لیست بهترین پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران-تست مهندس پزشکی

محتمل ترین تشخیص پارگی زودرس کیسه آب قبل از شروع دردهای زایمانی است و نگرانی او منطقی است . روش هایی مثل GIFT ( که اسپرم و تخمک به وسیله ابزار مخصوصی در لوله رحمی قرار می گیرد ) ، ZIFT( در این روش تخم به وسیله ابزار مخصوصی در لوله رحمی قرار داده می شود ) ، PESA,TESA,ICSI . یک روز پس از تلقیح اسپرم ، تخم برای اثبات باروری مورد آزمایش قرار می گیرد ، روز بعد به منظور یافتن علایم تقسیم ، مورد آزمایش مجدد قرار گرفته و سپس به رحم منتقل می گردد .

یک پزشک موفق درصد بالایی از درمان های موفق را دارا است و به طور کامل علت بروز عارضه را می شناسد و بیمار را نسبت به بروز خطرات احتمالی آگاه می کند. تا به اینجا با متخصص زنان آشنا شدیم و دیدیم که در چه حوزه ای فعالیت می کند و چه خدماتی را ارائه می دهد. شاید برای شما هم سوال باشد که پس فرق بین متخصص زنان و یک ماما در چیست؟ زیرا در بسیاری از موارد کارهای مربوط به بارداری و عمل های جراحی را نیز انجام می دهد!

خونریزی نامنظم، تخلیه واژنی، درد کمر و لگن، ورم پا، خستگی و کاهش وزن نیز از دیگر علائم آن است. متخصص و جراح زنان و زایمان با تجویز آزمایش پاپ‌اسمیر، واکسن‌های HPV و آزمایش HPV می‌تواند از رشد زخم‌های سرطانی نشده جلوگیری کند. این دردها به خاطر تخمک‌گذاری، کیست‌های تخمدان، آندومتریوز، بیماری‌های التهابی لگن و دردهای فانتوم رخ می‌دهد؛ بنابراین باید با دیدن علائم گوناگونی که برای این بیماری‌ها تعیین شده است به متخصص و جراح زنان و زایمان مراجعه کرد. دکتر زنان،پس از گذراندن دوره تخصصی به دنبال افزایش علم و توان خود در یک مقطع فوق تخصصی هستند تا بتوانند به عنوان پروفسور زنان و زایمان فعالیت کنند.

مشاور آنالین متخصص زنان زایمان | متخصص زنان و زایمان کیست؟

همچنین به مراقبت، درمان طبی و جراحی مناسب در حین بارداری، زایمان طبیعی و عارضه دار یا در موارد مورد نیاز می‌پردازند. در حال حاضر دکتر تو در شهرهای مختلف فعال است و نوبت گیری اینترنتی بسیاری ازبهترین پزشکان تهران،بهترین پزشکان شیراز،بهترین پزشکان بوشهروبهترین پزشکان بندر عباساز این طریق فعال شده است. علاوه برنوبت دهی آنلاین پزشک، اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی دکتر، آدرس مطب دکتر و تلفن مطب دکتر هم در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است. برای دریافت مشاوره با دکتر آنلاین زنان و زایمان نیز فرایند مشابهی را پیش رو دارید و کافی است که به جای انتخاب رزرو نوبت مطب، یکی از گزینه‌های مشاوره تصویری یا مشاوره تلفنی را انتخاب کنید. به این شکل زمان و روزهای آزاد برای مشاوره به شما نمایش داده شده و پس از ثبت و تکمیل درخواست مشاوره، در موعد مشخص شده، امکان برقراری ارتباط با پزشک فراهم خواهد شد.

دکتر پوپه آ رضاییان

شما با مراجعه به صفحه هر دکتر زنان و مشاهده نظرات بیماران می‌توانید بهترین دکتر زنان تهران را پیدا کنید. هزینه ویزیت دکترهای زنان، زایمان و نازایی با توجه به نوع نوبتی که از آنها می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل هر یک از دکترهای زنان، زایمان و نازایی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت آن دکتر را ببینید. برای مشاهده شرایط بیمه دکترهای زنان، زایمان و نازایی به پروفایل هر پزشک مراجعه کنید و در قسمت بیمه های طرف قرارداد، لیست بیمه‌های مورد قبول هر یک از دکترهای زنان، زایمان و نازایی را ببینید. مراقبت های دوران بارداری از جمله حاملگی خارج رحمی، مشکلات جفت در بارداری، مشکلات جنینی در طول دوره ی بارداری، فشار خون حاملگی، دیابت بارداری و … باید توسط متخصص زنان پنجه طلا و کاربلد انجام شود. متخصص زنان و زایمان خوب باید راز دار بوده و شرایطی را فراهم کند که بیمار بدون هر گونه نگرانی مشکلات خود را عنوان کند.

  • به ویژه آن که برخی از ژنوتایپ‌های ویروس HPV زمینه ابتلا به سرطان سرویکس (دهانه رحم) و رحم را ایجاد می‌کنند.
  • همچنان که رحم شما بزرگتر می شود ، دو لیگامانی که به ماهیچه رحم شما متصل هستند ، نیاز به کشش یافتن دارند ، گویی باند های لاستیکی هستند .
  • بیماری‌های متعددی ممکن است در دوران بارداری ظاهر شوند که نیاز به مراقبت و کنترل توسط بهترین دکتر زنان و زایمان دارند.
  • در برخی حالات هم برای دریافت نوبت از مراکز درمانی لازم است تا به صورت حضوری به آن ها مراجعه شود؛ که در زمان شیوع کرونا بهتر است این کار به صورت غیرحضوری انجام شود.
شما همچنین باید لباس های زیر راحت طی حاملگی برای خود خریداری کنید ، این لباس ها ، تغییرات فیزیکی شما را قابل تحمل تر می کنند . درد لیگامان گرد معمولاً فقط وقتی رخ می دهد که شما حرکت می کنید ، نه وقتی که شما در یک موقعیت ساکن قرار دارید . اگر این کمکتان نکرد ، به سمتی که دردناک است دراز بکشید و محلی را که به لیگامان متصل است ماساژ دهید تا شل گردد .

به صفحه مشاوره آنلاین زنان و زایمان بروید و زمان مشاوره دلخواهتان را (تصویری، صوتی و متنی) آنلاین رزرو کنید. در بانوانی که مبتلا به سرطان رحم هستند و یا ریسک ابتلا به سرطان رحم در آن‌ها به میزان بالاتری وجود دارد، پزشک زنان ضرورت انجام عمل هیسترکتومی را تشخیص داده و طی آن رحم به منظور از بین بردن خطر ابتلا به سرطان رحم، برداشته می‌شود. پزشک در مورد سابقه بیماری،‌ سلامت جنسی (مانند تعداد شرکای جنسی) و سابقه ابتلا به عفونتهای واژن یا عفونتهای مقاربتی سوال می‌کند. علاوه بر این، ممکن است برای تشخیص علت عفونت،‌ معاینه لگن و نمونه برداری از ترشحات واژن نیز انجام شود.

مباحث ژنیکولوژی که به مطالعه بیماری‏ های دستگاه تناسلی زنان و مسائل مرتبط می‌پردازد. این در حالی است که کیست‌های تخمدانی با علائمی مانند استفراغ، تهوع، فشار بر مثانه و درد هنگام اجابت مزاج همراه هستند. در کلام آخر باید بیان کنیم که دکتر های نام برده شده در این مقاله صرفا برای معرفی بوده و در صورت انتخاب هر کدام از آنها لازم است اطلاعات بیشتری مجله خبری پزشکی به دست آورید. در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد می توانید از طریق سایت پزشکا با ما در میان بگذارید. برای نوبت‌دهی می‌توانید روزهای زوج (از ساعت 9 صبح الی 8 شب) با مطب تماس بگیرید. بنابراین چنانچه دچار اضافه وزن هستید، ابتدا سطح هورمون‌های خود را چک کنید و درصورت طبیعی بودن آن‌ها، می‌توانید از رژیم لاغری اصولی استفاده کرده و نتیجه بگیرید.

دکتر مظفر عبدشاه