متخصص زنان و زایمان مشاوره آنلاین و تلفنی دکتر ساینا-تست مهندس پزشکی

از دلایل دیگری که خانم ها به دکتر زنان نیاز دارند ، ایجاد اختلال در دوران قاعدگی است. به خاطر همین ، بیشتر متخصصان زنان توصیه می کنند ، با کمترین تغییر در بدن در زمینه خصوصیات خانم ها ، هر چه سریع تر متخصص زنان خوب مراجعه کنند. شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که بهترین دکتر زنان تهران کیست؟پاسخ به این سوال را از نظرات و میزان رضایت بیمارانی که به مطب مراجعه کرده اند، می‌توان پیدا کرد.

دکتر لیلا برزو

تخمین سن حاملگی، ارزیابی رشد جنین، بررسی جفت و مایع آمونیک، بررسی آناتومی جنین. تصور کنید به آسانی و با رضایت کامل ، کشتی حاملگی و تولد را می رانید تا اینکه بی صر و صدا و با شک تردید برانید ، و نگرانی و غم و غصه دور تا دورتان را گرفته باشد . در مسیری قدم بگذارید که تا حد امکان ، بارداری شما را خالی از استرس کند . کاهش استرس قبل از شروع حاملگی ، تفاوت های زیادی در نحوه احساسات شما در طول این حادثه شگفت انگیز به وجود خواهد آورد .در حقیقت این امر ممکن است به شما کمک کند تا یک رویداد شگفت انگیز داشته باشید . برای مثال ، شما ممکن است نگران این مسئله باشید که چطور حاملگی و بچه دار شدن بر روی وضعیت مالی شما تاثیر می گذارد .

بهترین پزشکان متخصص زنان و زایمان تهران

ایشان در سال 1383 از دوره پزشکی عمومی فارغ التحصیل شده و در فاصله سال های 1385 تا 1389 در دوره تخصصی زنان در دانشگاه تهران مشغول به تحصیل بودند. انجام معاینات لگن، انجام تست پاپ اسمیر، انجام معاینات پستان که حتما باید توسط دکتر متخصص زنان انجام شود. عمل های مربوط به نازایی بهتر است به فوق تخصص زنان و فلوشیپ نازایی و ای وی اف مراجعه کنید که خدمات (IVF،IUI)، لاپاراسکوپی، هیستروسکوپی، تخمک کشی، انتقال جنین را برای شما انجام می‌دهند. با استفاده از خدمت نوبت دهی بیمارستان می‌توانید بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی، نوبت خود را رزرو کنید.

  • علاوه بر این با رژیم غذایی نامناسب و خوردن قرص‌های مختلف احتمال بروز بعضی بیماری‌ها بیشتر می‌شود.
  • اگر برای اولین بار است که می خواهید زایمان کنید بهتر است، حداقل چند عکس زایمان طبیعی یا فیلم و کلیپ زایمان طبیعی انسان را مشاهده کنید.
  • ممکن است تجربه دریافت نوبت از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را داشته باشید که معمولا دشوار و وقت‌گیر است.
  • یکی از مواردی که باید به پزشک متخصص زنان مراجعه شود، برای درمان ناباروری می باشد.
  • در حیطه ژنیکولوژی، پزشک به مسائلی همچون اختلالات مربوط به قاعدگی مانند سندرم pco، خونریزی‏ های غیرطبیعی واژینال، عفونت‏ های دستگاه تناسلی، روش‏ های پیشگیری از بارداری، کیست‏ های تخمدانی، میوم‏ های رحمی، اندومتریوز، روش‏‏ های غربالگری سرطان سرویکس مانند پاپ اسمیر، اختلالات پیرامون یايسگی می‌پردازد.

همچنین بارداری، سیر و کنترل آن و انجام زایمان طبیعی یا عمل سزارین و عوارض آن نیز در این بخش قرار دارند. بیماری‌هایی مانند اکلامپسی و پره‌اکلامپسی، حاملگی خارج‌رحمی، سقط خود به‌ خودی، جداشدن جفت، زایمان سخت و … یکی از زیر شاخه‌های پزشکی زنان ، Cosmetic Gynecology می‌باشد و جراح زیبایی زنان مبادرت به انجام جراحی‌هایی نظیر پرینورافی ( تنگ کردن واژن ) ، لابیاپلاستی ( کوچک کردن لبه‌های خارجی واژن ) و تزریق چربی در لابیاماژور و واژن می نماید. برخلاف مراجعه حضوری، در مشاوره پزشکی آنلاین ، گاهی باید خود را معاینه کنید تا پزشک بتواند نظر بهتری بدهد. با معاینه خود و تبادل نظری که با پزشک متخصص زنان و زایمان دارید، می‌توانید چیزهای زیادی در مورد وضعیت سلامتی خود بیاموزید.

سلامتی مادر و نوزاد پیگیری شده و مادر برای تغییرات روحی و جسمی حاصل از حاملگی آماده خواهد شد. مطالب این سایت برای آگاهی شما تدارک دیده شده است و جایگزین مراجعه به متخصص نیست. تا به اینجا با بیماری هایی که زنان را تهدید می کند آشنا شدیم و دیدم که در صورتی که به موقع تشخیص داده نشوند بسیار خطرناک می باشد و نه تنها برای خود فرد، بلکه برای دیگر افراد خانواده هم به نوعی مشکل ساز خواهد بود. مجموعه “مدیست” در سال ۱۴۰۰ و با هدف خدمت رسانی به مراجعینی که امکان ویزیت حضوری توسط پزشک، به دلایل متعدد ندارند، تاسیس شده است. این لیست شامل شماره تلفن آنها نیز باشد تا در موقع لزوم به سرعت و به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید .

این گرفتگی های عضلانی به وسیله خم کردن آرام پا ، زمانی که وزن روی آن قرار داده شده ، می توانند بهبود یابند . یک نوار پارچه ای گرم نیز می تواند کمک کننده باشد ( به ورزش های سه ماهه دوم و سوم که در ادامه می آید ، توجه نمایید ) . علت سرخ تر شدن گونه های شما این است که گردش خون مجله خبری پزشکی شما افزایش یافته است . لکه های قهوه ای روی صـورت شـما به علـت افزایـش هورمون های حاملگی است و معمولاً پس از زایمان بر طرف می شوند . همچنان که رحم شما بزرگتر می شود ، دو لیگامانی که به ماهیچه رحم شما متصل هستند ، نیاز به کشش یافتن دارند ، گویی باند های لاستیکی هستند .

راه دیگر برای انجام یک اولتراسوند استفاده از یک ترانس دیوسر واژینال است . این روش برای تشخیص زودرس مشکلات مورد ظن ، نظیر جایگزینی غیر طبیعی جفت ، کمک کننده است . با این روش ، شما باید قبل از قرار گرفتن از تخت معاینه ، چندین لیوان بزرگ آب بنوشید و تا زمانی که سونوگرافی کاملاً انجام نشده است ، از رفتن به دستشویی خودداری نمایید ، زیرا یک مثانه پر ، کمک می کند تصویر بهتری از رحم گرفته شود . این دوره معمولاً به عنوان زمان آرامش حاملگی شما در نظر گرفته می شود . بیماری صبحگاهی شما به خوبی برطرف شده است و شما احساس می کنید انرژی بیشتری نسبت به سه ماهه اول بارداری دارید .اما اگرچه به نظر آرام می رسد ، بدن شما در حال تغییرات بیشتری می باشد .

اگر با تمام بررسی هایی که در بالا ذکر شد ، علتی برای نازایی پیدا نشود باید از روش های اختصاصی و فرعی تر استفاده نمود . لوله های رحمی علاوه بر باز بودن باید متحرک نیز باشند چرا که قابلیت حرکت باعث می شود لوله های رحمی روی تخمدان قرار گرفته و برداشت تخمک صورت گیرد . در صورتی که این هماهنگی از بین برود به عنوان نارسایی مرحله ترشحی ( فاز لوتئال ) تلقی می شود . مثلاً اگر روز 26 قاعدگی نمونه ای از بافت پوششی رحمی برداشته شود و پاتولوژیست آن را روز 24 قاعدگی گزارش کند از این گزارش چنین استنباط می شود که بافت پوششی رحمی دو روز از دوره قاعدگی عقب تر است . همانطوری که می دانید بافت پوششی داخل رحم محل لانه گزینی تخم می باشد .

چند پیشنهاد برای آرام کردن دل دردهای زنانه