لیست بهترین پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران-تست مهندس پزشکی

برای گرفتن نوبت از دکتر زنان، زایمان و نازایی در دکترتو ابتدا باید وارد لیست دکترهای زنان، زایمان و نازایی شوید و با استفاده از فیلترهای موجود در لیست، دکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین (تلفنی و متنی) بگیرید. تخصص زنان و زایمان در دکترتو متشکل از بهترین پزشکان زنان و زایمان و نازایی در شهرهای مختلف است. شما می توانید با مراجعه به لیست پزشکان زنان و زایمان و نازایی یک دکتر زنان خوب بیابید و علاوه بر نوبت گیری اینترنتی آدرس و تلفن مطب دکتر خود را مشاهده کنید.

تنبلی تخمدان

در طول دوره قاعدگی رحم دچار تغییرات تزایدی سلولی و ترشحی می شود .لذا یک هماهنگی بین تغییرات بافت پوششی رحم و دوره قاعدگی وجود دارد . 10-3 درصد علت نازایی در آقایان وجود آنتی بادی های ضد اسپرم می باشد که باید مورد بررسی قرار گیرند . برای انجام آزمایش پزشک ابتدا با استفاده از سرنگ انسولین مقداری از ترشحات گردن رحم را بر می دارد . اختلالات کارکردی یا آناتومیکی ( عضوی ) گردن رحم باعث اختلال در امر باروری می شود . جهت بررسی فاکتور گردن رحم از آزمایشی به نام آزمایش پس از مقاربت استفاده می شود . حجم نمونه آزمایش باید حدود 5-2 سی سی باشد ، بعد از 4 ساعت حدود 60% اسپرم ها قدرت تحرک داشته باشند و همچنین باید 60% اسپرم ها از نظر شکل طبیعی باشند .

با استفاده از خدمات نوبت دهی پزشکی پذیرش۲۴ قادر خواهید بود در کمترین زمان و بدون دغدغه ای جز بیماری، اولین نوبت خالی پزشک مورد نظر خود را ثبت نمایید و در زمان مقرر به مطب پزشک مراجعه نمایید. لازم به ذکر است، می‌توانید میانگین زمان انتظار در مطب جهت ویزیت را در صفحه پزشک مورد نظر مجله خبری پزشکی خود مشاهده کنید که این مقدار، کمتر از زمان انتظار در حالت عادی و بدون دریافت نوبت اینترنتی است. در ۵ روز اول بعد از زایمان روزانه یک مرتبه متخصص زنان یا پزشک ماما به شما مراجعه خواهد شد. گواهینامه پزشک را که در مطب وجود دارد را بررسی و به دنبال بورد تخصصی زنان و زایمان باشید.

نیاز به مشاوره داشته باشید می توانید از طریق سایت دکتریاب با پزشکان متخصص زنان و زایمان مشاوره تلفنی پزشکی داشته باشید و در یک فضای امن سوالات خود را با پزشک مطرح و مشاوره لازم را دریافت کنید. ملاک دکترتو برای انتخاب دکتر متخصص زنان و زایمان و نازایی خوب؛ رای و نظر مراجعه‌کنندگان هر پزشک است. با مراجعه به لیستی از بهترین دکتر زنان در دکتر تو و کلیک بر پروفایل هر پزشک، نظرات و امتیاز کاربران را مشاهده کرده و نوبت دکتر زنان مورد نظر خود را ثبت کنید. در این صفحه شما می توانید لیست بهترین پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران را مشاهده نمایید. صدها پزشک پذیرش۲۴ آماده ویزیت حضوری و پاسخگویی بهسوالات پزشکیشما هستند.

درد، خستگی، حساسیت پستان، نفخ شکم و مشکلات گوارشی نیز از علائم جسمی آن است. شما از طریق درمانکده به بهترین فوق متخصص زنان دسترسی دارید و می‌توانید از ایشان مشاوره آنلاین بگیرید و یا نوبت خود را به صورت آنلاین رزرو کرده و ویزیت حضوری داشته باشید. هزینه ویزیت دکتر زنان با توجه به تعرفه‌ای که هر سال برای متخصصین از سوی وزارت بهداشت تعیین می‌شود، مشخص خواهد شد.

در ادامه به پاسخ این سوال که بهترین دکتر زنان و زایمان تهران کیست خواهیم پرداخت. گاهی هم ممکن است با تخصصی به نام OB-Gyn (با تلفظ اُ بی جین) مواجه شوید. منظور از OB-Gyn همان چیزی است که در ایران با نام «دکتر زنان و زایمان» شناخته می‌شود. این دکترها هم برای مراقبت از سلامتی زنان تلاش می‌کنندو هم درباره بارداری و زایمان به خانم‌ها کمک می‌کنند.

  • به دنبال لباس های حاملگی راحت و با کیفیت مناسب بگردید که بتوانید بپوشید تا کار کنید .برای ذخیره کردن پولتان ، از خواهرها یا دوستان خود که اندازه جثه شان نزدیک به شما است ، درخواست کنید اگر لباس هایشان را استفاده نمی کنند ، به شما امانت بدهند .
  • پزشک در مورد سابقه بیماری،‌ سلامت جنسی (مانند تعداد شرکای جنسی) و سابقه ابتلا به عفونتهای واژن یا عفونتهای مقاربتی سوال می‌کند.
  • همانطوری که می دانید بافت پوششی داخل رحم محل لانه گزینی تخم می باشد .
  • علل متفاوتی برای عدم تخمک گذاری وجود دارد که با بررسی های پزشکی شناخته می شوند .
  • زمانی که به پزشک زنان مراجعه می‌کنید باید وضعیت جسمی و سوابق پزشکی خود را به طور کامل شرح دهید.

به طور کل مراجعه به فوق‏ تخصص ‏های زنان با نظر پزشک معالج (و نه خود بیمار) انجام می‌شود. یک پزشک بعد از گذراندن 7 سال دوران پزشکی عمومی خود، مجدداً در آزمون دستیاری شرکت کرده و در صورت رسیدن به حد نصاب لازم به تحصیل در این رشته می‌پردازد. بنابراین لازم است که علاوه بر رعایت نکات بهداشتی شخصی، سلامتی این سیستم بررسی شود. سیکل تخمک‌گذاری در دخترها و زنان با خونریزی‌های ماهانه و آماده سازی رحم برای تخمک‌گذاری است. بعد از آن رحم آماده باروری است که اگر باروری انجام نشود، بافت رحم شروع به ریزش می‌کند.

جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی دارای بو…