سوالات آیین نامه 1400 آزمون آیین نامه یو دایور کامل ترین مرجع سوالات آزمون آیین نامه

پس از رسیدن به راندمان بالا وقت آن است که زمان را نیز در نظر بگیرید. به این ترتیب شما با تعداد کمتری سوال مواجه میشوید که نیاز به تفکر و تحلیل دارد یا لازم است که به حافظه مراجعه کنید. به ازای هر 45 کیلومتر در ساعت سرعت فاصله ای به اندازه 3 طول اتومبیل (حدود 6 متر) مورد نیاز است.

لازم است که تیم تخصصی سوالات نکته‌دار را جدا کند و به صورت منسجم در آزمون‌ها بگنجاند تا پس از مرور سوالات تمامی نکات یک بار مرور شود. به احتمال زیاد در سوال دهم به یاد نمی‌آورید که سوال یکم چه بوده؛ با این تنها وقت خود را هدر می‌دهید. برای یادگیری باید مغز خود را فعال نگه دارید بنابراین کار درست آن است که پس از مطالعه هر سوال کاملا بر روی آن تمرکز کنید و فکر کنید و پاسخی که به نظرتان منطقی می‌آید را علامت بزنید. برخی از هنرجویان با مباحث تحلیلی به مشکل می‌خورند و برخی از هنرجویان با مباحث حفظی.

  • برای داشتن سوالات جدید باید جستجوی زیادی انجام داد، هزینه زیادی صرف کرد و زمان زیادی هدر داد.
  • در سایت گواهیار نمونه سوالات آیین نامه رانندگی اصلی و مقدماتی و فنی را دانلود کنید و به راحتی در آزمون های آیین نامه قبول شوید.
  • آزمون آیین نامه اصلی توسط افسر یا سرهنگ راهنمایی و رانندگی گرفته می شود.
  • آزمون آنلاین آیین نامه آزمون هایی هستند که برخی از سایت ها به صورت آنلاین رایگان یا پولی برای آشنایی متقاضیان گواهینامه رانندگی با نمونه سوالات آیین نامه در اختیار متقاضیان قرار می دهند .
استفاده از سیستمهای رایگان دانلود آزمون آیین نامه رانندگی بهترین انتخاب است. این سیستم به شما اجازه میدهد تا بدون پرداخت هزینه‌ بالایی به مجموعه‌ کاملی از تستها دست پیدا کنید. تست های آیین نامه اصلی رایگان از کیفیت بالایی برخوردار است و توسط مربیان و افسران با تجربه بارها بازنگری و تصحیح شده است.

سامانه آموزش آئین نامه کانون آموزشگاههای رانندگی کشور

با توجه به شرایط موجود بسیاری از افراد بابت این هزینه‌های گزاف سراغ دریافت گواهی‌نامه نمی‌روند. تمام تلاش ما این است که مجموعه جامعی از نمونه سوالات آیین نامه اصلی را در اختیار شما قرار دهیم بدون آنکه هزینه‌ای بابت آن پرداخت کرده باشید. سوالات آیین نامه آزمون بعدی که دقیقاً منطبق با آزمون اصلی آیین نامه طراحی شده مجدد در اختیارتان قرار می‌گیرد.

برای دانلود سوالات آیین نامه و قبولی صددرصد در آزمون آیین نامه اصلی روی دکمه ی زیر کلیک کنید تا به صفحه ی این سوالات بروید . در صورتی که خلاصه کتاب آیین نامه رانندگی را در اختیار داشته باشید این بخش به صورت خلاصه و به سادگی آموزش داده شده است. همانطور که در شکل مشاهده می نمایید، مطابق دستورالعمل بالا خودرو مشکی و قرمز در خیابان اصلی هستند.

به همین دلیل است که گفته می شود در اختیار داشتن سوالهای ایین نامه اصلی یک امر مهم و ضروری است. آزمون آزمایشی آیین نامه مقدماتی و اصلی تست درایو معتبر ترین و موفق ترین آموزشگاه های اینترنتی فعال در زمینه آیین نامه رانندگی، مرجع نمونه سوالات آیین نامه رانندگی پایه سوم، دوم و همچنین موتور سیکلت در ایران. این افتخار حاصل تلاش تیم تست درایو و نظرات کاربران گرامی بوده است. آزمون که تمام شد پاسخنامه آزمون آیین نامه‌ در اختیارتان قرار خواهد گرفت و تک به تک سوالات آیین نامه اصلی را چک کنید و منطق هر سوال را در یابید.

سایت گواهینامه ماشین

سوالات آیین نامه 1400 آزمون آیین نامه یو دایور کامل ترین مرجع سوالات آزمون آیین نامه

چیزی که برای قبولی در آیین نامه رانندگی احتیاج بود در این صفحه قرار دادیم بیشتر از این لازم ندیدیم اضافه کنیم. آنچه در اختیار شما گذاشته می‌شود مجموعه‌ای استاندارد، هدفمند و طبقه بندی شده است که در صورت مطالعه اصولی به سادگی شما در آزمون آیین نامه قبول خواهید شد بدون آنکه زمان زیادی را صرف مطالعه کرده باشید. سعی شده از بهترین و سخت ترین سوال استفاده شود توجه داشته باشید این آزمون از ۳۰ سوال تشکیل شده و به صورت آزمون آنلاین رایگان قرارداده شده است تا رشد و پیشرفت در حوزه راهنمایی و رانندگی در جهت اخد مدرک گواهی رانندگی برای کاربران فراهم کرده باشد. نکته ای که وجود دارد اینست که شما باید مجموعه از سوالات را دانلود کنید که کاملا به روز و استاندارد باشند و این سوالات بیشتر تکرار را در آزمون های آیین نامه داشته است . انقدری که برای آزمون آیین نامه استرس داشتم برای آزمون شهر استرس نداشتم ولی خب به لطف این سری سوالها و آزمون های آزمایشی خیلی آسون با همه تستها آشنا شدم و بعد سر جلسه آزمون کاملا به همه سوالها تسلط داشتم و همون دفعه اول قبول شدم. آزمون آنلاین راهنمای و رانندگی با هزینه های بسیار کم شما را برای آزمون تست سوالات آیین نامه ۱۴۰۱ آماده خواهد کرد.

آزمون آنلاین آیین نامه