لیست پزشکان جراحی زنان و زایمان-تست مهندس پزشکی

همچنین اعمال جراحی که روی لگن صورت گرفته می تواند منجر به چسبندگی شده و مشکلزا باشد . برای شناخت باز بودن لوله های رحمی پزشکان از وسیله ای به نام هیستروسالپنگوگرام استفاده می نمایند . در صورتی که این هماهنگی از بین برود به عنوان نارسایی مرحله ترشحی ( فاز لوتئال ) تلقی می مجله خبری پزشکی شود . مثلاً اگر روز 26 قاعدگی نمونه ای از بافت پوششی رحمی برداشته شود و پاتولوژیست آن را روز 24 قاعدگی گزارش کند از این گزارش چنین استنباط می شود که بافت پوششی رحمی دو روز از دوره قاعدگی عقب تر است . همانطوری که می دانید بافت پوششی داخل رحم محل لانه گزینی تخم می باشد .

  • همه بانوان از نیازشان به دکتر زنان باخبر هستند و در دوره های مختلفی مجبورند ، تحت نظر متخصص زنان قرار بگیرند.
  • ایشان در سال ۱۳۹۰ از دوره پزشکی عمومی فارغ التحصیل شده و با توجه به علاقه به رشته زنان در سال‌های ۹۳ تا ۹۷در دوره تخصص زنان دانشگاه علوم پزشکی ایران مشغول به تحصیل شدند.
  • علائمی همچون درد های شکمی و حالت تهوع از جمله علائم کیست تخمدان هستند.
  • ایشان دارای سابقه کار و آموزش دربیمارستانهای خارج از کشورو دانشگاه بین المللی TESHRIN UNIVERSITY دارای مدرک و certificate هیستروسکوپی و لاپاراسکوپی می باشند.

زنان با دیدن علائمی مثل لکه بینی، دردهای شدید هنگام رابطه جنسی و حساسیت به لمس در ناحیه شکم می‌بایست به پزشک زنان و زایمان خود مراجعه کنند. متخصص و جراح زنان و زایمان نیز با سونوگرافی و ام‌آرآی از این بیماری مطمئن می‌شوند. این در حالی است که با روش‌هایی مانند تجویزی‌های هورمونی و ضد التهاب، هیسترکتومی و ابلیشن آندومتر به درمان این بیماری روی می‌آورند.

توسط پزشک فلوشیپ انکولوژی زنان یا فوق تخصص سرطان زنان تشخیص اولیه داده شده و برای بررسی‌های بعدی، پیگیری خواهد شد. بدیهی است که با مراجعه منظم و غربالگری از جمله تست پاپ اسمیر، می‌توان در مراحل اولیه نسبت به تشخیص این سرطان‌ها اقدام کرده و شانس بهبودی و طول عمر را به مراتب افزایش داد. در طی این مدتها هزاران عمل سزارین و زایمان طبیعی و اعمال زنان و به خصوص جراحی های زیبایی زنان انجام داده اند و دوره‌ای تکمیلی متعددی گذرانده اند،به واسطه علاقه خاص به زیبایی زنان به صورت تخصصی در امور زیبایی فعالیت دارند.

هر کدام از شاخه‌هایی که در بالا توضیح دادیم را در دانشکده‌های علوم پزشکی به صورت، دوره‌های فوق تخصصی، برگزار می‌کنند. بنابراین می‌توانید از سیستم‌های پاسخ‌گویی آنلاین و وب‌سایت، دانشگاه‌های علوم پزشکی یا سازمان نظام پزشکی کشور، فارغ التحصیلان دوره‌های مختلف فوق تخصصی زنان و زایمان را پیدا کنید. توجه به توضیحات و شرح حال مراجعه‌کننده نقش مهمی در اثربخشی درمان دارد.

چگونه می توانم از دکتر زنان مشاوره آنلاین بگیرم؟

لذا برای بررسی علل نازایی ابتدا آزمایش شمارش اسپرم گرفته می شود . برای یافتن علل نازایی باید مرد و زن ، هر دو مورد بررسی قرار گیرند .در 30% موارد نازایی ، فاکتور مردانه دخالت داشته و مرد ممکن است در 20 تا 30 % دیگر نیز نقش داشته باشد . نازایی بر حسب تعریف عبارت است از ناتوانی در حامله شدن بعد از یک سال نزدیکی بدون جلوگیری از بارداری . پرداخته ایم شما همچنین میتوانید مطالب اختصاصی درباره زایمان طبیعی و زایمان سزارین را در این بخش ها بخوانید با ما همراه باشید .

سوالات متداول درباره نوبت‌گیری دکتر زنان

این پزشکان برای دریافت گواهینامه‌ها و مدارک پزشکی خود در بخش داخلی، زنان و زایمان یا اطفال دانشکده پزشکی دوره‌های مختلفی را می‌گذرانند. در صورتی‌که برای انتخاب دکتر زنان و زایمان، نیاز به کمک دارید؛ می‌توانید سری به کلینیک نی‌نی‌بان بزنید و با پزشکان متخصص و فوق تخصص زنان همکار ما آشنا شوید. پرداخته و همچنین از بهترین دکتر زنان و زایمان غرب تهران ،شرق،جنوب و شمال تهران نام بردیم که امیدواریم برای شما مفید بوده باشد.برای گرفتن نوبت ویزیت تنها کافیست با شماره تلفن هر پزشک تماس بگیرید. با اسنپ دکتر می‌توانید ۲۴ ساعته و از همه جای دنیا مشاوره پزشکی و مشاوره روانشناسی بگیرید. اسنپ دکتر به صورت تخصصی و با حفظ حریم خصوصی، اقدام به ارایه مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی و مشاوره ویدئویی در زمینه‌ی متخصص جراح و متخصص زنان و زایمان کرده است.

خارش واژن، تغییر در ترشحات واژنی و تغییر رنگ آن، دردهای مقاربتی و خونریزی از علائم رایج عفونت واژن است. زنان با مراجعه به متخصص و جراح زنان و زایمان، علت رخ دادن این عفونت را مطلع می‌شوند. پزشک با کرم یا شیاف ضد قارچ، قرص مترونیدازول و یا ژل کلیندامایسین عفونت قارچی یا باکتریایی را رفع می‌کنند.

نوبت‌دهی بهترین دکترهای زنان و زایمان و نازایی در سریع ترین زمان