پی ال سی زیمنس مدل SIEMENS PLC S7 314-IFM

پی ال سی زیمنس مدل SIEMENS PLC S7 314-IFM این نوع پی ال سی ها نیز از کارت های سخت افزاری مختلف پشتیبانی می کند. یکی از پرکاربردترین و مقرون به صرفه ترین PLCهای موجود در بازار ایران کنترلرهای برند دلتا می‌باشند که توانسته به برندی مطرح و خوش نام در ایران تبدیل شود. همچنین این محصولات از سایر محصولات هم رده در برندهای دیگر قیمت مناسب‌تری را داشته و بسیاری از صنعتگران را مجاب به استفاده از این محصول در دستگاه‌های خود کرده‌اند. PLC ایرانی به دلیل کارایی بالا، قیمت اقتصادی و قابلیت‌های آن توانسته است بخشی از سهم بازار را در اختیار گیرد. در همین راستا شرکت Atech ای‌ تک توانسته است plc برند دلتا و لوگو زیمنس را بومی‌ سازی و باز طراحی کند و با قیمت مناسب‌تری نسبت به نمونه خارجی آن به بازار عرضه کند.

در زیر همین صفحه میتوانید دیدگاهتان را با ما به اشتراک قیمت plc بگذارید. توانایی های F-system را نیز دارد ,یعنی برای کاربرد هایی که به درجه ایمنی بالا نیاز دارند , نیز مناسب است. در صورتی که سوالی در خصوص مطالب بیان شده دارید می توانید در قسمت نظرات از ما بپرسید یا با ارائه پیشنهادات خود، ما را در بالا بردن کیفیت مقالات یاری کنید. ساختار مربوط به سخت افزار لوگو را می توانید در شکل زیر مشاهده نمایید. اما ماژول ها طوری ساخته شده اند تا بتوان آنها را کنار هم قرار داد و با حالت کشویی یا نری – مادگی به هم متصل می گردند.

از جمله این معایب، می توانیم وابستگی عملکرد آن ها را به رله های مغناطیسی، مثال بزنیم. از دیگر معایب این پنل ها، می توان به وابستگی آن ها به تایمر های کنترل صنعتی اشاره نمود. پی ال سی ها، ابزار های بسیار قدرتمند و محبوبی هستند، و در انواع بسیار متنوع تولید می شوند. انواع پی ال سی ها گسترده می باشند، و یک از این انواع، کاربرد و عملکرد خاص خود را دارد. بنابراین، اگر در فکر تهیه پی اس سی هستید، و یا به طور کلی می خواهید درباره آن ها اطلاعات کسب کنید، لازم است که حتما با انواع آن ها نیز آشنا شوید. این نوع پی ال سی ها ورودی و خروجی های کمی دارد( نهایتاً۴۰ ورودی خروجی) و در پروژه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

  • تتا صنعت طی سالهای گذشته موفق به دریافت نمایندگی رسمی از برندهای معتبر شرکت های اتوماسیون صنعتی شده.
  • بنابراین اگر علاقه مند به فعالیت در این رشته هستید، و تا کنون برای آشنایی و شناخت plcهای زیمنس وقت نگذاشته اید، زمان آن رسیده است که برای وارد شدن به جزئیات این مقوله برنامه ریزی کنید.
  • پی ال سی Simatic S7-200 (مدل قدیمی و منسوخ شده) و S (مدل جدید)، از انواع پی ال سی زیمنس برای کاربردهای کوچک به شمار می روند.
  • وظیفه اصلی مدار ورودی یک PLC تبدیل سیگنال های ارایه شده توسط این سوییچ ها و سنسورهای مختلف به سیگنال های منطقی است که می تواند مورد استفاده CPU قرار بگیرد.
کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی و مشاوره به خریداران و همکاران محترم هستند. این PLC ها با نرم افزار STEP7 زیمنس برنامه نویسی و پیکر بندی میشوند. یکی دیگر از انواع PLC های زیمنس بعد از S5 عرضه شده و خود به پنج خانواده ی مختلف تقسیم میشوند.

داستان ورود ویروس استاکسنت به شبکه های اتوماسیون صنعتی ایران

مینی پی ال سی LOGO با روش برنامه ریزی خاص بر پایه مدارهای منطقی عمل می کند و از آن جهت کنترل برخی فرآیندها در تأسیسات برقی بکار می رود. در صورتی که علاقه مند به یادگیری پی ال سی هستید و می خواهید به صورت حرفه ای با این تابلو و کاربردهای آن آشنا شوید، توصیه می کنیم در دوره هایآموزش plcثبت نام نمایید. پی ال سی S زیمنس نوع جدید برای کاربردهای متوسط و تا حدی بزرگ نیز می باشد. در این نوع از پی ال سی ها، عناصر اصلی مانند خروجی ها، بخش ورودی، پردازنده و بخش تغذیه، به صورت کامپکت و جمع و جور در داخل یک باکس قرار گرفته اند. پی ال سی های کامپکت برای استفاده در پروژه های متوسط کاربرد دارند. همچنین، برخورداری از ورودی و خروجی بیشتر (حدود ۳۰۰ خروجی)، از دیگر ویژگی های این مدل می باشد.

پی ال سی دلتا 12SE11 از تولیدات برند دلتا است که مورد توجه بسیاری از ماشین سازان و تولیدکنندگان است. این مدل فاقد هرگونه وروردی و خروجی آنالوگ بوده و هر 12 وروردی و خروجی آن که 8 تای آن وروردی و 4 تای آن خروجی می‌باشد به صورت دیجیتال طراحی و تولید شده‌اند. همچنین تعداد این ورودی و خروجی‌ها تا 480 عدد با کارتهای اکسپنشن قابل افزایش می‌باشد که با توجه به 12 عدد خود پی ال سی نهایتا 492 وروردی و خروجی می‌تواند داشته باشد.

قیمت plc زیمنس s7 300