متخصص و جراح گوش و حلق و بینی مشاوره آنلاین و تلفنی دکتر ساینا-تست مهندس پزشکی

متخصص گوش و حلق و بینی رشته ای از پزشکی می باشد که در آن مشکلات گوش و بینی و گلو ، سر و گردن مورد بررسی قرار گرفته و درمان می شود. درمان آلرژی از طریق دارو و ایمنی درمانی و یا اجتناب از آلودگی، خاک و غذا و دیگر مواد حساسیت‌زایی که گوش و بینی و گلو را تحت تاثیر قرار می‌دهد انجام می‌گیرد. متخصصان گوش و حلق و بینی تهران بیماری‌های مثل زکام بهاره، ورم غشاء مخاطی بینی هر 2 نوع فصلی و دائمی، سینوزیت مزمن، التهاب حنجره، گلو درد، عفونت گوش میانی و سرگیجه را درمان می‌کنند. دکترتو ساده‌ترین راه نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین پزشکان ایران است.

هزینه جراحی چقدر می باشد؟

متخصصان گوش و حلق و بینی می توانند ناهنجاری های مادرزادی، مانند شکاف کام، یا آسیب های ناشی از تصادفات، جراحی قبلی یا سرطان پوست را، ترمیم کنند. افرادی که اختلالاتی در گوش، حلق و بینی دارند، نیاز دارند که نزد یک متخصص مراجعه کنند تا تحت درمان قرار گیرند و تنفس شان بهتر شود. برای انتخاب بهترین متخصص گوش ،حلق و بینی می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جست و جو نمایید. در این روش جراحی زیبایی بینی جراح بینی یک برش کوچک بر روی کلوملا ایجاد می کند و پس جدا کردن پوست از اسکلت بینی تغییرات مورد نیاز را بر روی بینی اعمال می کند. گاهی اوقات ، مشکلات بینایی ، شنیداری و بویایی به خاطر اختلالات سر و گردن به وجود می آید که تشخیص آن برعهده پزشکان این تخصص است. عوامل مختلفی در اختلالات سر و گردن مانند بیماری های ویروسی ، سرطان و یا ضربه تصادفات دخیل هستند.

متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن

علائم عفونت مزمن گوش شامل گوش درد معمولاً خفیف، ترشح چرک از گوش، از دست دادن شنوایی هستند. این علاوم مداوم یا متناوب هستند و ممکن است که در یک گوش یا هر دو گوش رخ دهند. مجله خبری پزشکی به منظور درمان مننژیت و یا فلج صورت می توان به دکتر مغز و اعصاب نیز مراجعه کرد. عفونت گوش میانی یا التهاب مزمن گوش زمانی رخ می‌دهد که راه شیپور استاش مسدود شود.

این بیماری‌ها می‌تواند منجر به مشکل در بلع یا تنفس و تورم غیرطبیعی و حتی سرگیجه شوند. تا قبل از قرن نوزده پزشکان نمی‌دانستند، گوش، بینی و گلو توسط یک سیستم لوله‌ای بهم وصل هستند. زمانی‌که با ابزارهای دقیق این مسئله مشخص شد، تخصص جدید در پزشکی به نام تخصص گوش و حلق و بینی ایجاد شد. یکی از موارد مهمی که باید در نظر گرفت در زمان جراحی نهایت رضایت بیمار پس از عمل است که بیماران دکتر قربانی متخصص گوش و حلق وبینی نه تنها رضایت پس از عمل را دارند بلکه به سایر بستگان ایشان را برای جراحی معرفی می نمایند . متخصصان گوش، حلق و بینی، تعدادی راه حل جراحی برای رفع خروپف و آپنه انسدادی خواب دارند. آنها می توانند بافت اضافی کام نرم را برای باز کردن راه هوایی، بردارند، برای این منظور آنها از روش فرسایش حرارتی یا فرکانس رادیویی برای کاهش حجم بافت استفاده میکنند.

  • دکتر امید ابراهیمی متولد سال 1351 ، فارغ التحصیل دوره پزشکی عمومی در سال 1377 از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد.
  • متخصص گوش و حلق و بینی هم‌چنین بر مشکلات سینوسی و پلیپ بینی که منجر به خرناس کشیدن در خواب، آلرژی و اختلالات چشایی می‌شود تمرکز دارد.
  • بخش تخصصی گوش و حلق و بینی درمانگاه خیریه حضرت ولی عصر(عج) شهرری با حضور پزشکان مجرب و متخصص در این زمینه آماده ارائه خدمات به مراجعین محترم می باشد.

لارنگولوژی مخاطات حنجره و بیماریهای حاصل از صحبت کردن مانند پولیپ و ندول حنجره را بررسی می کند و با لیزر، انقلابی عظیم در جراحی حنجره ایحاد شده است. متخصص گوش و حلق و بینی پزشکی است که به تشخیص ، درمان و جراحی بیماری های در رابطه با اختلالات گوش ، حلق و بینی و هم چنین سر و گردن می پردازد. در ادامه مقاله به بررسی مشکلات این نواحی و نحوه درمان آن توضیح می دهیم. متخصص گوش، حلق و بینی، اغلب این جراحی را برای درمان بیماری‌های عفونی و التهابی سینوسی، مانند سینوزیت مزمن یا پولیپ انجام می‌دهد. پزشک متخصص، ابزاری به نام آندوسکوپ را در بینی قرار می دهند که به آنها اجازه می دهد تا سینوس ها را ببینند. متخصص گوش و حلق و بینی، آزمایش‌های مختلفی مانند بررسی حساسیت‌ها، بیماری‌های ویروسی و سرطان را اجرا می‌کند.

مشکلات تنفسی(دستگاه تنفسی)