گوش حلق و بینی متخصص گوش حلق و بینی مشکلات گوش حلق و بینی-تست مهندس پزشکی

در این بخش از بدن اعصاب مهمی قرار دارند که مسئول کنترل بینایی، بویایی، شنوایی و حرکات صورت هستند. در ناحیه سر و گردن، دکتر گوش و حلق و بینی می‌تواند بیماری‌های عفونی، تومورها خوش‌خیم و بدخیم (سرطانی)، تومورهای صورت و تغییر شکل صورت را درمان کند. دکتر سید جواد محمدی متخصص گوش ، حلق و بینی دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد. مجله خبری پزشکی وی دارای بیش از 20 سال سابقه استخدام رسمی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی می باشد. متخصص گوش و حلق و بینی در تهران هم‌چنین بر مشکلات سینوسی و پلیپ بینی که منجر به خرناس کشیدن در خواب، آلرژی و اختلالات چشایی می‌شود تمرکز دارد. متخصص گوش و حلق و بینی می تواند برای حفظ راه تنفسی بیمار یا کاهش ترشحات ریه ها از این روش استفاده کنند.

بهترین متخصص گوش ، حلق و بینی

به صفحه مشاوره آنلاین گوش، حلق و بینی بروید و زمان مشاوره دلخواهتان را (تصویری، صوتی و متنی) آنلاین رزرو کنید. لارینگولوژی – درمان بیماری‌ها و اختلالات حلق و گلو، مانند گره تارهای صوتی، مشکلات صدا (شامل خشونت صدا) و سرطان. اوتولوژی – تشخیص و درمان عفونت، بیماری و آسیب گوش‌ برای بهبود شنوایی و تعادل. این تخصص شامل جراحی کاشت حلزون است که در آن یک دستگاه الکترونیکی پیچیده‌ی کوچک که عصب شنوایی را تحریک می‌کند، در گوش درونی (حلزون گوش) کاشته می‌شود. انحراف بینی زمانی اتفاق می‌افتد که دیواره نازک بین مجاری بینی به یک سمت جابجا شود. در بسیاری از افراد، تیغه بینی منحرف یا خارج از مرکز است که این مسأله باعث کوچکتر شدن یک مجرای بینی می‌شود.

در جراحی زیبایی گوش ، بزرگی گوش ، برجسته بودن گوش و غیره درمان می شود. در جراحی بینی به روش بسته هیچ برشی بر روی کلوملا ایجاد نمی شود و تمامی برش ها در داخل بینی می باشد، مدت زمان این جراحی نسبت به جراحی بینی باز حدود ۱۵ دقیقه کمتر بوده و میزان تورم و کبودی نیز کمتر می باشد. بینی استخوانی به بینی گفته می شود که دارای پوست نازک و استخوان و غضروف محکم باشد، کسانی که دارای این نوع بینی هستند می توانند در جراحی بینی استخوانی مدل بینی طبیعی ، فانتزی و غیره را انتخاب کنند و بهترین نتیجه را به دست آورند.

  • بر اساس گزارش مؤسسه ملی ناشنوایی و سایر بیماری‌های ارتباطی، NIDCD، سالانه حدود ۴۵۵۰۰ موارد جدید ابتلا به واسطه مشاوره آنلاین با متخصص گوش و حلق و بینی تشخیص داده می‌شوند.
  • در جراحی زیبایی بینی مشکلاتی همچون افتادگی نوک بینی ، قوز روی بینی ، نامتقارن بودن سوراخ های بینی و غیره برطرف می شود.
  • برای این کار باید ابتدا وارد صفحه پروفایل پزشکان شوید تا بتوانید ساعات حضور پزشک را مشاهده کنید.
  • شما می توانید با مراجعه به لیست پزشکان گوش و حلق و بینی یک دکتر گوش و حلق و بینی خوب بیابید و علاوه بر نوبت گیری اینترنتی آدرس و تلفن مطب دکتر گوش و حلق و بینی خود را مشاهده کنید.
  • برای مشاهده نمونه کارهای دکتر علی باقری حق می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.

تومور‌های بینی، تومور‌های غیرطبیعی هستند که در اطراف و داخل مجرای بینی (حفره بینی) ایجاد می‌شوند. تومور‌های پارانازال در حفره‌های پر از هوا در اطراف بینی به نام سینوس‌های پارانازال ایجاد می‌شوند. تومور‌های پارانازال و بینی ممکن است غیر سرطانی (خوش خیم) یا سرطانی (بدخیم) باشند. انواع مختلفی از تومور‌های بینی و پارانازال وجود دارند که تشخیص نوع آن‌ها توسط دکتر گوش و حلق و بینی آنلاین انجام می‌شود.

در این صورت می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری ابهامات خود را در خصوص نحوه مصرف دارو، مراقبت های قبل و بعد از عمل جراحی (در صورت نیاز) و … برطرف نمایید. برای مشاوره آنلاین با دکتر کافی است بر روی اسامی پزشکان در جدول بالا کلیک کرده و وارد پروفایل مربوط به پزشک مورد نظرتان شوید و سپس بر روی دکمه چت آنلاین کلیک نمایید. بخش تخصصی گوش و حلق و بینی درمانگاه خیریه حضرت ولی عصر(عج) شهرری با حضور پزشکان مجرب و متخصص در این زمینه آماده ارائه خدمات به مراجعین محترم می باشد. مراجعه به پزشک عمومی اغلب می تواند در درمان مشکلات جزئی مربوط به گوش، بینی و حلق موثر باشد و در صورتی که عفونت سینوسی، عفونت گوش یا گلودرد کوتاه مدت داشته باشید، به شما کمک کند. متخصصان گوش و حلق و بینی چندین راه حل جراحی برای خروپف و OSA دارند. آنها می توانند بافت نرم کام را که بیش از اندازه نرمال بزرگ شده و راه هوایی را با مشکل انسدادی روبرو کرده است از بین ببرند تا راه هوایی باز شود و مشکل خرو پف تا حد زیادی درمان شود.

دکتر پریسا قاسمی