متخصص داخلی چه کسی است و چه می‌کند؟ مجله پزشکی و سلامت طبینجا-تست مهندس پزشکی

از آنجایی که بیماران داخلی اغلب به شدت بیمار هستند و یا اینکه برای تشخیص علت بیماری نیاز به تحقیقات پیچیده دارند، معمولاً محل کار این متخصصین در بیمارستان بوده و رابطه تنگاتنگی با دیگر پزشکان دارند همچنین خدمات، اقدامات مراقبتی و درمانی بسیاری را ارائه می کنند. در این صفحه شما می توانید لیست بهترین پزشکان متخصص داخلی در تهران را مشاهده نمایید. صدها پزشک پذیرش۲۴ آماده ویزیت حضوری و پاسخگویی به سوالات پزشکی شما هستند.

پیشنهاد میکنم جایی برید که وقت بذاره برای شنیدن شرح حال بیمار و معاینه کنه. در اولین ملاقات باید داروهای مصرفی را نیز با خود به همراه داشته باشید تا دکتر متخصص از تجویز داروهای تکراری خودداری کند. همچنین اگر مصرف یک دارو منجر به عوارض منفی برای شما شده است باید به پزشک اطلاع دهید. اگر می‌خواهید شما هم به افراد دیگر در پیدا کردن بهترین دکتر کمک کنید، می‌توانید بعد از مراجعه به دکتر نظر خود را در پروفایل شخصی ایشان با بقیه به اشتراک بگذارید و از سیستم امتیاز بندی برای امتیاز دادن به دکتر کمک بگیرید.

هنگامی که مخاط روده از مقعد بیرون می‌زند مشکلاتی مانند خارش و سوزش برای بیمار ایجاد می‌کند. این حالت می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد و برای درمان آن می‌توان به متخصص داخلی مراجعه کرد. مجله خبری پزشکی مجله جراحتو، رسانه تخصصی در زمینه زیبایی و پزشکی و یکی از پربازدیدترین وبسایت ها در زمینه معرفی بهترین پزشکان، جراحان و کلینیک های زیبایی تهران و سایر شهرهای ایران می باشد.

عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران (بیمارستان شریعتی)، عضو هيات تحريريه مجله Medical … لیست کاملی از بیماری‌های مختلفی مانند کم‌کاری تیروئید، برونشیت و بیماری‌های عفونتی وجود دارند که باعث شده تا شما به پزشک متخصص داخلی نیاز پیدا کنید. برای رهایی از درد و درمان بیماری خود می‌توانید از لیست بهترین پزشکان متخصص داخلی نوبت دریافت کنید.

دکتر محمدحسین گذشتی

در تشخیص، درمان های غیر جراحی و پیشگیری از همه بیماری های مربوط به بزرگسالی تخصص دارد. این پزشک بیماری هایی که بر اندام داخلی و سیستم بدن تاثیر می گذارند را بررسی و منشاء آن را تشخیص می دهد. با توجه به تعداد بازدید از صفحه هر پزشک، مشاهده نظرات دیگر کاربران می توانید بهترین متخصص داخلی مشهد را انتخاب کنید. خیر، متخصص داخلی جراحی انجام نمی‌دهد اما می‌تواند با توجه به وضعیت بیمار، جراحی را به عنوان درمان پیشنهاد کند. باید بدانید که این پزشکان اندام‌‌های بدن و عملکرد آنها را به طور کلی مورد بررسی قرار می‌دهند. به همین دلیل اگر به مشکل پیچیده‌ای برخورد کنند، بیمار را به متخصص ارجاع خواهند داد.

فوق تخصص هماتولوژی و آنکولوژی ( خون و سرطان …

وی بیشتر فعالیت درمانی خود دد حوزه بیماری های غدد هورمونی مثل دیابت و تیروئید، غدد جنسی و هورمون رشد می باشد. برنامه کاری ایشان، صبح ها در بیمارستان های دانشگاهی و عصر در دو مطب پاسداران و نارمک می باشد. دکتر امیرعباس رشیدی در سال ۸۹ موفق به کسب مدرک پزشکی عمومی خود از دانشگاه شهید بهشتی تهران شد.

  • متخصص داخلی برای تشخیص علت اصلی معمولاً از یک تست جسمی مخصوص، آزمایش خون و سابقه پزشکی کمک می گیرد و بعد از ریشه یابی علت اصلی برای رفع یا درمان آن اقدام می کند.
  • آخرین گام در زمینه یافتن بهترین دکتر داخلی در ایران این است که از پزشک عمومی و یا پزشکی که تحت درمان های ایشان قرار می گیرید، سوالاتی راجع به یافتن پزشک متخصص داخلی بپرسید و ایشان شما را در یافتن بهترین دکتر داخلی در ایران راهنمایی خواهند کرد.
  • بیمار نباید بعد از اتمام دوره درمانی به حال خود رها شود چرا که امکان بازگشت بیماری وجود دارد لذا متخصص داخلی باید با بیمار در ارتباط بوده و شرایط او را حتی تا مدتی بعد از بهبودی، بررسی نماید.
  • در این میان، برخی از بیماران دارای چندین بیماری مزمن هستند و نیاز به مراقبت‌های پیچیده دارند.
  • در مرحله‌ی بعد ممکن است پزشک برحسب شرایط شما آزمایش خون یا ادرار درخواست کند.

آرتروز یک بیماری مفصلی است که بر روی غضروف و بافت بین استخوان ها تاثیر مستقیم می گذارد. به گونه ای که غضروف سالم مفصل را می پوشاند و موجب می شود که استخوان ها بر روی هم نلغزند. در برخی افرادی با این مشکل مواجه هستند، مشاهده شده که برخی از غضروف ها شکسته شوند. مشکل تیروئید با انجام یک آزمایش به راحتی قابل تشخیص است و درمان این بیماری با مصرف دارو برای بازگرداندن سطح هورمون کافی است. اما دیابت چگونه اتفاق می افتد؟ دیابت زمانی اتفاق می افتد که بیش از حد کم باشد و یا مقاومت در برابر انسولین وجود داشته باشد. وجود علائمی مانند درد شدید و ناگهانی قفسه سینه به ویژه در بازوی سمت چپ به همراه تهوع، تنگی نفس شدید و تعریق نیاز به یک مراقبت ویژه پزشکی دارد، زیرا احتمال دارد نشانه هایی از یک حمله قلبی باشد.

دکتر سید محمود اسحق حسینی