لیست بهترین دکتر متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان در تهران-تست مهندس پزشکی

مثلا عده‌ای از دکترهای زنان تعداد در مسائل بهداشتی زنان ورود می‌کنند و کاری به حاملگی و زایمان ندارند. حتی ممکن است تعدادی از دکترهای زنان و زایمان که در بخش زایمان تخصص دارند، ترجیح بدهند فقط در زایمان طبیعی حضور داشته باشند و در جراحی‌هایی مثل سزارین دخالت نکنند. تخصص زنان و زایمان رشته‏ ای بالینی است که به پیشگیری، تشخیص، درمان و پیگیری هر آنچه به سیستم تناسلی بانوان و مسائل مرتبط با آن مانند حاملگی، ناباروری و … سپس در همان بخش جستجو شروع به تایپ عبارت زنان، زایمان و نازایی کنید تا بلافاصله تخصص مورد نظر به شما نمایش داده شود. متخصص و جراح زنان و زایمان هم از راه‌های مختلف به درمان این بیماری‌ها اقدام می‌کند. برای مثال آنتی‌بیوتیک، واکسن HPV، واکسن هپاتیت و تجویز ضد هپاتیت تجویز می‌کنند.

یکی از بیماری‌های بسیار رایج میان زنان و حتی دوشیزگان، کیست تخمدان است که باید به موقع توسط پزشک زنان تشخیص داده شده و نسبت به درمان آن (در صورت نیاز) اقدام شود. انواع کیست تخمدان شامل کیست ساده، کیست درموئید، کیست اندومتریوز، کیست خوش خیم یا بدخیم دارای شرایط متفاوتی هستند که پزشک زنان پس از تشخیص آن‌ها، اقدامات درمانی مناسب را آغاز خواهد کرد. انواع سرطان‌های مجله خبری پزشکی زنان از جمله سرطان تخمدان، سرطان دهانه رحم، سرطان واژن و… توسط پزشک فلوشیپ انکولوژی زنان یا فوق تخصص سرطان زنان تشخیص اولیه داده شده و برای بررسی‌های بعدی، پیگیری خواهد شد. بدیهی است که با مراجعه منظم و غربالگری از جمله تست پاپ اسمیر، می‌توان در مراحل اولیه نسبت به تشخیص این سرطان‌ها اقدام کرده و شانس بهبودی و طول عمر را به مراتب افزایش داد.

بهترین متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان و نازایی در ایران

زیرا در این دوران نیز بیماری هایی مانند اکلامپسی و پره اکلامپسی، حاملگی خارج از رحم، سقط خود به خودی، جدا شدن جفت و … وجود دارد که این ها هم در حوزه کاری یک متخصص زنان و زایمان می باشد. دکتر پریسا علمی جراح و متخصص بیماریهای زنان زایمان و نازایی هستند. دکتر علمی در سال ۱۳۷۶ از رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ‌التحصیل شده است. وی درسال ۱۳۸۰ بورد سراسری تخصصی جراحی زنان و زایمان و نازایی را بارتبه ممتاز اخذ نموده است.دکتر علمی دوره های تکمیلی در رشته های لاپاراسکوپی را در دانشگاه تهران و هندوستان ، و دوره تکمیلی سونوگرافی تخصصی زنان و جنین را در بیمارستانهای تخصصی ایران و امارات با موفقیت سپری کرده اند. پزشکی زنان یا بیماری‌های زنان و زایمان، یکی از رشته‌های تخصصی پزشکی می‌باشد.

دکتر مرضیه متین فر

خانم ها به دلیل مشکلات و بیماری هایی که ممکن است به دلیل سبک زندگی، فیزیولوژیک بدنشان، تخمدان ها، رحم و واژن ممکن است دچار شوند، باید به پزشک متخصص زنان که در زمینه‌ی سلامت زنان، به خصوص دستگاه تناسلی آن‌ها و واژن تخصص دارد به طور مرتب مراجعه نمایند. از همین رو سلامت یک بانو در سلامت یک جامعه به صورت مستقیم اثرگذار است و به همین علت باید سعی شود به متخصص زنان و زایمان و نازایی خوب در تهران مراجعه کنیم که باتجربه و مهارت بتواند مشکل زنان را تشخیص و با راهکارهای عالی مشکل برطرف و درمان شود. دکتر زنان در درمان انواع بیماری زنان مانند عفونت واژن، کیست تخمدان و رحم، پریود های نامنظم، رفع مشکلات نازایی، دریافت گواهی سلامت و تمامی مشکلات مربوط به دستگاه تناسلی زنان، نازایی و زایمان به شما کمک میکند.

زنان از سن حدود سالگی وارد دوران یائسگی می شوند و ممکن است با عوارض ناخوشایندی رو به رو شوند. برای جلوگیری از این موارد بهتر است که هر ساله با مراجعه به پزشک زنان و انجام آزمایش ها و تست هایی مثل اسمیر،ماموگرافی و … بانوان برای بیماری های مربوط به زنان نیازمند متخصص زنان هستند تا بتوانند به راحتی مشکل خود را بیان کنند. دكتر مژگان كريمي جراح و متخصص زنان و زايمان و نازايي داراي بورد تخصصي از دانشگاه تهران با نمره عالي در حال حاضر با كوله باري از تجربيات حرفه اي در حال انجام خدمات به هموطنان عزيزم ميباشم و خدارا شاكرم.

هر آنچه نیاز است راجع به متخصص زنان و زایمان بدانید

تحصیلات پزشک زنان و زایمان، شامل یک دوره تحصیلات پزشک عمومی و پس از آن تخصص زنان و زایمان است. با انتخاب «رزرو نوبت مطب» یک صفحه برای شما باز خواهد شد که اطلاعات ویزیت پزشک در آن قرار دارد. به این ترتیب روزهای که برای تعیین وقت ویزیت در مطب باز هستند، نمایش داده شده و می‌توانید با انتخاب روز مورد نظر خود، ساعت‌های باز برای تعیین وقت را نیز انتخاب کنید. پس از انتخاب ساعت و روز، به صفحه دیگری منتقل می‌شوید که لازم است برای استفاده از خدمات، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. یک رمز اختصاصی برای گوشی تلفن همراه شما پیامک خواهد شد که پس از وارد کردن آن در محل لازم، به صفحه بعدی ثبت اطلاعات شخصی وارد خواهید شد. در اینجا باید نام و نام‌خانوادگی بیمار ثبت شده و در صورتی که کد تخفیف درمانکده داشته باشید، از آن برای کسر از مبلغ ویزیت استفاده کنید.

  • بنابراین قبل از همسرداری، حتما درباره بیماری‌های مقاربتی از دکتر زنان و زایمان اطلاعات مفید دریافت کنید.
  • تخمک‌گذاری و تولید هورمون‌های استروژن و پروژسترون در این محل انجام می‌شود؛ بنابراین سلامت این اندام بسیار ضروری است.
  • تفسیر آزمایش شمارش اسپرم یک امر تخصصی بوده و اگر با دقت کافی همراه نباشد می تواند مشکلات غیر قابل جبران به وجود آورد .