معرفی کامل رشته دندانپزشکی و انتخاب این رشته فارا‌طب‌پیشرو-تست مهندس پزشکی

میزان شهریه دانشگاه آزاد از طریق هیئت امنا تعیین می‌شود و معمولا هر ساله ۱۰ الی ۱۵ درصد افزایش می‌یابد. البته در این دانشگاه در صورت داشتن شرایط خاص مانند برخورداری از سهمیه ایثارگران و جانبازان، تخفیف شهریه چشم گیری را شاهد خواهید بود. شهریه دانشگاه های آزاد نیز شامل شهریه ثابت و شهریه متغیر است، که شهریه ثابت بر اساس نیمسال ورودی هر دانشجو تعیین می‌شود و تا پایان اتمام هر دوره در سنوات مجاز، بدون افزایش خواهد بود. همانطور که می دانید، تحصیل دانشجویان در دوره‌های روزانه دانشگاه های سراسر کشور رایگان است؛ اما در سایر دوره‌ها با پرداخت شهریه همراه خواهد بود.

  • بسیاری از کلینیک دندانپزشکی تهران که با تخفیفان همکاری می‌کنند، علاوه بر تخفیف‌های ویژه امکان پرداخت هزینه های دندانپزشکی به صورت اقساطی را نیز فراهم کرده‌اند.
  • این روشی است که می‌تواند برای ترمیم یا بهبود ظاهر دندانی که به‌شدت لکه‌دار، شکسته یا بریده شده است، استفاده شود.
  • در نتیجه این یکی از خدمات دندانپزشکی است که برای درمان عفونت و خون‌ریزی لثه انجام می‌شود.
  • شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

برای شروع این مسیر می‌توانید از مجموعه فیلم‌های آموزش زبان انگلیسی فرادرس کمک بگیرید. طی ۸ سال گذشته تعداد دانشکده‌های دندانپزشکی از ۱۵ دانشکده در کل کشور، به حدود ۳۷ دانشکده دندانپزشکی دولتی، ۱۹ پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد افزایش پیدا کرده و این یعنی در طول حدود ۸ سال اخیر، تعداد دانشکده‌های دندانپزشکی سه تا چهار برابر شده است. باید توجه داشت که به دلیل افزایش پذیرش این رشته، خطر اشباع شدن رشته دندانپزشکی تا چند سال دیگر یا کاهش درآمد آن‌ها دور از انتظار نیست. بنابراین بازار کار و میزان درآمد یک دندانپزشک، نسبت مستقیمی با مهارت و قدرت بازاریابی او خواهد داشت. در نتیجه یکی از انواع خدمات و درمان های دندانپزشکی، میناکاری دندان است که از آن برای ترمیم ایرادهای دندان‌ها استفاده می‌شود.

شهریه تحصیلی معتبرترین دانشگاه های دندانپزشکی در اروپا

در تخفیفان، مناسب‌ترین کلینیک را در محل زندگی یا کار خود مشاهده کنید. مواجهه بیماران با محیطی آرام , زیبا و ارتباط با پرسنلی که اصول رفتاری و همدلی با بیماران را به صورت آموزش دیده اند . لطفا از صحت اطلاعات تماس خود اطمینان مجله خبری پزشکی حاصل کنید در غیر این صورت امکان ارسال پاسخ وجود نخواهد داشت. هر گونه بهره‌گیری از مطالب مجله فرادرس به معنی پذیرش شرایط استفاده از آن بوده و کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب، تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

طرح اجبار دندان پزشکان ۱۸ ماه طول می کشد و باید در مناطقی که وزارت بهداشت تعیین کرده است، آن را بگذرانند. حقوقی که طی آن به دندان پزشکان تعلق می گیرد نسبت به دانشجویان پزشکی کمتر است و در بازه ۵ الی ۱۳ میلیون تومان قرار دارد. طبق چارت اعلامی برای این رشته، داوطلبان در دو سال اول درس های پایه پزشکی را می گذرانند که این دروس عبارتند از فیزیولوژی عمومی، آناتومی عمومی، باکتری شناسی، بیوشیمی، ژنتیک و… . شهریه متغیر نیز با توجه به تعداد واحدهای اخذ شده توسط دانشجو تعیین می‌شود و در طول دوره تحصیل دانشجو افزایش می یابد. لازم به ذکر است، درصورت درخواست شما دندانپزشک عزیز، ارسال سفارش از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، ایران پیام و … نیز امکان پذیر است. تامین کلیه نیازهای مطب شما از بیش از 50 برند مختلف به ما این امکان را می‌دهد تا تمام مایحتاج شما را در کمترین زمان و با بهترین قیمت موجود در بازار ارسال کنیم.

با این حال، بسیاری از دانشجویان هستند که مدرک لیسانس خود را در یکی از رشته های مرتبط با علم دندانپزشکی یا علوم پزشکی دریافت کرده اند. لذا دانش پیش بالینی مورد نیاز برای طی کردن دو سال اول (سال های آموزش مباحث پیش بالینی) در دوره 5 یا 6 دندانپزشکی تمام وقت را دارند. متقاضیان قبولی در انتخاب رشته دندانپزشکی می توانند از طریق تماس با مرکز مشاوره آکادمی آریانا با قبولی های این رشته در مورد شرایط تحصیل در این رشته صحبت کنند و شرایط ادامه تحصیل و بازار کار در این رشته را نیز جویا شوند. کسانی که قصد انتخاب رشته دندانپزشکی را دارند باید علاوه بر داشتن پایه قوی در دروس بالینی باید مهارت زیادی در کارهای انجام شونده با دست را داشته باشد و ظرافت زیادی را بکار برد.

فیلم آموزشی معرفی رشته دندانپزشکی