پزشکی زنان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-تست مهندس پزشکی

ایشان دارای سابقه کار و آموزش دربیمارستانهای خارج از کشورو دانشگاه بین المللی TESHRIN UNIVERSITY دارای مدرک و certificate هیستروسکوپی و لاپاراسکوپی می باشند. حوزه ی فعالیت ایشان در زمینه ی جراحی زیبایی زنان ، جلوگیری از بارداری ، نازایی ناباروری و مشکلات جنسی آقایان، انتخاب و مجله خبری پزشکی تعیین جنسیت فرزند، عمل های جراحی زنان سرطان های زنان بیماری های زنان می باشد. همه بانوان از نیازشان به دکتر زنان باخبر هستند و در دوره های مختلفی مجبورند ، تحت نظر متخصص زنان قرار بگیرند. بخاطر همین در کنار انتخاب بهترین دکتر زنان در تهران باید به این نکته دیگری توجه کنید.

بهترین دکتر زنان و زایمان غرب تهران

به علاوه خطر موربیدیتی پری ناتال قابل توجه است و امکان آسیب های طولانی مدت فیزیکی یا روانی وجود دارد . همچنین خطر کمی از عفونت بالا رونده وجود دارد که منجر به کوریوآمنیونیت می شود که خطرات جدی بالقوه ای برای مادر و بچه دارد . برای بررسی و اندازه تعداد تخمک ها معمولاً از سونوگرافی استفاده می شود . سپس تخمک های رسیده را جدا کرده و اسپرم شوهر را در مجاورت آن قرار می دهند .

اصولا یک ماما به کارهایی که مربوط به قبل از بارداری و بعد از بارداری می شود آشنایی دارد و آموزش های لازم به او داده شده است. از جمله می توان به برطرف کردن نیازهای مربوط به مادر از زمان بستری شدنش در بیمارستان تا زمان وضع حمل و بعد از به دنیا آمدن نوزاد اشاره کرد. یکی از بیماری های شایع در بانوان بی اختیاری در ادرار می باشد که به علت زایمان های زیاد بروز می کند. پزشک با توجه به شدت بی اختیاری می تواند دارو تجویز کند یا ورزش های خاصی را تجویز کند یا به جراحی بپردازد. نکته ای که در این باره وجود دارد این است که ورود به این رشته در ایران صرفا مختص خانمها می باشد و تنها پزشک جراح و زایمان در این حوزه بانوان می باشند و شما می توانید بدون نگرانی به پزشک جراح مراجعه نمایید. نام دیگر آن فیبرکتومی می‌باشد که به جراحی برداشتن توده‌های غیر سرطانی که در اندام تناسلی زنان می‌باشد، گفته می‌شود.

  • جهت کاربری بهتر و بهره مندی کامل از خدمات، اپلیکیشن پزشک مشاوره پذیرش۲۴ را دانلود کنید.
  • IVF – ET اولین بار در خانمی انجام شد که سابقه 2 بار حاملگی خارج رحمی داشته و به همین دلیل لوله های رحمی اش برداشته شده بود .
  • یادگیری نحوه کنترل استرس هایتان قبل از حاملگی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بر استرس طبیعی که طی حاملگی یا در دوران والدینی برای شما ایجاد خواهد شد ، فائق آیید .
  • سلام يک سوالي از آقاي دکتر پرسيدم جوابش خوب و قانع کننده بود با توجه به اينکه تعطيلات بود و من به پزشک خودم دسترسي نداشتم جواب آقاي دکتر خيلي بهم اميد واري داد تشکر ميکنم.جوابشون کامل بود.

با تعیین نوبت ویزیت دکتر زنان و زایمان، تصمیم گیری بابت زایمان طبیعی یا سزارین برای مادر باردار انجام خواهد شد. این زایمان، باید حتما تحت نظر پزشک اتفاق بیفتد تا سلامت مادر و نوزاد تامین گردد. برای گرفتن نوبت از دکتر زنان و زایمان و نازایی در دکترتو ابتدا باید وارد لیست دکترهای زنان و زایمان و نازایی شوید و با استفاده از فیلترهای موجود در لیست، دکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین (تلفنی و متنی) بگیرید. سایت پذیرش۲۴ خدماتی را برای شما فراهم آورده تا در سریعترین زمان و به راحت ترین شیوه نوبت دهی با جستجوی پزشک مورد نظر خود، نوبت خود را از دکتر فوق تخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران دریافت نمایید. مراجعه به پزشک متخصص زنان و زایمان باعث می شود که حتی اگر نشانه های بیماری را در خود ندیده ایم، با آزمایش هایی که انجام می شود، یا مطمئن شویم که در سلامت کامل به سر می بریم و یا بیماری ما در مراحل ابتدایی می باشد که به راحتی حتی با مصرف دارو رفع خواهد شد. در ادامه برای مثال به برخی از مواردی که باید به پزشک متخصص زنان مراجعه شود به طور جداگانه می پردازیم.

دوش واژینال ممکن است توانایی بدن شما را در مقابله با عفونت هایی نظیر واژینوزباکتریال ، کاهش می دهد . در حیطه ژنیکولوژی، پزشک به مسائلی همچون اختلالات مربوط به قاعدگی مانند سندرم pco، خونریزی‏ های غیرطبیعی واژینال، عفونت‏ های دستگاه تناسلی، روش‏ های پیشگیری از بارداری، کیست‏ های تخمدانی، میوم‏ های رحمی، اندومتریوز، روش‏‏ های غربالگری سرطان سرویکس مانند پاپ اسمیر، اختلالات پیرامون یايسگی می‌پردازد. سبک زندگی، رژیم غذایی و قرص‌های مختلف که مصرف می‌شود باعث اختلالات هورمونی می‌شود. این اختلالات هورمونی باعث ایجاد فولیکول‌هایی در سینه‌ها و کیست‌هایی با ابعاد مختلف در تخمدان و رحم می‌شود؛ بنابراین با علائمی مانند دردهای سینه، بی نظمی قاعدگی و حتی اختلال در خلق و خو باید به متخصصان و جراحان زنان و زایمان مراجعه کرد. وجود اختلال در هورمون ها شمارا کلافه و عصبی می کند، در چنین شرایطی شما حساس می شوید و یا اینکه رفتارهای غیر عادی انجام میدهید، توجه داشته باشید که اشنایی با علائم اختلال در هورمون می تواند به شما کمک کند تا با مراجعه به متخصص زنان و زایمان مشکلات احتمالی را زودتر حل نمایید.

متخصصین زنان و زایمان چه خدماتی را ارائه می کنند؟