لیست بهترین دکتر متخصص و فوق تخصص گوش، حلق و بینی در تهران-تست مهندس پزشکی

به علت اینکه جراحی بینی در ایران نسبت به جهان ارزانتر است، بیماران زیادی از کشورهای استرالیا کانادا نیوزیلاند و … به دکتر مجید کاظمی که یک جراح گوش و حلق و بینی پرسابقه هستند جهت عمل بینی مراجعه می کنند. و همچنین وظیفه تشخیص ، درمان مشکلات گلو ، تیروئید و حنجره را داشته و هر موردی که در خوردن ، بلعیدن و صحبت کردن فرد اختلال ایجاد می کند ، فعالیت دارد. دکتر امید ابراهیمی متولد سال 1351 ، فارغ التحصیل دوره پزشکی عمومی در سال 1377 از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد. سپس در سال 1383 با اخذ رتبه اول بورد تخصصی گوش و حلق و بینی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرد.

برای پیدا کردن متخصصان گوش، حلق و بینی مجرب در شهر ری مجتمع درمانگاهی خیریه ولی عصر دکتر عبدالحمید حسین نیا و دکتر منصور نصیری نژاد را معرفی میکند. نه تنها متخصصین گوش، حلق و بینی پزشک هستند بلکه می توانند عمل های جراحی برای درمان عارضه های مربوط به گوش، حلق و بینی را نیز انجام دهند. متخصص گوش و حلق و بینی اغلب این جراحی را برای درمان بیماری های عفونی و التهابی سینوس مانند سینوزیت مزمن یا پولیپ انجام می دهد.

  • از طرف دیگر بسیاری از متخصصین گوش، حلق و بینی نیز دوره‌های مربوط به جراحی زیبایی را می‌گذرانند یا با مطالعه در خصوص زیبایی شناسی و به صورت تجربی با مفاهیم زیبایی آشنا می‌شوند.
  • یکی از موارد دیگری که بهتر است بدانید این است که متخصص گوش و حلق وبینی با شرکت در آزمون ورود تخصص دستیاری گوش و حلق وبینی به ترتیب وارد مراحل تخصص و فوق تخصص می شود که از لوکس ترین تخصص های پزشکی می باشد .
  • با توجه به نوع بیماری، شست و شوی گوش، درمان دارویی و در مواردی جراحی لازم است.
  • تومور‌های بینی، تومور‌های غیرطبیعی هستند که در اطراف و داخل مجرای بینی (حفره بینی) ایجاد می‌شوند.
  • متخصص گوش، حلق و بینی، می تواند لوله ای را در این دهانه وارد کند تا راه هوایی ایجاد کند یا ترشحات ریه ها را از طریق آن خارج کند.

متخصصان گوش، حلق و بینی باید با طیف گسترده ای از روش های درمانی آشنا باشند، تا درصورت نیاز بتوانند امراض و بیماری های مرتبط با تخصص خود را درمان کنند. سپس به مدت حداقل ۵ سال آموزش‌های تخصصی میگذرانند و در نهایت، باید یک آزمون را بگذرانند تا با مدرک متخصص گوش و حلق و بینی فارغ التحصیل شوند. درد در ناحیۀ صورت، بالای دندان و گوش موقع سردرد‌های سینوسی رخ می‌دهد.

کاهش شنوایی می تواند در افراد در هر سنی رخ دهد و دلایل مختلفی دارد. کهولت سن، قرار گرفتن در معرض سر و صدای زیاد، ویروس ها، بیماری های قلبی، ضربه به جمجمه، سکته مغزی و تومورها ممکن است منجر بهکاهش شنواییتدریجی شود. در مرحله آخر نیز باید زیبایی بینی بر اساس خواسته متقاضی بهبود پیدا کند و بینی در تناسب با سایر اجزای چهره باشد. بنابراین پزشک علاوه بر مهارت پزشکی، با هنر و زیبایی نیز باید آشنا باشد تا حداکثر میزان زیبایی ممکن حاصل شود. دکتر بعد از چند سؤال با ابزار‌های مناسب به معاینۀ گوش، بینی و حلق می‌پردازد. اتوسکوپ برای نور انداختن داخل گوش و معاینۀ پرده گوش استفاده می‌شود.

یک متخصص گوش و حلق و بینی اختلالات گوشی شامل کم‌شنوایی، اختلال ناتوانی در حفظ تعادل، سوت کشیدن گوش و مشکلات حاد گوش داخلی و خارجی را درمان می‌کند. متخصص گوش و حلق و بینی هم‌چنین بر مشکلات سینوسی و پلیپ بینی که منجر به خرناس کشیدن در خواب، آلرژی و اختلالات چشایی می‌شود تمرکز دارد. متخصص گوش و حلق و بینی ممکن است جراحی پلاستیک را برای حل مشکلات ساختاری در شکل بینی انجام دهد.

تعرفه ویزیت پزشکان متخصص در سال جاری حدود 100 تا 120 هزار تومان می باشد. اگر پزشک مورد نظر شما مدرک فوق تخصص داشته باشد، هزینه ویزیت افزایش پیدا خواهد کرد. برای اطلاع دقیق تر از این موضوع می توانید با شماره های درج شده در جدول تماس برقرار نمایید و یا از طریق چت آنلاین اقدام کنید.

خصوصا باید تجهیزات داشته باشند تا جراحی های دقیق و ریز را اطراف عصب ها و ماهیچه های اطراف سر، گردن، وصورت انجام دهند. حتی خوردن نوشیدن شان هم درست شود، و مشکلات سرگیجه شان نیز درمان شود. جالب است بدانید التهاب مزمن لوزه‌ها می‌تواند با جراحی تونسیلِکتومی یا خارج کردن لوزه‌ها نیز درمان شود. انحراف بینی یا رشد پولیپ بینی و همچنین عفونت‌های سینوسی می‌تواند تنفس را مختل کند. در کنار فشارخون، آلرژی فصلی و عفونت‌های باکتریایی و ویروسی علل سردرد و سرگیجه هستند.

جراحی پلاستیک صورت

بیماری‌های گوش شامل تروما یا آسیب، عفونت، تومورهای خوش خیم، اختلالات مسیر اعصاب که شنوایی انسان و تعادلش را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این متخصص گوش و حلق و بینی با عفونت گوش، عفونت گوش خارجی، از دست دادن شنوایی، درد در ناحیه سر و صورت و گردن، زنگ زدن گوش، سرگیجه و سر و کار دارد. بهترین متخصصین گوش و حلق و بینی تهران به تومورهای سرطانی و غیر سرطانی در سر و گردن بینی، سینوس‌ها، دهان، گلو، حنجره و قسمت بالای مری از مجله خبری پزشکی جمله تیروئید و پاراتیروئید برآمدگی در گردن یا تیروئید، سرطان حنجره رسیدگی می‌کند. دکتر گوش و حلق و بینی وظیفه‌ی درمان بیماری‌های مرتبط با گوش و حلق و بینی و همچنین اعضای مرتبط در سر و گردن را بر عهده دارد. در این تخصص پزشکان روی مشکلات گوش، بینی و گلو و حنجره تمرکز دارند. رشته گوش و حلق و بینی در 50 سال گذشته پیشرفت های چشمگیری داشته و در حال حاضر جراحی سر و گردن نیز زیرمجموعه ای از این تخصص قرار گرفته است.

متخصصان همچنین برای انجام جراحی های پلاستیک چه بمنظور زیبایی و چه بخاطر اصلاح ساختاری از میکروسکوپ های فوق پیشرفته کمک می گیرند تا بتوانند ساختار بینی را تغییر دهند. حمله آسم می تواند برای یک کودک بسیار ترسناک باشد زیرا احساس خفگی که در جریان حمله آسم اتفاق می افتد می توانند سبب وحشت شود و این مسئله تنفس را مشکل تر می سازد . درجراحی اتولوژی می توان به درمان عفونت های گوش پرداخت و این بیماری ها را درمان نمود . دریافت نوبت به صورت اینترنتی یکی دیگر از روش هایی است که می توانید بدون صرف هزینه رفت و آمد به مطب و یا اتلاف وقت، نوبت خود را ثبت کنید. برای این کار باید ابتدا وارد صفحه پروفایل پزشکان شوید تا بتوانید ساعات حضور پزشک را مشاهده کنید.

علاوه بر آن لازم است که برش‌های جراحی به گونه‌ای ایجاد شود که بعد از اتمام جراحی فرد با حداقل میزان کبودی و تورم مواجه شود و دوره بهبود نسبتا راحتی را پشت سر گذارد؛ در نتیجه جراح مربوطه باید مهارت جراحی بالایی داشته باشد. یک متخصص گوش و حلق و بینی باید سوابق خوبی در حرفه کاری خود داشته باشد. در جراحی زیبایی بینی مشکلاتی همچون افتادگی نوک بینی ، قوز روی بینی ، نامتقارن بودن سوراخ های بینی و غیره برطرف می شود. ایشان همچنین دوره های تکمیلی جراحی پلاستیک صورت و زیبایی بینی را نزد اساتیدی چون دکتر Most در دانشگاه سان فرانسیسکو ، دکتر منیک در دانشگاه آریزونا و دکتر پله در دانشگاه رم گذراند. عضو جراحان پلاستیک ایران می باشد و به طور تخصصی در جراحی های زیبایی بینی و گوش فعالیت دارد.

متخصص جراحی گوش و حلق و بینی و سرو گردن