متخصص داخلی دکتر متخصص داخلی دکتر داخلی-تست مهندس پزشکی

شما برای تشخیص و درمان ابتدایی بیماری‌های مختلف می‌توانید به دکتر عمومی مراجعه کنید. در واقع متخصصان داخلی و دکترهای عمومی اولین پزشکانی هستند که به محض بروز بیماری به آنها مراجعه می‌شود. متخصص قلب یکی از زیر شاخه های تخصص داخلی است و وظیفه او تشخیص و درمان انسداد رگ های قلب، آسیب های قلب و بیماری چشم در اثر عوامل دیگر نظیر کلسترول بالا، دیابت و فشار خون بالا و جلوگیری از بیماری هایی است که قلب، شریان ها و رگ ها را تحت تاثیر قرار میدهد. پزشک داخلی است که دارای دانش علمی و تخصص بالینی برای تشخیص و درمان نوجوانان و بزرگسالان است آنها می توانند متخصصان عمومی یا متخصصینی مانند متخصص قلب و متخصص روماتولوژیست باشند. متخصص داخلی یا پزشک داخلی در تشخیص، درمان و پیشگیری از همه‌ی بیماری‌های مربوط به بزرگسالی تخصص دارد و خدمات مراقبتی بسیاری ارائه می‌دهد. متخصص داخلی بیماریهایی که بر اندام مختلف و سیستم بدن تاثیر می گذارد، بررسی می کنند و منشا بیماری را تشخیص می دهد.

بهترین متخصص نازایی در شهریار【سال1401】❤️ + لیست 5 تایی

از آنجایی که دکتر داخلی تمامی سیستم‌های داخلی بدن را بررسی می‌کند و تعداد این اندام‌ها زیاد هستند، بیماری‌های زیادی را هم مدیریت و درمان می‌کند. با جست‌وجو در لیست دکترهای متخصص داخلی و انتخاب فیلتر های شهر و تخصص میتوانید دکترهای داخلی را در شهر خود پیدا کنید. و با مراجعه به پروفایل دکتر ها از بیمه هایی که این متخصصان قبول می کنند آگاه شوید. در صورتی که بیماری فرد، نیازمند بررسی های دقیق تر باشد، پزشک مذکور، بیمار را به بهترین فوق تخصص غدد در تهران ارجاع می دهد. اطلاعات پزشکی و درمانی بیمار را به صورت کامل تحت بررسی قرار می دهد و در صورت درمان بیماری، تاریخچه بیمار و سوابق بیماری را نگهداری می نماید. معرفی بیماران به پزشکان دیگر در صورتی توانایی تشخیص یا درمان بیماری را نداشته باشد.

برای دسترسی به شماره تلفن دکتر داخلی کافی است وارد سایت دکتریاب شوید و پس از انتخاب رشته داخلی و سپس شهر تهران می توانید به لیست دکتر داخلی خوب تهران دسترسی داشته باشید و حتی از سایت نوبت دهی آنلاین دکتریاب، به صورت اینترنتی از پزشکان، نوبت دریافت کنید. دکتر نرگس رزاقی حقوق تحصیل دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و متخصص بیماریهای داخلی میباشد ایشان به مدت چند سال در زمینه پزشک عمومی در مراکز مختلف بهداشتی درمانی فعالیت داشته است و پس از گذراندن دوره تخصصی فعالیت خود را در زمینه متخصص داخلی شروع کرد. دکتر علیرضا عارف زاده متولد سال ۱۳۵۴، فارغ التحصیل در رشته پزشکی عمومی بوده و رشته تخصصی خود در زمینه بیماری های داخلی در دانشگاه علوم پزشکی تهران گذراند. و سپس دوره تکمیلی خود را در رشته غدد درون ریز، رشد و متابولیسم از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرد.

پزشک عمومی تنها دوره مربوط به پزشکی عمومی را طی می کند اما متخصص داخلی باید بعد از اتمام دوره پزشکی عمومی، یک دوره تخصص 6-3 ساله را سپری کند تا بهتر بتواند وضعیت بیماران بزرگسال را بررسی نماید. حتی ممکن است یک دکتر داخلی تخصص خود را بیشتر ادامه داده و در یک رشته خاص، دوره های فوق تخصص را نیز سپری کند. هزینه ویزیت دکتر متخصص داخلی در تهران با توجه به نوع نوبتی که از آنها می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل هر یک از دکترهای متخصص داخلی تهران می‌توانید هزینه دقیق ویزیت آن دکتر را ببینید.

دکتر هومن هوشنگی

دکتر علیرضا شکریان با شماره نظام پزشکی در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی اصفهان قرار دارند که چنانچه نیاز به مراجعه به دکتر داخلی خوب داشته باشید،می توانید از طریق شماره تماس مطب و یا آدرس ذکر شده با دکتر علیرضا شکریاندر ارتباط باشید. دکتر رستگار، یکی دیگر از پزشکان متخصصین تهران، در زمینه بیماری های داخلی است که به عنوان متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش فعالیت می کند. این پزشک توانمند را می توان به خاطر کارنامه کاری درخشانی که دارد، به عنوان بهترین متخصص داخلی تهران معرفی کرد. افراد بسیاری از مشکلات و بیماری های داخلی رنج می برند و به دنبال پزشکی متخصص برای درمان بیماری خود هستند. چون یک متخصص داخلی باتجربه و سرشناس، به راحتی می تواند مشکل شما را حل کند.

دل درد کودکان دل درد یکی از موارد شایعی است که والدین کودکان به خاطر آن به پزشک مراجعه می‌کنند. عفونت‌های دستگاه تنفسی فوقانی (گوش‌ها، بینی، گلو، و سینوس‌ها) یا دستگاه تنفسی پایینی (نای، نایژه، و ریه‌ها) معمولاً در اثر یک ویروس ایجاد می‌شوند. کلسترول بالا در صورت افزایش بیش از حد چربی ها در خون ایجاد می شود.کلسترول بالا مانند فشارخون علائم مشخصی ندارد و تنها راه تشخیص هم انجام دادن آزمایش خون است. در این راستا بانک جامعی از اطلاعات پزشکان و مقالات زیبایی و سلامت را برای شما عزیزان آماده نموده ایم.

اخذ دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،اخذ درجه تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اخذ درجه فوق تخصصی جراحی قلب و عروق از دانشگاه علوم پزشکی تهران، اخذ فلوشیپ جراحی قلب و پیوند قلب از کالج سلطنتی انگلستان، گذراندن دوره تکمیلی جراحی … ایشان عضو انجمن گوارش و کبد، نائب رئیس انجمن دیابت فارس، عضو انجمن دیابت آمریکا و انگلیس و عضو هیئت مدیره انجمن متخصصین داخلی و هم چنین عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کازرون می باشند. دکتر زارعی در سال 1371 مدرک پزشکی عمومی خود را از دانگاه علوم پزشکی شیراز کسب نمودند و سپس در سال 1374 مدرک تخصصی بیماری های داخلی را اخذ نمودند. در حال حاضر دکتر تو در شهرهای مختلف فعال است و نوبت گیری اینترنتی بسیاری ازبهترین پزشکان تهران،بهترین پزشکان شیراز،بهترین پزشکان بوشهروبهترین پزشکان بندر عباساز این طریق فعال شده است.

  • چرا که شاید متخصص داخلی بخواهد تست ها و آزمایش هایی را بر روی شما انجام دهد حال این که همین آزمایش ها قبلا توسط پزشک قبلی انجام شده است و شما با ارائه آن ها می توانید از انجام آزمایش معاف شوید.
  • پزشکان به کمک دکترتو می‌توانند امکان نوبت دهی اینترنتی و مشاوره تلفنی خود را فعال کنند.
  • علائم بروز این گونه عفونت ها بستگی به سیستم هایی که دچار مشکل هستند، دارد.
  • پس بهترین دکتر داخلی فردی است که بتواند یک رابطه بلند مدت و صمیمانه ای با بیماران خود برقرار کند.

در صورتی که با هر کدام از بیماری‌ها و اختلالات ارگان‌های داخلی بدن مواجه شدید، به دکتر داخلی خوب مراجعه کنید. مطلبی که در اینجا اهمیت دارد این است که صرف داشتن یک علامت، مثلاً تنفسی، مانند سرفه، به فوق تخصص ریه مراجعه نکنید و پله های درمانی را به درستی طی کنید تا هم پزشک را از تشخیص های جامع دور نکنید و هم مجبور پرداخت هزینه های زیاد نشوید. سپس تحصيلات فوق‌تخصصي و فلوشيپ خود را در رشتة قلب و عروق و طب دوران بلوغ و نيز دوره كوتاه مدت اكوكارديوگرافي و عروق محيطي در آمريكا به پايان رساند. شما میتوانید با استفاده از سامانه طبینجا بصورت آنلاین از متخصص داخلی ما مشاوره بگیرید. به تشخیص و درمان بیماری های مفاصل و استخوان مانند آرتروز و التهابات مفاصل می‌پردازند.

متخصصان داخلی، علاوه‌بر ۷ سالی که برای پزشک عمومی تحصیل می‌کنند، ۴ سال هم برای گرفتن تخصص داخلی باید تلاش کنند. پس از آن چنانچه مایل باشند می‌توانند به طور خاص در زمینه‌های مختلف پزشکی مانند قلب، ریه، اطفال، زنان و زایمان و… تخصص و فوق تخصص بگیرند. زمانی می توانید به بهترین دکتر داخلی در ایران مراجعه کنید که با بیماری های گفته در زیر مراجعه کنید. متخصص داخلی دکتری است که برای همه چیز از چکاپ سالانه گرفته تا آسیب‌های جزئی و بیماری‌های ناگهانی به او مراجعه خواهید کرد. البته برای صدمات یا بیماری‌های شدید و خطرناک، ممکن است شما را به متخصص یا فوق تخصص رشته دیگری ارجاع دهد. متخصصین این حوزه به تشخیص و درمان بیماری‌های مرتبط با سیستم گوارشی از قبیل ریفلاکس، زخم معده و سندرم روده‌ی تحریک‌پذیر می‌پردازند.

اخذ درجه فلوشیپ فوق تخصصی جراحی های آندوسکوپیک و لاپاروسکوپی کلیه و مجاری ادرار از دانشگاه علوم پزشکی ایران … مراقبت از بیماران مزمن و همچنین کسانی که با بیش از یک بیماری روبرو هستند، از دیگر مهارت‌های بنیادی افرادی است که در این رشته تحصیل کرده‌اند. متخصصین بیماری های داخلی هم در اشاعه‌ی فرهنگ سلامت با رویکرد آموزشی و هم در پیشگیری از طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها فعال مجله خبری پزشکی هستند. به همین دلیل متخصص داخلی امکان دریافت مدرک فوق تخصصی در هر یک از زیربخش های خود را اعم از قلب، ریه، ناهنجاری‌های خونی، روماتولوژی، بیماری‌های غدد، بیماری‌های گوارشی و نفرولوژی دارد. در سایت دکتریاب بخشی با نام پرسش و پاسخ پزشکی وجود دارد که شما می توانید سوالات بیماریهای داخلی خود را جهت دریافت مشاوره پزشکی مطرح کنید و این بخش به صورت رایگان سرویس دهی می‌کند.

۱۰ – جواد رستگار مقدم، پزشک معروف و بهترین متخصص داخلی تهران