بهترین دکتر متخصص گوش و حلق و بینی دکترتو-تست مهندس پزشکی

برای مثال متخصص مغز و اعصاب مشکلات مربوط به مغز یا سیستم اعصاب را درمان می‌کند و متخصصان چشم در درمان مشکلات مربوط به چشم و بینایی تبحر دارند. در این بخش از بدن اعصاب مهمی قرار دارند که مسئول کنترل بینایی، بویایی، شنوایی و حرکات صورت هستند. در ناحیه سر و گردن، دکتر گوش و حلق و بینی می‌تواند بیماری‌های عفونی، تومورها خوش‌خیم و بدخیم (سرطانی)، تومورهای صورت و تغییر شکل صورت را درمان کند. دکتر امید ابراهیمی متولد سال 1351 ، فارغ التحصیل دوره پزشکی عمومی در سال 1377 از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد. سپس در سال 1383 با اخذ رتبه اول بورد تخصصی گوش و حلق و بینی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرد.

این متخصص در زمینه بیماری‌های نواحی گوش، بینی، حلق، حنجره، دهان و به صورت کلی سر و گردن تخصص دارد. این بیماری‌ها می‌تواند شامل عفونت گلو، سینوزیت، غده‌های سر و گردن و … همچنین دکتر گوش، حلق و بینی دوره‌های لازم در زمینه جراحی سر و گردن را سپری می‌کند و دانش کافی به منظور عمل بینی را به دست می‌آورد.

صحبت کردن و غذا خوردن دو امر اساسی هستند که مربوط به این ناحیه میشوند. متخصص گوش و حلق و بینی در مدیریت بیماری های حلق، حنجره و مری و اختلالات بلع و صدا تخصص دارند. بهتر است به یک متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید تا در صورت وجود مشکل، بررسی و درمان لازم صورت گیرد.

در جلسه مشاوره تمام مشکلات و انتظارات خود را با پزشک مورد نظر خود مطرح نمایید. سپس می‌توانند ابزارهای جراحی از جمله لیزر را به منظور حذف موادی که سینوس‌ها را مسدود می‌کنند، وارد کرده و استفاده کنند. مشکلات تنفسی می تواند از خفیف، مانند مجله خبری پزشکی استریدور، تا حاد، مانند انسداد شدید راه هوایی، متغیر باشد. ابتلا به انواع مختلف بیماری‌های زمینه ای می تواند باعث بروز این مشکلات شود. این وضعیت موجب التهاب مزمن و تورم مجاری بینی، همراه با تجمع مخاط و مشکلات تنفسی از طریق بینی میشود.

جراحی سینوس

یک متخصص گوش حلق بینی اختلالات گوشی شامل کمشنوایی، اختلال در حفظ تعادل، سوت کشیدن گوش و مشکلات حاد گوش داخلی و خارجی را درمان میکند. متخصص گوش حلق بینی همچنین بر مشکلات سینوسی و پلیپ بینی که منجر به خرناس کشیدن در خواب، آلرژی و اختلالات چشایی میشود تمرکز دارد. متخصص گوش حلق بینی ممکن است جراحی پلاستیک را برای حل مشکلات ساختاری در شکل بینی انجام دهد. متخصص گوش، حلق و بینی، می تواند لوله ای را در این دهانه وارد کند تا راه هوایی ایجاد کند یا ترشحات ریه ها را از طریق آن خارج کند.

ایشان همیشه سعی کرده است حضور فعال در دوره های متعدد جراحی زیبایی بینی و صورت داشته باشد و تاکنون بیش از 4 هزار عمل جراحی بینی با موفقیت انجام داده است. در زمینه جراحی های درمانی از قبیل جراحی های لوزه، حلق و حنجره و جراحی های آندوسکوبیک، بینی و سینوس و جراحی های سر و گردن نیز فعالیت دارند. به صفحه مشاوره آنلاین گوش، حلق و بینی بروید و زمان مشاوره دلخواهتان را (تصویری، صوتی و متنی) آنلاین رزرو کنید. مطالعات گوش، حلق و بینی درطول 50 سال گذشته گسترش یافته و اکنون بر سر و گردن تمرکز دارد. برای مشاهده شرایط بیمه دکترهای گوش، حلق و بینی به پروفایل هر پزشک مراجعه کنید و در قسمت بیمه های طرف قرارداد، لیست بیمه‌های مورد قبول هر یک از دکترهای گوش، حلق و بینی را ببینید.

  • همانطور که از اسم این تخصص مشخص است، متخصص گوش و حلق و بینی به بررسی، تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با گوش، بینی، حلق و ساختمان های مرتبط با سر و گردن می‌پردازد.
  • جدیدترین آدرس، تلفن مطب، ساعت کاری، سوابق کاری و علمی، رزومه و تحصیلات پزشکان تهران را در سایت پذیرش۲۴ مشاهده نمایید.
  • این بیماری دیسفاژی نامیده می شود و ممکن است باعث ناراحتی، اختلال در تغذیه و منجر به سرفه و خفگی شود.
  • حتی در این زمینه ها، از جراحان مغز و اعصاب، متخصص غدد درون ریز، آنکولوژیست ها، جراحان دهان و بسیاری از متخصصین دیگر استفاده می شود.

متخصص گوش، حلق و بینی، اغلب این جراحی را برای درمان بیماری‌های عفونی و التهابی سینوسی، مانند سینوزیت مزمن یا پولیپ انجام می‌دهد. پزشک متخصص، ابزاری به نام آندوسکوپ را در بینی قرار می دهند که به آنها اجازه می دهد تا سینوس ها را ببینند. متخصص گوش و حلق و بینی، آزمایش‌های مختلفی مانند بررسی حساسیت‌ها، بیماری‌های ویروسی و سرطان را اجرا می‌کند. متخصص گوش و حلق و بینی دارو تجویز کرده، درمان را اجرا، شنوایی را آزمایش و بیمار را به پزشک مربوطه ارجاع می‌دهد. متخصص گوش و حلق و بینی جراحی پلاستیک و ساختاری را نیز به کمک میکروسکوپ‌های قدرتمند انجام می‌دهد.

دکتر مسعود حسن پور

لیست آدرس و تلفن بهترین جراح و متخصص گوش و حلق و بینی خوب در تهران را به همراه نوبت دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین مشاهده کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید. البته به منظور درمان اختلالات بلع به متخصص گوارش نیز می‌توان مراجعه کرد. درمانکده با هدف تسهیل ارائه خدمات پزشکی به بیماران، بهترین پزشکان منتخب فوق تخصص گوش و حلق و بینی در تهران را دور هم گرد آورده است. این در حالیست که سایر متخصصین از متخصص زنان گرفته تا فوق تخصص غدد، متخصص روماتولوژی و… به منظور درمان کلیه بیماریها در کنار شما هستند. متخصص گوش، حلق و بینی به کسی گفته می‌شود که بعد از اتمام دوره پزشکی عمومی، تخصص خود را در این زمینه گرفته باشد.

در عارضه ی انحراف تیغه بینی، این دیواره به شدت از خط وسط فاصله گرفته و معمولاً منجر به مشکلات تنفسی و سینوزیت مزمن می شود. این شکاف، یک شکاف در قسمت دهان است که در آن لب، کام یا هر دو به طور کامل در طول رشد جنین رشد نمی کنند و باز میمانند. شکاف ها از نظر اندازه متفاوت هستند و این عارضه از شکاف های کوچکی که باعث مشکلات جزئی می شوند تا شکاف هایی که به طور جدی در بلع، صحبت کردن و تنفس اختلال ایجاد می کنند، متغیر هستند. بنابراین برای انتخاب جراح مناسب بهتر است که به میزان تجربه و نمونه‌ کارهای جراحان دقت کرده و با اشخاصی که نزد آن‌ها جراحی کرده‌اند مشورت کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. حتی خوردن نوشیدن شان هم درست شود، و مشکلات سرگیجه شان نیز درمان شود. وجود توده هایی از جرم در گوش از عوامل دیگر در تاثیر شنوایی و ایجاد وزوز در گوش محسوب می شود.