وضعیت امکانات و فضاهای جانبی اماکن ورزشی

تبلیغات بهترین سرمایه گذاری جهت فروش کالا و خدمات در داخل و خارج کشور می باشد.اهمیت این نکته را تمامی صاحبان مشاغل ، تولید کنندگان و … یکی از قویترین ابزارهای اطلاع رسانی است که می تواند فیلم ، عکس ، تیزر تبلیغاتی ، پخش زنده تصاویر و همچنین جهت معرفی کالا و خدمات ، خطوط تولید کارخانجات را به بهترین وجه معرفی می نماید. سازمانهای بزرگ دولتی و خصوصی جهت برگزاری برخی از جلسات ملی و کشوری خود برای ارائه گزارشات یا پخش فایل های تصویری ، ویدئو کنفرانس و … تلویزیون شهری اصطلاحی است که به تابلو های بزرگی گفته می شود که در کنار چهار راه ها، اتوبان ها، بزرگراه ها، پارک ها و استادیوم های ورزشی بر روی دکل های بزرگی نصب شده و به صورت کاملا رنگی تصاویر ویدیویی را پخش می کند. تبلیغات محیطی یکی از قدیمی ترین روش های تبلیغاتی می باشد که استفاده از تلویزیون شهری در تبلیغات محیطی پرکاربرد می باشد تبلیغات محیطی به عناصر فیزیکی قابل اجرا جهت تبلیغات که در تیررس ببنندگان است اطلاق می گردد.

هزینه این نمایشگرها بر اساس مدل ماشین یا اسکلت چهارچرخ و نوع تکنولوژی استفاده شده برای بالابر تلویزیون شهری ، نوع موتور تامین کننده برق و تلویزیون شهری اماکن ورزشی … این مدل تلویزیونهای شهری در اصل یک تابلوی امتیازات هستند. البته در صورت دارا بودن شرایط کلی قانون ساماندهی تبلیغات شهری ، نصب سایزهای بزرگتر نیز با دریافت مجوز از شهرداری با پرداخت عوارض متناسب با افزایش سایز ( تخلفات ساختمانی ) نیز امکان پذیر است. با توجه به جذابیت این نمایشگرها در جهت معرفی کالا و خدمات ، حامیان مشاغل ، سازمان ها ، فدراسیون ها ، کانون های تبلیغاتی و مجریان تبلیغاتی محیطی ورزشگاه ها اهمیت این موضوع را درک نموده اند و جهت انجام تبلیغات محیطی پویا در کنار زمین و به منظوراجرای پخش زنده و همزمان برنامه های ورزشی و نتایج مسابقات در قالب اسکوربورد ورزشی از آنها استفاده می شود.

تلویزیون شهری اماکن ورزشی

استفاده می شود. با توجه به موقعیت مکانی آنها می توان از سیستم های صوتی (اسپیکرها و باندهای بزرگ ) جهت پخش صدا و تصویر همزمان استفاده نمود. ماژول ها بلوک های مربع و یا مستطیل شکلی هستند که با کنار هم قرار گرفتن تعدادی از آنها کابینت ها ساخته می شوند. تلویزیون شهری با کنار هم قرار گرفتن بلوک های ساخته شده در ابعاد کوچکتر ساخته می شود. اولویت صاحبان مراکز تجاری جهت خرید این نمایشگرها درآمدزایی ، تبلیغات و بازرگانی است و همچنین جذابیت و جذب مشتری به داخل چنین مجموعه هایی با پخش زنده فیلم و سریالهای تلویزیونی ، مسابقات حساس ورزشی و همچنین پخش زنده تصایور دریافتی از دوربینهای مداربسته آن مجموعه و همچنین انجام تبلیغات و ارائه پیام های فرهنگی استفاده نمود. دامنه وسیع پراکندگی فرهنگی کشور و لزوم یکسانسازی فرهنگ مصرف وجود چنین واحدهایی را امکانپذیر می سازد. از آن با خبر هستند و با توجه به حضور آنها در نمایشگاههای بین المللی سراسر کشور و قصد ورود و حضوری قدرتمند در بازار هدف خود را دارند برای نمایش خطوط تولید و بسته بندی محصولات خود ، توجه به خصوصی جهت اجاره فضای نمایشگاه را دارند.همچنین با توجه به برگزاری اکثر نمایشگاههای سراسر ایران در ساعات عصر و شب و تاثیر و جذابیت تیزرهای تبلیغاتی از این طریق ، تاثیر به سزایی برای صاحب کالا به ارمغان می آورد.

مراحل ساخت تلویزیون شهری اماکن ورزشی بسته به نوع سازه شما متفاوت است. نمایشگرهایی بینظیر در کیفیت و کارایی که اخیرا تمامی استودیوهای صدا و سیما به آنها مجهز شده اند و تصاویری کاملا شفاف و کاملا زنده از جهت نوع ارائه تصویر را برای مخاطبین نمایان میکنند. در سال ۱۹۱۱ یک مهندس با نام «آلن ارشیبا لد کمپل سوئینتون» در خصوص جزئیات چگونگی شکلگیری یک تصویر الکترونیکی دور با استفاده از لامپهای اشعه کاتود مقالهای در لندن ارائه کرد. نوع 2RGB در شرایط خاصی می تواند بین دو پیکسل واقعی در تصویر ، یک پیکسل مجازی تولید کرده و کیفیت تصویر را به شدت افزایش دهد .

در طرح های فرهنگی و هنری که معمولا انگیزه های غیراقتصادی نیز در کنار فاکتورهای اقتصادی در انتخاب سرمایه گذار دخالت دارند، استقبال و اطمینان موسسات مالی برای تامین سرمایه و حمایت بخش دولتی را بدنبال خواهد داشت. در سال ۱۹۴۲م، پنج هزار دستگاه در دست استفاده بود ولی تولید برنامههای جدید تلویزیونی، رادیویی و سایر تجهیزات پخش برای اهداف شهری از آوریل ۱۹۴۲ تا اوت ۱۹۴۵ تعطیل شد. این نمایشگرها قابلیت پخش اکثر فایل های صوتی و تصویری و دیتا را دارا می باشد.شکل کاربردی و معمول استفاده از این نمایشگرها همان تلویزیون های غول پیکر شهری می باشد که در نقاط پرتردد شهر ، میادین اصلی ، چهارراهها ، پارک ها و … مورد توجه صاحبان فروشگاهها قرار گرفته که می توان از آنها فقط جهت متن های نوشتاری ثابت و روان استفاده نمود،اما با ورود گسترده و همگانی شدن استفاده از تلویزیون های شهری می توان از آنها به راحتی با پخش فیلم ، تیزر ، و، پخش زنده تلویزیونی و …