متخصص داخلی دکتر متخصص داخلی دکتر داخلی-تست مهندس پزشکی

به همین دلیل در میان انواع تخصص پزشکی، به عنوان اولین نقطه اطمینان تشخیص و درمان بیماری، مورد توجه جامعه پزشکی و بیماران است. از طرفی، کار یک متخصص داخلی چالش‌برانگیز است؛ زیرا با بسیاری از شرایط و بیماری‌های مختلف روبرو است. در این میان، برخی از بیماران دارای چندین بیماری مزمن هستند و نیاز به مراقبت‌های پیچیده دارند.

بهترین دکتر تعیین جنسیت در ایران سال【1401】❤️ + لیست 10تایی

دکتر داوود آقایی متخصص داخلی متولد سال ۱۳۵۱، موفق به قبولی کنکور پزشکی از دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۷۴ شد. سپس بعد از گذراندن دوره هفت ساله پزشکی عمومی، به مدت ۲ سال در مناطق محروم خدمت کرد. وی در سال ۱۳۹۰ در رشته تخصصی مجله خبری پزشکی داخلی وارد دانشگاه اراک شد و دوران تخصصی خود را در بیمارستان دهاقان طی کرد و هم زمان در بیمارستان شهرستان مبارکه فعالیت داشت. دانشیار رشته زنان و زایمان در دانشگاه علوم پزشکی تهران، ریاست بخش زنان و زایمان …

در کنار اینکه برای درمان و کنترل این بیماری می‌توانید به دکتر قلب هم مراجعه کنید. تخصص داخلی در دکترتو متشکل از بهترین دکتر های فوق تخصص داخلی در شهرهای مختلف است. شما می توانید با مراجعه به لیست پزشکان داخلی یک دکتر داخلی خوب بیابید و علاوه بر نوبت گیری اینترنتی آدرس و تلفن مطب دکتر داخلی خود را مشاهده کنید. حتی در برخی مواقع ممکن است بخاطر بیماری های بسیار جدی مانند دیابت یا نارسایی احتقانی قلب ایجاد شود.

علاوه برنوبت دهی آنلاین پزشک، اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی دکتر، آدرس مطب دکتر و تلفن مطب دکتر هم در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است. دکتر محمدباقر لاریجانی متخصص بیماری های داخلی و غدد درون ریز و متابولیسم می باشند که در سال 1340 در شهر قم متولد شده اند. ایشان از جمله بهترین دکتر داخلی در ایران به حساب می آیند که در سال 1366 مدرک پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران به اتمام رساندند. دکتر لاریجانی بورد تخصصی بیماری های داخلی را در سال 1372 در زمینه غدد درون ریز و متابولیسم کسب نمودند. اخذ دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، اخذ درجه تخصصی آسیب شناسی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، گذراندن دوره Rewiue IHC، گذراندن دوره یک ماهه تومورهای پستان و دستگاه تناسلی زنان با آقای دکتر معین فر (استاد دانشگاه اتریش)، گذراندن دوره Thin prep، گذراندن دوره …

  • در حالی که متخصصان عمومی تحت آموزش های خاصی قرار می گیرند تا بتوانند بیماری های خاص را درمان کنند.
  • چرا که شاید متخصص داخلی بخواهد تست ها و آزمایش هایی را بر روی شما انجام دهد حال این که همین آزمایش ها قبلا توسط پزشک قبلی انجام شده است و شما با ارائه آن ها می توانید از انجام آزمایش معاف شوید.
  • پزشکان به کمک دکترتو می‌توانند امکان نوبت دهی اینترنتی و مشاوره تلفنی خود را فعال کنند.
  • گاهی اوقات احساس خستگی بیش از حد و نداشتن انرژی کافی در طول روز به خاطر وجود بیماری هایی مانند کم خونی ، غده تیروئید ضعیف ، افسردگی و یا مشکلاتی در برنامه خواب وجود داشته باشد.
  • بهترین دکتر داخلی در ایران پزشکی می باشد که طیف گسترده و وسیعی از بیماری ها را تشخیص و درمان می نماید و در زمینه درمان انواع بیماری های داخلی بدن، تخصص و مهارت های لازم را دارا می باشند.

توجه داشته باشید که پاسخ گرفتن در این بخش با تاخیر انجام می شود و درصورتیکه نیاز دارید سریعتر با یک متخصص داخلی صحبت و مشاوره دریافت کنید حتی در روزهای تعطیل، می توانید از بخش مشاوره تلفنی دکتر داخلی سایت دکتریاب استفاده کنید. باید بدانید که متخصصان داخلی می توانند در رشته های؛ گوارش، نفرولوژی، روماتولوژی، قلب و عروق، خون و سرطان، متابولیسم بیماری های ریه، گوارش، آلرژی و ایمن شناسی فوق تخصص بگیرند، در صورتی که پزشکان عمومی تحت آموزش چنین تخصص هایی قرار نگرفته اند. اگر می‌خواهید از بهترین دکتر داخلی در تهران نوبت بگیرید، نیازی نیست که نگران باشید و از افراد مختلفی در این باره سوال کنید.

دکتر لیلا زاهدی کشکولی