پرفروش ترین کتاب ها در ایران کتاب

رمان قیدار با فروش ۵۴ هزار نسخه‌ای به یکی از پرفروش ترین کتابهای ایران در دهه ۹۰ تبدیل شد. کافه پیانو به سبب منشأ حقیقی روایت‌هایش، توانست تنها در دو سال اول انتشارش به چاپ بیست و پنجم برسد. به همین ترتیب با ادامه‌ی استقبال مخاطبان از این رمان، چاپ ۵۹ آن نیز روانه بازار شد تا به یکی از پرفروش ترین کتابهای ایران تبدیل شود. در ادامه‌ی این مطلب ابتدا ۲ عنوان از پرفروش ترین کتابهای ایران سال ۹۸ را معرفی کرده‌ام و سپس به معرفی ۱۰ عنوان از پرفروش ترین کتابهای ایران در چهار دهه گذشته پرداخته‌ام. در انتها نیز لیستی از کتابهای پرفروش تابستان سال ۹۹ انتشارات چشمه و ثالث را قرار داده‌ام. نهمین کتاب در میان پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان، تنها کتابی است که فروشش در سال 2003 توانست از کتاب هری پاتر پیشی بگیرد.

بسیاری این کتاب را به خاطر فیلم آن با بازی دانلود اپلیکیشن فراکتاب تام هنکس می‌شناسند. اما بد نیست بدانید مطالعه این سه‌گانه از تماشای فیلم آن هم لذت‌بخش‌تر است. فضای کاراگاهی و ماجراجویانه درون کتاب به قدری برای خواننده جذاب بود که باعث شد رمز داوینچی در هنگام انتشار بازار را به راحتی تسخیر کند. پیشنهاد می‌کنیم هر ۳ کتاب این مجموعه دن براون را مطالعه کنید. اگر فکر می‌کنید قرار گرفتن کتابی با داستان یک نوجوان در این لیست چیز عجیبی است، بهتر است کمی صر کنید. ناتور دشت علیرغم اینکه مورد علاقه بسیاری از نوجوانان قرار گرفته، همچنان یک رمان مهم و تاثیرگذار برای بزرگسالان به حساب می‌آید.

  • کتاب «سه دقیقه در قیامت» اثر گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی است.
  • اریک آرتور بلیر که با نام هنری جورج اورول شناخته می‌شود، یک نویسنده بریتانیایی است که اصالتی هندی دارد.
  • در واقع گفته می‌شود که برای ساخت این فیلم بیش از ۲۰۰ شتر و ۲۵۰۰ اسب مورد استفاده قرار گرفتند.
  • در پایانِ داستان ، اللا تبدیل به انسان دیگری می‌شود همانطور که مولانا، آن عالم بزرگ، شاعری می‌شود که از عشق می‌گوید.

خبر خوب برای دوستداران این کتاب و ژانر فانتزی این است که این اثر به زودی از انتشارات جنگل چاپ خواهد شد. همه ما معروف‌ترین‌ها و بهترین‌های هر رشته یا تخصصی را می‌شناسیم یا حداقل اسامی آن‌ها به گوش‌مان خورده است. دانستن این اطلاعات برای بسیاری از ما امری بدیهی است که هرکسی باید آن‌ها را بداند. اگه حتی یک‌بار هم پای شما به توپ خورده باشد پس قطعا باید اسم بازیکنایی مثل رونالدو یا مسی را شنیده باشید! اگر کمی به گوشی موبایل علاقه داشته باشید پس قطعا باید اسم گوشی‌هایی مثل آیفون برایتان آشنا باشد! اگر اهل سینما و فیلم باشید، بدون‌شک کسی مثل آل‌پاچینو را باید بشناسید!

کتاب تختخوابت را مرتب کن اثر ژنرال ویلیام اچ. مک ریون

به واسطه این روحیات کسب و کار مغازه‌ی خودکشی حسابی رو به راه است. این مغازه برای نسل‌ها توسط خانواده تواچ اداره می‌شود و انواع مختلفی از راه‌های جالب برای پایان دادن به زندگی را ارائه می دهد، متناسب با هر بودجه‌ای که خریدار داشته باشد. خانواده‌ی تواچ با افتخار از خدمات بیمارگونه ای که ارائه می دهند، پیش می‌روند تا اینکه کوچکترین عضو خانواده تهدیدی بزرگ برای کسب و کار خانوادگی آنها محسوب می‌شود. فرزند کوچک خانواده به نام آلن سلاحی دارد که موجب نگرانی‌شان می‌شود؛ سلاح عشق به زندگی. احساسات نورا به زیبایی به تصویر کشیده شده است و خواننده با مطالعه‌ی آن مجذوب عمق داستان‌سرایی هایگ خواهد شد. نورا در یک کتاب تبدیل به یک ستاره‌ی راک شده، در کتاب دیگری مدال‌های المپیک را به دست آورده است و در دیگری در یک کشتی تحقیقاتی قطب شمال زندگی می‌کند.

این کتاب یکی از سه گانه او با نام فرشتگان و شیاطین است که بارها تجدید چاپ شده است و یک فیلم هالیوودی نیز با اقتباس از این داستان ها در سال 2006 با بازی تام هنکس به روی پرده سینما رفته است. این کتاب جذاب نیز فروشی بالغ بر 30 میلیون نسخه را داشته است. داستان کتاب از این قرار است که ایتن آرزو دارد به پرنده‌ای تبدیل شود و به بهشتی آرمانی پرواز کند. از میان کتاب‌های دهه‌ی ۷۰، رمانبامداد خمار بیش از دیگران مورد توجه قرار گرفت. این رمان با رسیدن به چاپ پنجاه و پنجم در میان لیست کتابهای پرفروش ایران خوش درخشید.

کتاب کتابخانه نیمه شب

پرفروش ترین کتاب ها در ایران کتاب