنامه ژنتیکی آماده کنید . قبل از تلاش برای جواب دادن به پرسشنامه ها ، شاید شما بخواهید از والدینتان در مورد این که آیا در اعضای خانواده آنها ، سابقه ای از این نوع بیماری ها وجود داشته است ، سئوال کنید . ایده آل آن است که باید به والدین فرصت دهیم تا متخصص اطفال و ICU نوزادان را ویزیت کنند تا متوجه شوند چه چیزی در انتظار است . اگر کوریوآمنیونیت ایجاد شد ، اگر مشکل جنینی وجود داشت یا اگر سن حاملگی به هفته رسید ، زایمان باید انجام شود . در صورت وجود کوریوآمنیونیت یا مشکل جنینی ، انجام سزارین منطقی است مگر اینکه روند زایمانی به خوبی پیشرفت کرده باشد . عفونت را پایش کنید که از طریق چک درجه حرارت چهار بار در روز و اندازه گیری CRP دوبار در هفته صورت می گیرد .

شما همچنین باید لباس های زیر راحت طی حاملگی برای خود خریداری کنید ، این لباس ها ، تغییرات فیزیکی شما را قابل تحمل تر می کنند . درد لیگامان گرد معمولاً فقط وقتی رخ می دهد که شما حرکت می کنید ، نه وقتی که شما در یک موقعیت ساکن قرار دارید . اگر این کمکتان نکرد ، به سمتی که دردناک است دراز بکشید و محلی را که به لیگامان متصل است ماساژ دهید تا شل گردد .

پزشکان متخصص زنان و زایمان

البته زنان در دوره بارداری نیز تحت مراقبت متخصص زنان و زایمان هستند. عمل زایمان طبیعی و سزارین نیز با حضور این پزشکان متخصص انجام می‌شود. بیماری‌های زنان و زایمان که متخصصان و جراحان زنان و زایمان به درمان و کنترل آن می‌پردازند، موارد زیر است. عفونت دستگاه تناسلی، عفونت واژن، زگیل دستگاه تناسلی و کیست‌های تخمدان و رحم است. در ضمن بیمار‌های پستان، سرطان تخمدان و رحم و همچنین سرطان پستان از دیگر بیماری‌های زنان هستند. پیش از این در درمانکده با بهترین زمان اولین مراجعه به پزشک زنان آشنا شدید و خواندید که باید به صورت دوره‌ای با متخصص زنان و زایمان ویزیت داشته باشید.