متخصص گوش و حلق و بيني-تست مهندس پزشکی

از دست دادن شنوایی می تواند در افراد در هر سنی رخ دهد و این عارضه، دلایل مختلفی دارد. افزایش سن، قرار گرفتن در معرض صدای بلند، ویروس‌ها، بیماری‌های قلبی، آسیب‌های وارده به سر، سکته مغزی و تومورها میتوانند منجر به کاهش شنوایی تدریجی فرد شوند. بسیاری از بیماری ها، از جمله آسیب به تارهای صوتی، ویروس ها، مجله خبری پزشکی سرطان و ریفلاکس مزمن اسید معده ، می توانند منجر به اختلالات صوتی و گرفتگی، یا ضعیف شدن صدا، خستگی صوتی شوند. در صورتی که اعضای بدن یک فرد بر اثر سانحه نظیر تصادف، آتش سوزی و … آسیب دیده باشد، فوق تخصص جراحی پلاستیک می‌تواند علاوه بر برگرداندن عملکرد صحیح این اعضا، زیبایی آن‌ها را نیز بازسازی کند.

دکتر افسانه منتظمی

واژهٔ انگلیسی Otolaryngology از واژه‌های یونانی ὠτ) ot) به معنای گوش، λαρυγγ) laryng) به معنای گلو، و -logy به معنای مطالعه تشکیل شده‌است. بنابراین برای انتخاب جراح مناسب بهتر است که به میزان تجربه و نمونه‌ کارهای جراحان دقت کرده و با اشخاصی که نزد آن‌ها جراحی کرده‌اند مشورت کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. برای بررسی داخل بینی از سپکولوم به همراه یک چراغ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پلاستیک صورت – جراحی‌های زیبایی شامل رینوپلاستی (اصلاح و بازسازی شکل، عملکرد و ظاهر بینی) و پیناپلاستی (اصلاح گوش‌های برجسته). جراحان پلاستیک و دهان و دندان و فک و صورت نیز ممکن است این نوع جراحی‌ها را انجام دهند. تراکئوستومی ممکن است برای درمان چندین مشکل از جمله سرطان گردن و بیماری شدید حنجره ضروری باشد. افتادگی بیش از حد پلک فوقانی می تواند بخشی از روند طبیعی افزایش سن باشد، اما بیماری های زمینه ای مختلف ماننددیابت، سکته مغزیو تومورهایی با منشا اعصاب و عضلات صورت نیز می توانند این مشکل را ایجاد کنند. حتی در این زمینه ها، از جراحان مغز و اعصاب، متخصص غدد درون ریز، آنکولوژیست ها، جراحان دهان و بسیاری از متخصصین دیگر استفاده می شود.

دکتر گیلدا گیوه چی

در واقع ویزیت بهترین فوق تخصص گوش در تهران همین مبلغ اعلام شده است که با مراجعه حضوری به مطب هیچگونه تفاوتی ندارد. برای نوبت گیری آنلاین از بهترین پزشکان متخصص گوش حلق بینی تهران کافی است ابتدا وارد سایت نوبت دهی دکتریاب شوید و سپس از قسمت انتخاب تخصص، گوش حلق و بینی را انتخاب و سپس از قسمت شهر، تهران را انتخاب کنید و بر روی جستجو کلیک کنید. در مرحله بعد می‌توانید بهترین پزشکان متخصص و فوق تخصص گوش حلق و بینی تهران را به همراه اولین زمان نوبت دهی آنلاین را مشاهده کنید. گوش و حلق و بینی یک تخصص پزشکی پیشرفته است که درزمینه مشکلات بهداشتی در گوش، بینی، گلو، سر و گردن تمرکز دارد.

جراح بینی اصفهان

(شیپور استاش گذرگاهی از پشت بینی به فضای پشت پرده گوش است. ) در واقع اوتیت میانی مزمن هنگامی بروز می‌کند که شیپور استاش به دلایل مختلف مانند آلرژ‌ی، عفونت‌های متعدد، ضربه به گوش یا تورم آدنوئید‌ها به طور مکرر مسدود می‌شود. در این شرایط باکتری‌های پشت بینی (نازوفارنکس) از شیپور استاش عبور کرده و باعث عفونت در فضای پشت پرده گوش (گوش میانی) می‌شوند. در این شرایط ممکن است که عفونت به استخوان ماستوئید پشت گوش سرایت کند (ماستوئیدیت) یا فشار ناشی از تجمع مایع ممکن است پرده گوش را پاره کند یا به استخوان‌های گوش میانی آسیب برساند. زیرا شیپور استاش کودکان کوتاه‌تر، باریک‌تر و افقی‌تر از بزرگسالان است. این بیماری به راحتی توسط دکتر انلاین گوش حلق بینی تشخیص داده می‌شود.

  • همچنین با کلیک روی پروفایل هر پزشک، می‌توانید نظرات مراجعین قبلی پزشک مورد نظر را بخوانید.
  • برای بررسی داخل بینی از سپکولوم به همراه یک چراغ مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • بهتر است بدانید در زمینه متخصص گوش و حلق و بینی بحث تومورهای حنجره و سروگردن به علاوه سرطان ها گردن بسیار مهم می باشند و بخشی از جراحی های یک جراح گوش حلق وبینی هستند .
  • بزرگی ادنویید و لوزه در اثر آلودگی هوا و سرماخوردگی مکرر و عفونت و آلرژی ایجاد میشود که باعث تغییر شکل فک و صورت و بینی میشود لذا درمان ادنویید و لوزه و آثار آن روی گوش اهمیت فراوانی دارد.