لیست بهترین دکتر متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان در تهران-تست مهندس پزشکی

ایشان در سال 1383 از دوره پزشکی عمومی فارغ التحصیل شده و در فاصله سال های 1385 تا 1389 در دوره تخصصی زنان در دانشگاه تهران مشغول به تحصیل بودند. انجام معاینات لگن، انجام تست پاپ اسمیر، انجام معاینات پستان که حتما باید توسط دکتر متخصص زنان انجام شود. عمل های مربوط به نازایی بهتر است به فوق تخصص زنان و فلوشیپ نازایی و ای وی اف مراجعه کنید که خدمات (IVF،IUI)، لاپاراسکوپی، هیستروسکوپی، تخمک کشی، انتقال جنین را برای شما انجام می‌دهند. با استفاده از خدمت نوبت دهی بیمارستان می‌توانید بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی، نوبت خود را رزرو کنید.

  • نام دیگر آن فیبرکتومی می‌باشد که به جراحی برداشتن توده‌های غیر سرطانی که در اندام تناسلی زنان می‌باشد، گفته می‌شود.
  • بیماری‌هایی مانند اکلامپسی و پره‌اکلامپسی، حاملگی خارج‌رحمی، سقط خود به‌ خودی، جداشدن جفت، زایمان سخت و …
  • بدن زنان و سیستم تناسلی آن‌ها ساختار متمایز از مردان را دارد؛ بنابراین شرایط سنی، سبک زندگی و بیماری‌های مختلف می‌توانند این سیستم را تحت تأثیر قرار دهند.
  • یادتان باشد، بعد از یک بارداری ناخواسته، بسیاری از مادران نمی‌توانند از جان فرزند خود بگذرند؛ بنابراین ممکن است بنا به این فصل جدید از زندگی، بسیاری از شرایط و اهداف زندگی شما، تغییر کند.

مانند یک اسپکولوم که برای پاپ اسمیر استفاده می شود ، به نظر می آید . هر نوع اولتراسوند به دکتر زنان و زایمان شما کمک می کند طول جنین را اندازه بگیرد و نیز در قطعی کردن اینکه چه زمانی از حاملگی شما سپری شده است به او کمک می کند . رها شدن کلستروم قبل از تولد بچه در انتهای تریمستر دوم یا سوم معمول است و کاملاً طبیعی است . اگر متوجه شدید هرگونه خونی از نیپل هایتان می آید ، به دکتر زنان و زایمان خود اطلاع دهید .البته این امر به سادگی در اثر تحریک نیپل نیز ایجاد می شود اما باید بررسی شود .

شکاف کام و لب چیست؟ علت، علائم و راه‌کارهای درمانی آن

همچنین بارداری، سیر و کنترل آن و انجام زایمان طبیعی یا عمل سزارین و عوارض آن نیز در این بخش قرار دارند. بیماری‌هایی مانند اکلامپسی و پره‌اکلامپسی، حاملگی خارج‌رحمی، سقط خود به‌ خودی، جداشدن جفت، زایمان سخت و … یکی از زیر شاخه‌های پزشکی زنان ، Cosmetic Gynecology می‌باشد و جراح زیبایی زنان مبادرت به انجام جراحی‌هایی نظیر پرینورافی ( تنگ کردن واژن ) ، لابیاپلاستی ( کوچک کردن لبه‌های خارجی واژن ) و تزریق چربی در لابیاماژور و واژن می نماید. برخلاف مراجعه حضوری، در مشاوره پزشکی آنلاین ، گاهی باید خود را معاینه کنید تا پزشک بتواند نظر بهتری بدهد. با معاینه خود و تبادل نظری که با پزشک متخصص زنان و زایمان دارید، می‌توانید چیزهای زیادی در مورد وضعیت سلامتی خود بیاموزید.

دکتر میترا کیان

تخمین سن حاملگی، ارزیابی رشد جنین، بررسی جفت و مایع آمونیک، بررسی آناتومی جنین. تصور کنید به آسانی و با رضایت کامل ، کشتی حاملگی و تولد را می رانید تا اینکه بی صر و صدا و با شک تردید برانید ، و نگرانی و غم و غصه دور تا دورتان را گرفته باشد . در مسیری قدم بگذارید که تا حد امکان ، بارداری شما را خالی از استرس کند . کاهش استرس قبل از شروع حاملگی ، تفاوت های زیادی در نحوه احساسات شما در طول این حادثه شگفت انگیز به وجود خواهد آورد .در حقیقت این امر ممکن است به شما کمک کند تا یک رویداد شگفت انگیز داشته باشید . برای مثال ، شما ممکن است نگران این مسئله باشید که چطور حاملگی و بچه دار شدن بر روی وضعیت مالی شما تاثیر می گذارد .

شایان ذکر است از اشتباهات رایج افراد، ندانستن تفاوت “ماما” و پزشک “متخصص زنان و زایمان” می‌باشد. با اسنپ دکتر می‌توانید ۲۴ ساعته و از همه جای دنیا مشاوره پزشکی و مشاوره روانشناسی بگیرید. اسنپ دکتر به صورت تخصصی و با حفظ حریم خصوصی، اقدام به ارایه مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی و مشاوره ویدئویی در مجله خبری پزشکی زمینه‌ی متخصص جراح و متخصص زنان و زایمان کرده است. بهترین دکتر زنان و زایمان تهران در زمینه‌ی بارداری و زایمان زنان نیز آموزش دیده‌اند اما به طور کلی در زمینه‌های مختلف از پریود و باروری تا بیماری‌های مقاربتی از جمله تبخال تناسلی و زگیل تناسلی و اختلالات هورمونی همگی به آن‌ها مربوط می‌شود.

دکتر بیتا سجادی پور جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی می باشد. ایشان دارای 17 سال سابقه درخشان در حوزه ی درمان و انجام جراحی زنان می باشد. ایشان کلیه روش های تشخیصی و درمانی مانند لاپاراسکوپی، کولپوسکوپی، هیستروسکوپی، پاپ اسمیر انجام می دهند. چگونه نوبت دکتر بگیریم؟ جهت دسترسی به آدرس و تلفن متخصصین زنان و زایمان تهران می توانید از سایت معرفی و نوبت دهی پزشکان دکتریاب استفاده کنید.

زود نیست که فکر کردن راجع مسائلی نظیر کار کردن پس از تولد بچه را شروع کنید ، البته در صورتی که حق انتخاب یک کار نیمه وقت یا تمام وقت را داشته باشید . استرس ، همچنین می تواند منجر به بیماری های روحی ، نظیر حملات اضطراب ، ترس و افسردگی شود . ببینید آیا شما درگیر فعالیت هایی چه در محل کار و چه در دوران فراغت شده اید که نیاز به استفاده از عوامل خطر ساز داشته باشد . کزاز و دیفتری هر ده سال یا شما در یک گروه سنی خاص قرار داشته باشید ، که از اثرات محافظتی واکسن سود ببرید ، واکسن های هپاتیت A ، هپاتیت B ،آنفولانزا ، پنوموکوک زده می شوند. مراقبت بهداشت ، می خواهد در مورد عادات سلامتی و محیط شما ، نظیر رژیم غذایی و میزان و نوع فعالیت بداند . لیستی از شرایط ویژه ای که می خواهید در مورد آنها جستجو کنید و اثرات آنها را بر روی حاملگی ببینید ، تهیه کنید .

بهترین دکتر زنان و زایمان غرب تهران