نوبت دهی بهترین پزشکان متخصص داخلی تهران دکتریاب-تست مهندس پزشکی

پس به سیستم درمانی و پزشک خود اعتماد کنید و مراجعه به فوق تخصص ها را به ارجاع آنها بسپارید. ایشان باید بتواند برای درمان بیماری، از تکنیک ها و تکنولوژی پیشرفته استفاده کند تا بیماری به خوبی درمان شود. از اینکه این مرکز درمانی را جهت دریافت خدمات درمانی- تشخیصی خود انتخاب کرده اید، کمال تشکر را داریم. همه‌چیز از آنجایی شروع شد که در بخش فناوری بیمارستان‌ها مشغول همکاری بودیم که به یک سؤال مهم برخورد کردیم؛ با همه پیشرفت‌هایی که در بخش سلامت و پزشکی داشته‌ایم اما چرا در بخش خدمات‌رسانی پزشکی دچار مشکلات متعدد مدیریتی هستیم؟ آنجا بود که ایده دکتردکتر در ذهنمان نقش ‌بست.

دکترمحمدمهدی ادیب سرشکی

اخذ درجه فلوشیپ فوق تخصصی جراحی های آندوسکوپیک و لاپاروسکوپی کلیه و مجاری ادرار از دانشگاه علوم پزشکی ایران … مراقبت از بیماران مزمن و همچنین کسانی که با بیش از یک بیماری روبرو هستند، از دیگر مهارت‌های بنیادی افرادی است که در این رشته تحصیل کرده‌اند. متخصصین بیماری های داخلی هم در اشاعه‌ی فرهنگ سلامت با رویکرد آموزشی و هم در پیشگیری از طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها فعال مجله خبری پزشکی هستند. به همین دلیل متخصص داخلی امکان دریافت مدرک فوق تخصصی در هر یک از زیربخش های خود را اعم از قلب، ریه، ناهنجاری‌های خونی، روماتولوژی، بیماری‌های غدد، بیماری‌های گوارشی و نفرولوژی دارد. در سایت دکتریاب بخشی با نام پرسش و پاسخ پزشکی وجود دارد که شما می توانید سوالات بیماریهای داخلی خود را جهت دریافت مشاوره پزشکی مطرح کنید و این بخش به صورت رایگان سرویس دهی می‌کند.

۹ – مهدی صابر فیروزی، از متخصصین حاذق در بیماری های داخلی

در صورتی که پرس و جو نمودن از اطرافیان کارساز نباشد، به شما پیشنهاد می کنیم که به سراغ فضای مجازی بروید و به کمک آن بهترین دکتر داخلی در ایران را شناسایی نمایید. فضای مجازی در انتخاب پزشک موردنظر بسیار مفید می باشد و از مزایای آن می توان به ارائه تمامی مشخصات مرتبط با دکتر داخلی و هم چنین مقایسه پزشکان با یکدیگر را اشاره نمود. کمبود انرژی و خستگی بیش از اندازه علائم بسیاری از بیماری ها مانند کم خونی، غده تیروئید، ضعف و افسردگی و اختلالات خواب می باشد. در کنار خستگی ممکن است بیماری های دیگری مانند دیابت و نارسایی احتقانی قلب ظاهر شود. متخصص داخلی معمولا برای مشخص شدن علت خستگی ممکن است معاینه فیزیکی، سابقه پزشکی و آزمایش خون را برای فرد انجام دهد. برای دریافت نوبت از متخصص داخلی، بعد از ورود به پروفایل دکتر روی گزینه «دریافت نوبت» کلیک کنید.

شما برای تشخیص و درمان ابتدایی بیماری‌های مختلف می‌توانید به دکتر عمومی مراجعه کنید. در واقع متخصصان داخلی و دکترهای عمومی اولین پزشکانی هستند که به محض بروز بیماری به آنها مراجعه می‌شود. متخصص قلب یکی از زیر شاخه های تخصص داخلی است و وظیفه او تشخیص و درمان انسداد رگ های قلب، آسیب های قلب و بیماری چشم در اثر عوامل دیگر نظیر کلسترول بالا، دیابت و فشار خون بالا و جلوگیری از بیماری هایی است که قلب، شریان ها و رگ ها را تحت تاثیر قرار میدهد. پزشک داخلی است که دارای دانش علمی و تخصص بالینی برای تشخیص و درمان نوجوانان و بزرگسالان است آنها می توانند متخصصان عمومی یا متخصصینی مانند متخصص قلب و متخصص روماتولوژیست باشند. متخصص داخلی یا پزشک داخلی در تشخیص، درمان و پیشگیری از همه‌ی بیماری‌های مربوط به بزرگسالی تخصص دارد و خدمات مراقبتی بسیاری ارائه می‌دهد. متخصص داخلی بیماریهایی که بر اندام مختلف و سیستم بدن تاثیر می گذارد، بررسی می کنند و منشا بیماری را تشخیص می دهد.

  • ارائه اطلاعات برای مراقبت های لازم برای پیشگیری از بیماری های رایج چشم، گوش، پوست، سیستم عصبی و اندام های تولید مثل.
  • برای برونشیت حاد، معمولا مراقبت های ساده شامل نوشیدن مایعات، استراحت، مصرف آسپرین و تیلنول به منظور کاهش تب و استفاده از یک مرطوب کننده توصیه می شود.همچنین متخصص داخلی برای برطرف کردن برونشیت مزمن، داروهای استنشاقی برای باز شدن راه های هوایی و پاک کردن مخاط ها تجویز می کند.
  • بنابراین این پزشکان می‌توانند در درمان و تشخیص طیف وسیعی از بیماری‌ها از قلب و عروق و دیابت گرفته تا ناراحتی‌های پوستی به شما کمک کنند.
  • وي در سال 1371 موفق به اخذ درجة تخصصي در رشتة كودكان از دانشگاه علوم پزشكي كرمان گرديد.
  • به طور کلی پزشک داخلی به کسی گفته می شود که وظیفه تشخیص و درمان پزشکی به غیر از جراحی را در بزرگسالان برعهده دارد.

معمولا بسیاری از افراد تحت معالجه، به ویژه با افزایش سن، چندین بیماری طولانی و مزمن را تجربه می‌کنند. برای ارائه خدمات مناسب به این بیماران، یک متخصص داخلی باید درک عمیقی از هر بیماری و راه‌های تعامل آنها با هم داشته باشد. متخصص داخلی هر شرایط را به دقت رصد می‌کند و در صورت لزوم، روش‌های درمانی را بطور منظم به‌روز می‌کند تا بتواند علائم را بهبود دهد. پس از پایان دوره تخصص داخلی، دانش‌آموختگان می‌توانند برای گذراندن دوره فوق تخصص در رشته‌های مختلفی از جمله، بیماری‌های قلب و عروق، بیماری‌های غدد درون‌ریز، بیماری‌های گوارشی، بیماری‌های عفونی، بیماری‎های خون و انکولوژی، بیماری‌های ریه، روماتولوژی و ایمونولوژی اقدام کنند.