متخصص زنان و زایمان دکتر زنان متخصص زنان و زایمان جراح زنان زایمان سزارین زایمان طبیعی-تست مهندس پزشکی

همچنین تمام جنبه‌های بارداری ، از جمله تشکیل نطفه، 9 ماهه بارداری تا بعد از زایمان را تحت نظر قرار می‌دهند. دکتر زنان زایمان در تهران خیلی زیاد داریم؛ اما ملاک انتخاب‌مان باید چه باشد؟ به مطب شیک متخصص زنان توجه کنیم یا که ببینیم فوق تخصص او در چه زمینه‌ای است؟ همیشه همه‌چیز برای باردار شدن مطابق روال نیست و گاهی باید بهترین متخصص زنان و زایمان در تهران، به شما کمک کند تا باردار شوید. همچنین در مسیر بارداری، پزشک زنان، زایمان و نازایی با آموزش‌های قبل از بارداری، مراقبت‌های زمان بارداری و انجام زایمان در کنار شما خواهد بود. رسیدگی به مشکلات ناباروری، اطمینان از سلامت و رشد جنین، اطمینان از سلامت مادر، انجام زایمان طبیعی، انجام عمل سزارین و… بانوان زیادی برای مشکلات ناباروری و نازایی از جمله ضعیف و کم بودن تخمک، تنبلی تخمدان، ناهنجاری های مربوط به رحم و تخمدان، تعیین جنسیت، روش های باردارید در آزمایشگاه ivf و iui که منجر به نازایی می‌شود با دکتر زنان، زایمان و نازایی، مشورت می‌کنند.

همچنین اگر شما ساکن شهرهای دیگری هستید، می توانید به مقاله بهترین دکتر زنان در ایران مراجعه کنید و مطابق با محل سکونت خود بهترین دکتر را انتخاب کنید. همچنین بسیاری از خانم ها فکر می کنند ، نیازی به پزشک زنان ندارند و لازم نیست به صورت مرتب به متخصص زنان مراجعه کرد.خانم‌ها به دلیل مشکلات و بیماری هایی که به خاطر نحوه زندگی ، ساختار رحم و واژن و فیزیولوژیک بدن بانوان ممکن است اتفاق بیفتد، باید به صورت مرتب به یک متخصص زنان مراجعه کرد. در لیست بهترین پزشکان زنان زایمان و نازایی زیر می توانید دکتر مورد نظر خود را انتخاب و در روز معین نوبت خود را دریافت کنید.

دکتر فاطمه خانی زاده

همسر شما نیز باید بداند که آیا قبلا به این بیماری مبتلا شده است یا واکسن آن را گرفته است و اگر نمی داند باید با پزشک درمورد این که آیا نیاز به واکسیناسیون دارد یا نه مشورت نماید . پزشک شما ، همچنین می خواهد بداند آیا شما برای حاملگی و باردار شدن ، مشکلاتی دارید یا آیا شما تا کنون سابقه سقط داشته اید . از والدین خود یا اعضای خانواده در مورد سابقه پزشکی خانواده ، ایمونیزاسیون و بیماری های دوران بچگی بپرسید . ممکن است شما بخواهید قبل از انجام این ویزیت ، اطلاعاتی در مورد سابقه سلامتی خانواده همسرتان و خودتان جمع آوری کنید .

  • اگر سوال در زمینه های قاعدگی ، یائسگی ، لاپاروسکوپی ، مراقبت های قبل و بعد از دوران بارداری ، کلیه بیماری های زنان ، روشهای درمانی و جراحی های زنان دارید، می توانید از متخصصین این حوزه به صورت آنلاین مشاوره بگیرید.
  • این بیمارستان با داشتن ٦٤+٧ تخت فعال اورژانس که شامل اتاق‌های سه تخته، دو تخته و یک تخته در دو بلوک ساختمانی ۵ و ۸ طبقه طراحی شده است.
  • پزشک زنان و زایمان باید عشق، علاقه، صبر و حوصله بالایی داشته باشد.
  • فراموش نکنید که یک پزشک زنان حداقل 15 سال در این زمینه کسب دانش و تجربه کرده است.
  • به همین خاطر قبل از پیدا کردن بهترین دکتر زنان در تهران بهتر است معیارهای مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

انواع کیست تخمدان شامل کیست ساده، کیست درموئید، کیست اندومتریوز، کیست خوش خیم یا بدخیم دارای شرایط متفاوتی هستند که پزشک زنان پس از تشخیص آن‌ها، اقدامات درمانی مناسب را آغاز خواهد کرد. حاملگی پوچ یا مولار به وسیله سونوگرافی و کمک آزمایش خون تشخیص داده شده و با ویزیت اولیه توسط پزشک زنان، ریسک آن مشخص خواهد شد. متاسفانه یکی از بیماری های شایع در خانم ها بی اختیاری در ادرار است که به علت زایمان های زیاد و مکرر بروز می کند. دکتر زنان و نازایی با توجه به شدت بی اختیاری می تواند دارو یا ورزش های خاصی را تجویز کند یا به جراحی بپردازد. ایشان در سال ۱۳۹۰ از دوره پزشکی عمومی فارغ التحصیل شده و با توجه به علاقه به رشته زنان در سال‌های ۹۳ تا ۹۷در دوره تخصص زنان دانشگاه علوم پزشکی ایران مشغول به تحصیل شدند.

یائسگی مشکلاتی را برای زنان به همراه دارد که گاهی اوقات نیاز به مشاوره و همراهی پزشک زنان خواهد داشت. در واقع تنبلی تخمدان یکی از عارضه‌هایی است که موجب ناباروری می‌شود. تنبلی تخمدان که در واقع همان تخمدان پلی کیستیک است، باید حتما به وسیله پزشک تشخیص داده شده و برای درمان آن، اقدامات مجله خبری پزشکی لازم صورت بگیرد. برخی مواقع انتظار برای بارداری میان زوج‌ها طولانی شده و به دلیل عدم مراجعه به پزشک، از علل مختلف آن که می‌تواند همین مشکلات رحم و تخمدان پلی کیستیک باشد، اطلاع درستی ندارند. دکتر بهاره مرادیان در سال ۱۳۸۲ در دانشگاه علوم پزشکی تهران تحصیل در رشته پزشکی را شروع کردند.

نکاتی که زنان باید در سه ماهه دوم بارداری انجام دهند