معرفي و جستجوی پزشکان-تست مهندس پزشکی

زیرا با درمان فشار خون می توان در مقابل خطرات دیگری مانند حمله قلبی، بیماری کلیوی، سکته مغذی و دیگر بیماری های جدی را کاهش داد. برنامه درمانی ممکن است شامل کاهش وزن، ترک سیگار، ورزش، تغذیه و مصرف دارو باشد. برای برونشیت حاد، معمولا مراقبت های ساده شامل نوشیدن مایعات، استراحت، مصرف آسپرین و تیلنول به منظور کاهش تب و استفاده از یک مرطوب کننده توصیه می شود.همچنین متخصص داخلی برای برطرف کردن برونشیت مزمن، داروهای استنشاقی برای باز شدن راه های هوایی و پاک کردن مخاط ها تجویز می کند. برونشیت جز التهاب راه های هوایی که گاهی ممکن است حاد باشد و گاهی مزمن.

دریافت نوبت متخصص داخلی با دکتردکتر ممکن است؟

بسیاری از افراد برای مراجعه به یک دکتر داخلی خوب تلاش می کنند که در ابتدا تحقیقات لازم را داشته باشند. زیرا که تشخیص و درمان انواع بیماری ها را حساس می دانند و ترجیح می دهند که روند درمان با موفقیت زیاد و توسط مجرب ترین پزشک انجام شود. دکتر امیرحسین سالاری با شماره نظام پزشکی در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی اصفهان هستند که در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص داخلی خوب می توانید برای گرفتن نوبت ویزیت،با شماره تماس ذکر شده در ارتباط باشید و یا به آدرس مطب ایشان مراجعه کنید. دکتر قربانی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد در زمینه پزشکی عمومی فارغ التحصیل شدند و سپس وارد دانشگاه علوم پزشکی گیلان گردیدند و دوره تخصصی خود را در زمینه بیماری های داخلی در آنجا گذراندند. دکتر علی اکبر قربانی در سال 1379 بورد تخصصی بیماری های داخلی را از دانشگاه علوم پزشکی گیلان اخذ نمودند.

با استفاده از بخش جستجو و فیلترهای موجود در این صفحه پزشک مورد نظر خود را جستجو و با کلیک بر روی دکمه دریافت نوبت، اولین نوبت خالی را انتخاب کنید. همچنین در صورتی که پزشکان برنامه کاری خود را تکمیل کرده باشند، می‌توانید در زمان دلخواه خود نوبت دریافت کنید. پزشکانی که به عنوان پزشک خانواده فعالیت می‌کنند، معمولا دکتر عمومی هستند.

فوق تخصص هماتولوژی و آنکولوژی ( خون و سرطان …

دکتر آیت اله ساسان نیا متخصص داخلی می باشند که در سال 1373 دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به اتمام رساندند و سپس در سال 1383 مدرک تخصصی بیماری های داخلی را اخذ نمودند. دکتر ساسان نیا عضو انجمن متخصصین داخلی ایران و هم چنین دارای سابقه تدریس به مدت پنج سال در دانشگاه علوم پزشکی شیراز واحد پردیس می باشند. اخذ دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه جندی شاپور اهواز، اخذ درجه تخصصی پزشکی هسته ای از دانشگاه علوم پزشکی تهران، طی دوره پزشکی هسته ای در دانشگاه kanazawa ژاپن، طی دوره پزشکی هسته ای در دانشگاه Kyoto ژاپن، طی مجله خبری پزشکی دوره پزشکی هسته ای در مرکز تحقیقات آموزشی … دکتر سعید متین خواه با شماره نظام پزشکی در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی اصفهان هستند که در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص داخلی خوب می توانید برای گرفتن نوبت ویزیت،با شماره تماس ذکر شده در ارتباط باشید و یا به آدرس مطب ایشان مراجعه کنید. دکتر محمدحسین فاتحی با شماره نظام پزشکی در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی اصفهان هستند که در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص داخلی خوب می توانید برای گرفتن نوبت ویزیت،با شماره تماس ذکر شده در ارتباط باشید و یا به آدرس مطب ایشان مراجعه کنید.

دکتر مژگان کاویانی چراتی

دوره تخصص داخلی بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی آغاز می شود و به کسی که این دوره را طی می کند، متخصص داخلی گفته می شود. لازم به ذکر است، می‌توانید میانگین زمان انتظار در مطب جهت ویزیت را در صفحه پزشک مورد نظر خود مشاهده کنید که این مقدار، کمتر از زمان انتظار در حالت عادی و بدون دریافت نوبت اینترنتی است. البته در نظر داشته باشید که انتقال کرونا در مراکز درمانی، سه برابر اماکن عادی است! با این وجود مجله خبری پزشکی می توانید بدون حضور در مطب یا بیمارستان، در خانه بادکتر آنلاین داخلی ، تلفنی و متنی گفتگو کنید. این دسته از پزشکان می توانند با انجام انواع روش های تشخیصی به ارزیابی وضعیت بیماری افراد بپردازند سپس در صورتی که نیاز باشد افراد به متخصصین دیگر مراجعه کنند آن ها را راهنمایی کنند. رشته تخصصی داخلی به عنوان یک رشته مادر، بررسی طیف گسترده‌ای از شرایط و بیماری‌هایی که بر روی اندام‌های داخلی بدن تأثیر می‌گذارد را پوشش می‌دهد.

  • دکتر روح اله نریمانی با شماره نظام پزشکی در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی اصفهان قرار دارند که چنانچه نیاز به مراجعه به دکتر داخلی خوب در اصفهان داشته باشید،می توانید از طریق شماره تماس مطب و یا آدرس ذکر شده با دکتر روح اله نریمانیدر ارتباط باشید.
  • متخصصان داخلی بزرگسالان را در هر سنی معالجه می‌کنند و از اولین پزشکانی هستند که اکثر بیماران در ابتدا برای ویزیت، به آنها مراجعه می‌کنند.
  • متخصصین داخلی فقط با بزرگسالان کار می کنند و نه با کودکان یا نوجوانان.
  • دکتر داخلی در تهران به ارائه خدماتی می‌پردازد که مرتبط با بیماری‌های داخلی و اندام‌های داخلی بدن هستند.
  • همان گونه که بیان کردیم، پزشک داخلی باید در هر مرحله از درمان که نیاز به متخصص دیگر را الزامی دانست، بیمار را به او ارجاع دهد.