دکتر زنان زایمان در تهران، یک متخصص خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟-تست مهندس پزشکی

عمده این مشکلات مربوط به ناحیه تناسلی بانوان می باشد و بسیار حساس است. از این رو متخصص زنان باید در زمینه کاری خود حرفه ای باشد؛ زیرا کوچکترین اشتباه در تشخیص می تواند سلامت بانوی مراجعه کننده را به خطر بیندازد. در ادامه بیشتر با متخصص زنان و وظایف و کارهایی که بر عهده دارد آشنا می شویم. درمان هر کدام از بیماری‏ ها با صلاح دید پزشک صورت می‌گیرد که می‏ تواند دارویی (مانند اختلالات قاعدگی PCO و …) و یا نیازمند عمل جراحی (مانند انواعی از کیست‏ های تخمدانی یا میوم‏ های رحمی…) باشد.

آموزش دریافت نوبت دکتر زنان، زایمان و نازایی تهران از دکتردکتر

برای گرفتن نوبت از دکتر زنان، زایمان و نازایی در دکترتو ابتدا باید وارد لیست دکترهای زنان، زایمان و نازایی شوید و با استفاده از فیلترهای موجود در لیست، دکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین (تلفنی و متنی) بگیرید. تخصص زنان و زایمان در دکترتو متشکل از بهترین پزشکان زنان و زایمان و نازایی در شهرهای مختلف است. شما می توانید با مراجعه به لیست پزشکان زنان و زایمان و نازایی یک دکتر زنان خوب بیابید و علاوه بر نوبت گیری اینترنتی آدرس و تلفن مطب دکتر خود را مشاهده کنید.

یکی از سوالاتی که ممکن است تا به اینجا با آن رو به رو شده باشید این است که زمان مناسب برای مراجعه به متخصص زنان چه موقع است؟ اگر به طور کلی بخواهیم بگوییم، بانوان باید سالانه به مراکز بهداشت و یا مطب یا بیمارستانی که متخصصین زنان در آن فعالیت می کنند مراجعه کرده و معاینه شوند. علاوه بر این معاینه، پزشک متخصص به آنها شیوه های نوینی که ممکن است تا آن زمان در مورد سبک زندگی و مراقبت های بهداشتی بیان شده است را در اختیار مراجعه کننده قرار می دهد و بعد از معاینه در صورتی که مورد مشکوکی وجود داشته باشد اقدام به آزمایش های بیشتری می کنند. خارش واژن، تغییر در ترشحات واژنی و تغییر رنگ آن، دردهای مقاربتی و خونریزی از علائم رایج عفونت واژن است. زنان با مراجعه به متخصص و جراح زنان و زایمان، علت رخ دادن این عفونت را مطلع می‌شوند. پزشک با کرم یا شیاف ضد قارچ، قرص مترونیدازول و یا ژل کلیندامایسین عفونت قارچی یا باکتریایی را رفع می‌کنند. زنان با دیدن علائمی مثل لکه بینی، دردهای شدید هنگام رابطه جنسی و حساسیت به لمس در ناحیه شکم می‌بایست به پزشک زنان و زایمان خود مراجعه کنند.

چرا باید مشاوره پزشکی قبل از بارداری را جدی گرفت ؟

در ادامه به پاسخ این سوال که بهترین دکتر زنان و زایمان تهران کیست خواهیم پرداخت. گاهی هم ممکن است با تخصصی به نام OB-Gyn (با تلفظ اُ بی جین) مواجه شوید. منظور از OB-Gyn همان مجله خبری پزشکی چیزی است که در ایران با نام «دکتر زنان و زایمان» شناخته می‌شود. این دکترها هم برای مراقبت از سلامتی زنان تلاش می‌کنندو هم درباره بارداری و زایمان به خانم‌ها کمک می‌کنند.

فعالیت این متخصصین با توجه به نوع فلوشیپ آن‌ها در زمینه‌‌های انکولوژی زنان، اختلالات کف لگن در زنان، نازایی و ناباروری، پریناتولوژی، لاپاراسکوپی و … متفاوت می‌شود. دکتر متخصص زنان و زایمان پس از طی تحصیلات پزشکی عمومی به مدت ۴ سال وارد برنامه دستیاری رشته زنان زایمان (تخصص زنان زایمان) می‌شود. رشته پزشکی زنان و زایمان بر بیماری‌های دستگاه تولید مثل زنان، بیماری‌های پستان مرتبط با این رشته و مراقبت مادر و جنین در حین بارداری و زایمان تمرکز دارد.

به طور کل مراجعه به فوق‏ تخصص ‏های زنان با نظر پزشک معالج (و نه خود بیمار) انجام می‌شود. یک پزشک بعد از گذراندن 7 سال دوران پزشکی عمومی خود، مجدداً در آزمون دستیاری شرکت کرده و در صورت رسیدن به حد نصاب لازم به تحصیل در این رشته می‌پردازد. بنابراین لازم است که علاوه بر رعایت نکات بهداشتی شخصی، سلامتی این سیستم بررسی شود. سیکل تخمک‌گذاری در دخترها و زنان با خونریزی‌های ماهانه و آماده سازی رحم برای تخمک‌گذاری است. بعد از آن رحم آماده باروری است که اگر باروری انجام نشود، بافت رحم شروع به ریزش می‌کند.

اگر کوریوآمنیونیت وجود داشته باشد ، درجه حرارت ممکن است بالا برود و رحم در لمس دردناک شود . وجود ضربان قلب جنینی را امتحان کنید ( تاکی کاردی جنین می تواند نشانگر عفونت باشد ) و سعی کنید که قرار و نمایش جنین مشخص شود ( که می تواند در هفته 25 بسیار مشکل باشد ) . یک فرد 19 ساله با سابقه یک بار حاملگی ، در هفته 25 در حاملگی دوم خویش مراجعه کرده است .او در حال تماشای تلویزیون بوده است که نشت آب از شلوار خویش را متوجه شد . او در زمان معمول خویش به بستر رفت و دوباره هنگام خواب با نشت بیشتر مایع از خواب بیدار شد . عوامل طبی مسبب نازایی را تحت عناوین زیر مورد بررسی قرار می دهیم . اگر عمل مقاربت بدون استفاده از روش های جلوگیری از بارداری صورت گیرد در حدود 80 % موارد در سال اول به حاملگی منجر می شود و از 20 % بقیه نیز حدود 10% در سال دوم ، حاملگی را تجربه خواهند کرد .

  • رشد نوزاد بررسی شده و به نگرانی ها و سوالات مادر پاسخ داده می شود.
  • برای مثال آنتی‌بیوتیک، واکسن HPV، واکسن هپاتیت و تجویز ضد هپاتیت تجویز می‌کنند.
  • به طور کل مراجعه به فوق‏ تخصص ‏های زنان با نظر پزشک معالج (و نه خود بیمار) انجام می‌شود.
  • به مطب چند پزشک رفته و از بیمارانی که برای چندمین بار است که به مطب این پزشک مراجعه می کند در مورد رفتار، روش های درمانی و مراقبت های قبل و بعد از جراحی و … پرس و جو کنید.
  • دکتر زنان و زایمان و نازایی در دو حیطه‌ی بیماری‌های زنان و مراقبت‌های زایمان فعالیت می‌کنند.

علاوه بر این با رژیم غذایی نامناسب و خوردن قرص‌های مختلف احتمال بروز بعضی بیماری‌ها بیشتر می‌شود. عدم تحرک و فعالیت کافی و مواد شیمیایی در مواد بهداشتی علل دیگری بر ظهور بیماری‌های مختلف است. تمامی حقوق این سایت برای درمانکده (شرکت سلامت هوشمند طاهران) محفوظ است. در واقع پریود به معنای عدم باروی نیست پس باید رابطه زناشویی را در این دوران کنترل کرد. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت، خدمات و محتوای مربوط به آن متعلق به شرکت سپهر سلامت کویر ایساتیس می‌باشد. اگر هرگونه زخم، ضایعه یا توده‌ای در نواحی تناسلی نظیر واژن و مقعد دارید.

با بررسی نمونه آزمایش اسپرم از نظر کمی و کیفی می توان به اختلال عمل پروستات یا کیسه منی پی برده و بر اساس علت آن تصمیم به درمان گرفت . تفسیر آزمایش شمارش اسپرم یک امر تخصصی بوده و اگر با دقت کافی همراه نباشد می تواند مشکلات غیر قابل جبران به وجود آورد . عـدم باروری یک زوج پـس از یک سال بدون استفاده از وسایل جلوگیری حاملگی باید مورد بررسی قرار گیرد .

با توجه به آمارهای به دست آمده در مورد نازایی ، حدود 4.5 % خانم ها در سنین سالگی، 31.8درصد در سنین سالگی و 70 % در سنین 40 سالگی و بالاتر دارای مشکل نازایی می باشند. تا قبل از مرسوم شدن IVF کمتر از 50 %بیماران نازا می توانستند از درمان نازایی سود ببرند ، در حالی که با متداول شدن IVF، حدود 30 % به این بیماران اضافه شده است . شما ممکن است در سه ماهه دوم بارداری، ناراحتی های اندکی داشته باشید، اما موارد خاصی می توانند آزار دهنده باشند . معمولاً فعالیت نوزاد شما هم برای شما هم برای همسرتان تا پایان سه ماهه دوم قابل تشخیص خواهد بود . راه دیگر برای خانم هایی که به این اطلاعات ، سریع نیاز دارند ، نمونه برداری از پرزهای کوریونی است ، که می تواند در هفته دهم انجام شود.

پزشکان متخصص زنان و زایمان و نازایی تهران