دکتر متخصص داخلی کیست؟معرفی بهترین دکترهای داخلی مشهد-یارا مشاور یارا مشاور-تست مهندس پزشکی

پیشنهاد می شود برای مشاهده لیست های طبقه بندی شده از طریق دکمه بالا و یا از صفحه نخست دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا بر اساس مدرک تحصیلی لیست های طبقه بندی شده را مشاهده نمایید. درمان این مشکل با مصرف دارو انجام خواهد شد و هورمون ها به حد تعادل می رسند.علائم کم کاری تیروئید شامل خستگی بیش از حد ، خشک بودن پوست و مو ، درمان ناتوانی بدن برای گرم شدن و افزایش وزن می باشد‌. ایشان دارای گواهی نامه DHA از دبی و گواهینامه MCCEE از کانادا و همچنین گواهینامه eligibility بمنظور فعالیت پزشکی در مانیتو بای کانادا می باشد. کار غده تیروئید تنظیم کردن انرژی بدن از طریق هورمون های تیروئید به نام T3 و T4 می باشد. و زمانی که غده تیروئید به اندازه کافی این هورمون ها را تولید نکند، متابولیسم بدن کاهش می یابد.

به همین دلیل در میان انواع تخصص پزشکی، به عنوان اولین نقطه اطمینان تشخیص و درمان بیماری، مورد توجه جامعه پزشکی و بیماران است. از طرفی، کار یک متخصص داخلی چالش‌برانگیز است؛ زیرا با بسیاری از شرایط و بیماری‌های مختلف روبرو است. در این میان، برخی از بیماران دارای چندین بیماری مزمن هستند و نیاز به مراقبت‌های پیچیده دارند.

دکتر طاهری، متخصص بیماریهای داخلی، فوق تخصص گوارش، کبد و مجاری صفراوی است. ایشان از اعضای موفق انجمن گوارش، کبد و آندوسکوپی ایران و آمریکا هستند که بورد تخصصی و فوق تخصصی در زمینه بیماری های داخلی دارد. از جمله موفقیت های ایشان می توان به تالیف کتاب کوالیتریا و تقسیم بندی های گوارشی اشاره کرد؛ که کتابی جامع و مفید برای بیماران محسوب می شود.

پس از آن پزشک به معاینه‌ی شما می‌پردازد و علائم حیاتی از قبیل قشار خون و تعداد ضربان قلب را در شما چک می‌کند. پزشک به دنبال یافته‌های بالینی است که به او در تشخیص مجله خبری پزشکی بیماری شما کمک می‌کند. در حال حاضر زمینه‌ها و تخصص‌های مختلف پزشکی وجود دارد که برای افرادی که به دنبال مراقبت و درمان بیماری خود هستند، می‌تواند گیج‌کننده باشد.

با در نظر داشتن فوق تخصص خاص متخصص داخلی، بیماران می توانند از دوران جوانی برای مدت طولانی زیر نظر یک متخصص داخلی باشند. بخاطر همین، بیماران همیشه یک رابطه قابل اطمینان و راحتی با پزشکان داخلی برقرار می کنند.متخصصان داخلی نسبت به سلامتی بیماران خود اهمیت ویژه ای نشان می دهند و فقط قسمت های داخلی بدن را درمان نمی کنند، بلکه کل بدن را در برنامه درمانی فرد قرار می دهند. پزشکان ویزیت کننده، اساتید مجرب و متبحر دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند. عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي، عضو انجمن اورولوژي ايران، عضو انجمن اورولوژي اروپا، عضو انجمن اورولوژي امريكا، عضو انجمن … دکتردکتر لیست کاملی از متخصصین داخلی سراسر کشور را به شما معرفی می‌کند. کافی است ابتدا شهر خود را انتخاب کنید، لیست پزشکان را ببینید و با توجه به امتیاز و نظرات سایر بیماران درباره دکتر، نوبت خود را رزرو کنید.

  • به صفحه رزرو آزمایش در منزل درمانکده بروید و آزمایش مد نظر خود را آنلاین رزرو کنید.
  • متخصص داخلی دکتری است که برای همه چیز از چکاپ سالانه گرفته تا آسیب‌های جزئی و بیماری‌های ناگهانی به او مراجعه خواهید کرد.
  • شما هم برای مراجعه به پزشکان متخصص داخلی می‌توانید از نوبت‌دهی مطب آنلاین درمانکده استفاده کنید.
  • به عنوان مثال، آنها می‌توانند همزمان یک بیمار مبتلا به دیابت و بیمار دیگری با عفونت گوش را درمان کنند.

هزینه ویزیت دکترهای داخلی با توجه به نوع نوبتی که از آنها می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل هر یک از دکترهای داخلی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت آن دکتر را ببینید. با مراجعه به صفحه پروفایل هر کدام از دکترهای داخلی می‌توانید نظرات بیماران مراجعه‌کننده به آن دکتر را مشاهده کنید و از میزان رضایت بیماران از پزشک مطلع شوید. ایشان عضو اصلی هیئت تحریریه مجله بین المللیTherapy، عضو هیئت علمی مجله Public Health، تالیف کتاب و ترجمه ده کتاب و هم چنین 150 مقاله را در نشریات فارسی و 320 مقاله را در نشریات بین المللی ارائه دادند و در کارنامه نمونه کاری خود به اثبات رساندند. مهارت پزشکان داخلی شامل مشخص کردن منبع درد قفسه سینه مزمن، تجویز درمان برای برطرف کردن علت آن و کاهش اثرات بیماری می باشد.

سایر تخصص‌های پزشکی

اگر دچار مشکلات یا علائم مشکوکی در مری، معده، روده کوچک، روده بزرگ، راست‌روده، پانکراس، کیسه صفرا، مجاری صفراوی و کبد شدید، باید به دکتر متخصص داخلی یا فوق‌تخصص گوارش و کبد مراجعه کنید. برای تشخیص و درمان بیماری‌های استخوان و ستون فقرات هم می‌توانید در وهله اول به متخصص داخلی مراجعه کنید. برای درمان بیماری‌های مربوط به دستگاه تنفس نیز می‌توان به دکتر متخصص داخلی مراجعه کرد. موقعیت کاری پزشکان عمومی و متخصصین داخلی نیز با یکدیگر متفاوت می باشد، بهترین دکتر داخلی در ایران می تواند در بیمارستان ها و درمانگاه ها ارائه خدمات دهند و بیماری های داخلی بسیاری را تشخیص و مورد بررسی و هم چنین درمان بیماری ها را انجام دهند. اما طیف درمان بیماری های پزشکان عمومی در برابر متخصصین داخلی کمتر می باشد.

دکتر میترا آزادی

دارای دکترای تخصصی در رشته بیماری های داخلی از دانشگاه علوم پزشکی همدان می باشد. دکتر احمدرضا همت با شماره نظام پزشکی در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی اصفهان قرار دارند که چنانچه نیاز به مراجعه به دکتر داخلی خوب در اصفهان داشته باشید،می توانید از طریق شماره تماس مطب و یا آدرس ذکر شده با دکتر احمدرضا همت در ارتباط باشید. دکتر مهدی احمدیان با شماره نظام پزشکی در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی اصفهان قرار دارند که چنانچه نیاز به مراجعه به دکتر داخلی خوب در اصفهان داشته باشید،می توانید از طریق شماره تماس مطب و یا آدرس ذکر شده با دکتر مهدی احمدیاندر ارتباط باشید. دکتر روح اله نریمانی با شماره نظام پزشکی در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی اصفهان قرار دارند که چنانچه نیاز به مراجعه به دکتر داخلی خوب در اصفهان داشته باشید،می توانید از طریق شماره تماس مطب و یا آدرس ذکر شده با دکتر روح اله نریمانیدر ارتباط باشید.