نوبت دکتر زنان، زایمان و نازایی در تهران دکتردکتر-تست مهندس پزشکی

بنابراین چنانچه قصد بارداری دارید، اما نمی توانید بهتر است به پزشک زنان و زایمانی که به طور اختصاصی در این زمینه فعالیت می کند مراجعه نمایید. حتما بعد از ازدواج، به طور منظم به دکتر زنان و زایمان مراجعه کنید؛ تمام سیکل‌های قاعدگی خود را تحت نظر داشته باشید. گاهی مادران، تا سن 3 ماهگی جنین‌شان حتی توجه ندارند که پریودشان عقب افتاده است و در این 3 ماهه حساس، به دلیل سبک زندگی غلط، استرس یا حالات فیزیکی نامناسب، آسیب‌های جبران ناپذیری به جنین در حال رشدشان می‌‎‎‌‌زنند. بسیاری از خانم ها از دوش واژینال قبل از حاملگی ، در طول آن و بعد از بارداری ، باز داشته می شوند .

پزشکی زنان خود دارای زیر شاخه ای می باشد که می توان گفت بخش مکمل در درمان بیماری حوزه زنان می باشد که جراحی زیبایی زنان یا cosmetic Gynecology است و به انجام جراحی هایی مانند پرینورافی (تنگ کردن واژن)، لابیاپلاستی (کوچک کردن لبه‌های خارجی واژن) و تزریق چربی در لابیا ماژور و واژن می پردازند. ناهنجاری مادرزادی دستگاه تناسلی، بیماری های خوش خیم و بدخیم دستگاه تناسلی که شامل کیست تخمدان، زخم واژن و موارد سرطانی باشد. پزشکانی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و به تشخیص و درمان بیماری ها و مشکلات جسمی زنان می پردازند.مراجعه به متخصص زنان برای معاینه برای پیشگیری از بیماری ها ، حفظ سلامت و افزایش کیفیت زندگی بسیار مهم است. در ایران برای نخستین بار در سال ۱۲۹۷ رشته مامایی در برنامه مدرسه طب قرار گرفت.

خوش‌شانس‌ترین زن این روزهای دنیا، یک ایرانی است

بیماران باید اورژانسی به نزدیک‌ترین درمانگاه و پزشک زنان و زایمان مراجعه کنند. از طرفی التهاب لگن نیز با تب، تهوع و استفراغ و خون ریزی منظم و علائمی دیگر همراه است. در صورتی که این تغییرات تحت کنترل نباشد، باید از مشاوره‌های متخصص و جراح بیماری‌های زنان و زایمان استفاده کرد. با رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن شرایط روحی و جسمی را تحت مدیریت در می‌آورند. به صفحه پزشکان زنان و زایمان درمانکده بروید و زمان مراجعه به مطب پزشک دلخواهتان را آنلاین انتخاب کنید.

جراح و متخصص زنان و زایمان و امورنازایی

با مراجعه به صفحه پروفایل هر کدام از دکترهای زنان، زایمان و نازایی می‌توانید نظرات بیماران مراجعه‌کننده به آن دکتر را مشاهده کنید و از میزان رضایت بیماران از پزشک مطلع شوید. متخصص زنان برای درمان بیماری‌های مجله خبری پزشکی زنان و کلیه مراحل بارداری کمک می‌کند. مراجعه کنندگان برای بیماری‌های زنان که مربوط به تخمدان، رحم، مثانه، لوله فالوپ، پستان، اختلالات لگن، انواع عفونت و نازایی از دکتر زنان نوبت می‌گیرند.

به طور کلی متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان و نازایی زیادی وجود دارند که هر یک شیوه و استایل مخصوصی برای درمان و تعامل با بیمار دارند. شما باید از بین تمامی آنها بهترین متخصص زنان و زایمانی را انتخاب کنید که با تمامی شرایط رفتاری و اخلاقی شما منطبق باشد. اما هر فرد می تواند از زمان کودکی تا هر سنی که باشد با بروز مشکلاتی که بیان شد در هر زمان به پزشک متخصص زنان و زایمان مراجعه کرده و مراحل درمان خود را پی گیرد. بانوان به عنوان نیمی از قشر فعال جامعه و ستون خانواده باید همواره مراقب سلامت خود باشند و در صورت بروز کوچکترین نشانه های اختلال در سلامت خود باید به پزشک مراجعه کنند. برخی از بیماری ها وجود دارد که مختص بانوان می باشد و تنها متخصص زنان می تواند آن را بررسی و تشخیص دهید.

زیرا بسیاری از همین علائم کوچک، در صورت عدم توجه می تواند منجر به ایجاد خطرات جانی برای نوزاد یا مادر شوند. پزشک زنان و زایمان باید عشق، علاقه، صبر و حوصله بالایی داشته باشد. چرا که یک خانم در حین زایمان شرایط بسیار حساسی داشته و حرکات و حرف های غیر ارادی بسیاری را از خود بروز می دهد و یک پزشک باید با صبر و حوصله به او آرامش داده و به یاد داشته باشد که مسئولیت جان دو نفر یعنی مادر و کودک به عهده اوست. شاید بتوان به جرات گفت که منظم کردن چرخه قاعدگی و عادت ماهیانه و بررسی مشکلات مربوط به این دوره و رفع آنها خود می تواند از بسیاری از بیماری ها جلوگیری کند. زیرا عدم توجه به این نامنظمی ها خود می تواند زمینه ساز بیماری هایی مانند افسردگی ، استرس، کیست های تخمدان، سرطان، اختلالات هورمونی و …

  • پس از همه اینها ، شما معمولاً می توانید در انتظار یک حاملگی طبیعی باشید .
  • اسنپ دکتر به صورت تخصصی و با حفظ حریم خصوصی، اقدام به ارایه مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی و مشاوره ویدئویی در زمینه‌ی متخصص جراح و متخصص زنان و زایمان کرده است.
  • او ممکن است از شما راجع به عمل های جراحی قبلی ، سن شما وقتی که برای اولین بار پریود شده اید ، روش انتخاب شما جهت پیشگیری از حاملگی ، در مورد این که آیا شما هیچ گونه بیماری مزمنی نظیر دیابت یا فشار خون بالا ، یا سابقه حساسیت داشته اید ، سئوال کند .
  • شاید در اثر اضافه وزنی که در این سه ماهه ، به دست آورده اید ، شگفت زده شوید .