بهترین دکتر زنان و زایمان تهران + شماره تماس و آدرس مطب بهترین دکتر-تست مهندس پزشکی

ایشان در سال ۱۳۹۰ از دوره پزشکی عمومی فارغ التحصیل شده و با توجه به علاقه به رشته زنان در سال‌های ۹۳ تا ۹۷در دوره تخصص زنان دانشگاه علوم پزشکی ایران مشغول به تحصیل شدند. برای پرسش و پاسخ با پزشک زنان و زایمان به صورت رایگان، می‌توانید از قسمت پرسش و پاسخ دکتریاب استفاده بفرمایید. جهت کاربری بهتر و بهره مندی کامل از خدمات، اپلیکیشن پزشک مشاوره پذیرش۲۴ را دانلود کنید. خدماتی که ملاحظه می‌کنید به وسیله بهترین پزشکان ایران و در نرم افزار مدیریت مطب پذیرش۲۴ مورد پیگیری قرار می‌گیرد. در هر زمان و مکانی که باشید، به بهترین متخصصین زنان و زایمان دسترسی داشته باشید.

بهترین دکتر زنان و زایمان تهران + شماره تماس و آدرس مطب

زنان یائسه نیز جهت درمان مشکلات یائسگی به بهترین دکتر نازایی مراجعه می‌کنند. بانوان زیادی برای مشکلات ناباروری و نازایی از جمله ضعیف و کم بودن تخمک، تنبلی تخمدان، ناهنجاری های مربوط به رحم و تخمدان، تعیین جنسیت، روش های باردارید در آزمایشگاه ivf و iui که منجر به نازایی می‌شود با دکتر زنان، زایمان و نازایی، مشورت می‌کنند. با توجه به تعداد بازدید از صفحه هر پزشک، مشاهده نظرات دیگر کاربران می توانید بهترین متخصص زنان، زایمان و نازایی تهران را انتخاب کنید.

البته زنان در دوره بارداری نیز تحت مراقبت متخصص زنان و زایمان هستند. عمل زایمان طبیعی و سزارین نیز با حضور این پزشکان متخصص انجام می‌شود. بیماری‌های زنان و زایمان که متخصصان و جراحان زنان و زایمان به درمان و کنترل آن می‌پردازند، موارد زیر است. عفونت دستگاه تناسلی، عفونت واژن، زگیل دستگاه تناسلی و کیست‌های تخمدان و رحم است. در ضمن بیمار‌های پستان، سرطان تخمدان و رحم و همچنین سرطان پستان از دیگر بیماری‌های زنان هستند. پیش از این در درمانکده با بهترین زمان اولین مراجعه به پزشک زنان آشنا شدید و خواندید که باید به صورت دوره‌ای با متخصص زنان و زایمان ویزیت داشته باشید.

دکتر سیده سعیده هاشمی

شما همچنین باید لباس های زیر راحت طی حاملگی برای خود خریداری کنید ، این لباس ها ، تغییرات فیزیکی شما را قابل تحمل تر می کنند . درد لیگامان گرد معمولاً فقط وقتی رخ می دهد که شما مجله خبری پزشکی حرکت می کنید ، نه وقتی که شما در یک موقعیت ساکن قرار دارید . اگر این کمکتان نکرد ، به سمتی که دردناک است دراز بکشید و محلی را که به لیگامان متصل است ماساژ دهید تا شل گردد .

بهترین دکتر زنان و زایمان  شرق تهران

پزشک متخصصی که در حوزه جراحی زنان و زایمان فعالیت دارد در زمینه زایمان واژینال طبیعی و غیر طبیعی که در مورد طبیعی می تواند همراه با یا بدون اپیزیوتومی باشد و در مورد غیر طبیعی از نوع فورسپس، وکیوم و بریچ، انواع سزارین، سرکلاژ، کورتاژ، حاملگی های پرخطر، حاملگی اکتوپیک و … آموزش هایی را برای جراحی و مراقبت دیده است و به بانوان در این زمینه کمک می کند تا بتوانند دوران بارداری، زایمان و بعد از زایمان را به خوبی و بدون نگرانی طی کنند و در صورتی که دارای مشکل بودند به خوبی از پس مشکل بر آمده و آن را رفع نمایند. دکتر زنان و زایمان دانش گسترده‌ای در پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های زنان دارد و بنابراین، متخصصین زنان و زایمان، تمام بیماری‌های مربوط به زنان را درمان می‌کنند، اقدامات پیشگیرانه را انجام می‌دهند و زنان باردار را تا زایمان همراهی می‌کنند تا سلامت مادر و فرزند تضمین شود.

در زیر ، یک چک لیست وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد خود را برای پرسشنامه ژنتیکی آماده کنید . قبل از تلاش برای جواب دادن به پرسشنامه ها ، شاید شما بخواهید از والدینتان در مورد این که آیا در اعضای خانواده آنها ، سابقه ای از این نوع بیماری ها وجود داشته است ، سئوال کنید . ایده آل آن است که باید به والدین فرصت دهیم تا متخصص اطفال و ICU نوزادان را ویزیت کنند تا متوجه شوند چه چیزی در انتظار است . اگر کوریوآمنیونیت ایجاد شد ، اگر مشکل جنینی وجود داشت یا اگر سن حاملگی به هفته رسید ، زایمان باید انجام شود . در صورت وجود کوریوآمنیونیت یا مشکل جنینی ، انجام سزارین منطقی است مگر اینکه روند زایمانی به خوبی پیشرفت کرده باشد . عفونت را پایش کنید که از طریق چک درجه حرارت چهار بار در روز و اندازه گیری CRP دوبار در هفته صورت می گیرد .

  • دکتر فریده مظفری کرمانی جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی می باشد.
  • از دیگر بیماری هایی که در حوزه کاری یک پزشک زنان قرار دارد تشخیص و درمان سرطان های ناحیه رحم و دهانه رحم و تخمدان می باشد.
  • در گذشته دانش کافی برای تشخیص بیماری‌های زنان وجود نداشت؛ اما در حال حاضر، با رشد این شاخه از علم پزشکی، پزشکان متخصص زنان زایمان و نازایی با افزایش آگاهی مردم و به خصوص زنان، در شناخت و درمان به موقع بیماری‌ها و عواملی که بر سلامت آن ها تاثیرگذار است، کمک می‌کنند.
  • برخلاف مراجعه حضوری، در مشاوره پزشکی آنلاین ، گاهی باید خود را معاینه کنید تا پزشک بتواند نظر بهتری بدهد.
  • چنانچه متقاضی انجام زایمان طبیعی در خانه هستید باید شرایط آن را زیر نظر متخصص زنان خود فراهم کنید.