متخصص زنان دکتر زنان عکس زایمان طبیعی-تست مهندس پزشکی

یکی از سوالاتی که ممکن است تا به اینجا با آن رو به رو شده باشید این است که زمان مناسب برای مراجعه به متخصص زنان چه موقع است؟ اگر به طور کلی بخواهیم بگوییم، بانوان باید سالانه به مراکز بهداشت و یا مطب یا بیمارستانی که متخصصین زنان در آن فعالیت می کنند مراجعه کرده و معاینه شوند. علاوه بر این معاینه، پزشک متخصص به آنها شیوه های نوینی که ممکن است تا آن زمان در مورد سبک زندگی و مراقبت های بهداشتی بیان شده است را در اختیار مراجعه کننده قرار می دهد و بعد از معاینه در صورتی که مورد مشکوکی وجود مجله خبری پزشکی داشته باشد اقدام به آزمایش های بیشتری می کنند. خارش واژن، تغییر در ترشحات واژنی و تغییر رنگ آن، دردهای مقاربتی و خونریزی از علائم رایج عفونت واژن است. زنان با مراجعه به متخصص و جراح زنان و زایمان، علت رخ دادن این عفونت را مطلع می‌شوند. پزشک با کرم یا شیاف ضد قارچ، قرص مترونیدازول و یا ژل کلیندامایسین عفونت قارچی یا باکتریایی را رفع می‌کنند. زنان با دیدن علائمی مثل لکه بینی، دردهای شدید هنگام رابطه جنسی و حساسیت به لمس در ناحیه شکم می‌بایست به پزشک زنان و زایمان خود مراجعه کنند.

دکتر شهناز پوربرفه ای

به طور کل مراجعه به فوق‏ تخصص ‏های زنان با نظر پزشک معالج (و نه خود بیمار) انجام می‌شود. یک پزشک بعد از گذراندن 7 سال دوران پزشکی عمومی خود، مجدداً در آزمون دستیاری شرکت کرده و در صورت رسیدن به حد نصاب لازم به تحصیل در این رشته می‌پردازد. بنابراین لازم است که علاوه بر رعایت نکات بهداشتی شخصی، سلامتی این سیستم بررسی شود. سیکل تخمک‌گذاری در دخترها و زنان با خونریزی‌های ماهانه و آماده سازی رحم برای تخمک‌گذاری است. بعد از آن رحم آماده باروری است که اگر باروری انجام نشود، بافت رحم شروع به ریزش می‌کند.

در ادامه به پاسخ این سوال که بهترین دکتر زنان و زایمان تهران کیست خواهیم پرداخت. گاهی هم ممکن است با تخصصی به نام OB-Gyn (با تلفظ اُ بی جین) مواجه شوید. منظور از OB-Gyn همان چیزی است که در ایران با نام «دکتر زنان و زایمان» شناخته می‌شود. این دکترها هم برای مراقبت از سلامتی زنان تلاش می‌کنندو هم درباره بارداری و زایمان به خانم‌ها کمک می‌کنند.

  • یک روز پس از تلقیح اسپرم ، تخم برای اثبات باروری مورد آزمایش قرار می گیرد ، روز بعد به منظور یافتن علایم تقسیم ، مورد آزمایش مجدد قرار گرفته و سپس به رحم منتقل می گردد .
  • دکتر زنان و نازایی با توجه به شدت بی اختیاری می تواند دارو یا ورزش های خاصی را تجویز کند یا به جراحی بپردازد.
  • برای جلوگیری از این موارد بهتر است که هر ساله با مراجعه به پزشک زنان و انجام آزمایش ها و تست هایی مثل اسمیر،ماموگرافی و …
  • راه دیگر برای خانم هایی که به این اطلاعات ، سریع نیاز دارند ، نمونه برداری از پرزهای کوریونی است ، که می تواند در هفته دهم انجام شود.

اگر کوریوآمنیونیت وجود داشته باشد ، درجه حرارت ممکن است بالا برود و رحم در لمس دردناک شود . وجود ضربان قلب جنینی را امتحان کنید ( تاکی کاردی جنین می تواند نشانگر عفونت باشد ) و سعی کنید که قرار و نمایش جنین مشخص شود ( که می تواند در هفته 25 بسیار مشکل باشد ) . یک فرد 19 ساله با سابقه یک بار حاملگی ، در هفته 25 در حاملگی دوم خویش مراجعه کرده است .او در حال تماشای تلویزیون بوده است که نشت آب از شلوار خویش را متوجه شد . او در زمان معمول خویش به بستر رفت و دوباره هنگام خواب با نشت بیشتر مایع از خواب بیدار شد . عوامل طبی مسبب نازایی را تحت عناوین زیر مورد بررسی قرار می دهیم . اگر عمل مقاربت بدون استفاده از روش های جلوگیری از بارداری صورت گیرد در حدود 80 % موارد در سال اول به حاملگی منجر می شود و از 20 % بقیه نیز حدود 10% در سال دوم ، حاملگی را تجربه خواهند کرد .

دکتر حمید صاحب کشاف

علاوه بر این با رژیم غذایی نامناسب و خوردن قرص‌های مختلف احتمال بروز بعضی بیماری‌ها بیشتر می‌شود. عدم تحرک و فعالیت کافی و مواد شیمیایی در مواد بهداشتی علل دیگری بر ظهور بیماری‌های مختلف است. تمامی حقوق این سایت برای درمانکده (شرکت سلامت هوشمند طاهران) محفوظ است. در واقع پریود به معنای عدم باروی نیست پس باید رابطه زناشویی را در این دوران کنترل کرد. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت، خدمات و محتوای مربوط به آن متعلق به شرکت سپهر سلامت کویر ایساتیس می‌باشد. اگر هرگونه زخم، ضایعه یا توده‌ای در نواحی تناسلی نظیر واژن و مقعد دارید.